Ei ollut abs mitään vikakoodeja, pitää katsoa laatikosta uudelleen koodit joskus.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko kellään mulla tapana huurtua tuulilasi, kun laittaa tuuletusasetukset "autolle" eli pitäisi mennä tasaisesti joka puolelle? Autona siis -01 525d. Olen nyt jonkin aikaa jo kummastellut, että tuulilasi huurtuu väkisinkin, ellei puhallus ole vain ja ainoastaan tuulilasille. Jos asetukset laittaa "auto" tilaan, niin silloin menee ylivoimaisesti voimakkaimmin jalkatilaan, ripaus sivulaseille ja tuulilasille olemattomasti. Olen joutunut nuo keskimmäiset tuuletuskanavat kokonaan laittamaan pois päältä, jotta tuuletus olisi edes vähän voimakkaampi edes sivuikkunoissa.. Vaikka tuuletus olisi täysillä, niin en yhtään ihmettelisi että 90% siitä menee jokatapauksessa jalkoihin ja ikkuna jää todella vajaaksi :think mielenkiintoista.
Jos jättää jonkun kolmesta vaihtoehdosta välistä, esim jalkatilan, niin sitten tuuletus tuntuisi olevan pääsääntöisesti taas sivuikkunoille ja hyttiin.. mutta taas jää tuulilasi vajaaksi.Last edited by Tomson; 28-01-2016, 00:34.
Comment
-
-
Originally posted by Hezman View PostKoodien tallentumisen aikana myös virrat ollu vähissä.:think
Enkä nyt usko että sillä olisi mitään tekemistä metallisen äänen kanssa mikä siitä kuuluu.
Voisiko tulla turbiinilukosta tms se ääni, eikös sen pitäisi lukittua jossain 1800rpm paikkeilla :thinkE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by Tomson View PostOnko kellään mulla tapana huurtua tuulilasi, kun laittaa tuuletusasetukset "autolle" eli pitäisi mennä tasaisesti joka puolelle? Autona siis -01 525d. Olen nyt jonkin aikaa jo kummastellut, että tuulilasi huurtuu väkisinkin, ellei puhallus ole vain ja ainoastaan tuulilasille. Jos asetukset laittaa "auto" tilaan, niin silloin menee ylivoimaisesti voimakkaimmin jalkatilaan, ripaus sivulaseille ja tuulilasille olemattomasti. Olen joutunut nuo keskimmäiset tuuletuskanavat kokonaan laittamaan pois päältä, jotta tuuletus olisi edes vähän voimakkaampi edes sivuikkunoissa.. Vaikka tuuletus olisi täysillä, niin en yhtään ihmettelisi että 90% siitä menee jokatapauksessa jalkoihin ja ikkuna jää todella vajaaksi :think mielenkiintoista.
Jos jättää jonkun kolmesta vaihtoehdosta välistä, esim jalkatilan, niin sitten tuuletus tuntuisi olevan pääsääntöisesti taas sivuikkunoille ja hyttiin.. mutta taas jää tuulilasi vajaaksi.
Myös kun laitat puhalluksen jokaiseen muuhun suuntaan painamatta auto nappia puhallus on vähän tehokkaampi lasille.
Comment
-
-
Originally posted by Tomson View PostOnko kellään mulla tapana huurtua tuulilasi, kun laittaa tuuletusasetukset "autolle" eli pitäisi mennä tasaisesti joka puolelle? Autona siis -01 525d. Olen nyt jonkin aikaa jo kummastellut, että tuulilasi huurtuu väkisinkin, ellei puhallus ole vain ja ainoastaan tuulilasille. Jos asetukset laittaa "auto" tilaan, niin silloin menee ylivoimaisesti voimakkaimmin jalkatilaan, ripaus sivulaseille ja tuulilasille olemattomasti. Olen joutunut nuo keskimmäiset tuuletuskanavat kokonaan laittamaan pois päältä, jotta tuuletus olisi edes vähän voimakkaampi edes sivuikkunoissa.. Vaikka tuuletus olisi täysillä, niin en yhtään ihmettelisi että 90% siitä menee jokatapauksessa jalkoihin ja ikkuna jää todella vajaaksi :think mielenkiintoista.
Jos jättää jonkun kolmesta vaihtoehdosta välistä, esim jalkatilan, niin sitten tuuletus tuntuisi olevan pääsääntöisesti taas sivuikkunoille ja hyttiin.. mutta taas jää tuulilasi vajaaksi.
Mulla tuossa 530 vähän samaa vikaa. Muistaakseni noita voi säätää esim, Inpalla, mutta en kyllä muista mistä siellä.
T JukkaBmw X5 2011
Vw caddy 2019
Comment
-
-
Originally posted by Ivl View PostMulla tuossa 530 vähän samaa vikaa. Muistaakseni noita voi säätää esim, Inpalla, mutta en kyllä muista mistä siellä.
T Jukka
Comment
-
-
Originally posted by Tomson View PostSiellä selvästi äänen perusteellä on jonkinlaiset läpät jotka aukenevat ja sulkeutuvat, mutta eri juttu on miten ne on säädetty toimimaan ja pystyykö niihin vaikuttamaan.. olisi kiva päästä kyllä vaihtamaan radikaalisti asetuksia ympäri :think
Mulla tuossa vanhassa farkussa toimii hienosti, auto napin jälkeen painan kaikki kolme säätöä, eli ylös, keskelle ja alas. Kaikkiin suuntiin puhaltaa sopivasti, ei huurru lasit eikä varpaat palellu.
Mutta tuo uudempi haluaa samoilla säädöillä puhaltaa keskelle ja jaloille, muttei tuulilasille juurikaan. Keskelle selvästi eniten. Tiedä sitten, kun auto on tuotu jenkeistä et onko säädöt erilaiset jo valmiiksi kuin saksa/suomi malleissa.
Täytyy käydä Inpalla kattoon missä se säätö noille oli.Bmw X5 2011
Vw caddy 2019
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostTuulilasinpyyhkijät toimivat satunnaisesti. Ratin säätö saa ne hetkeksi pelittään. Kokemuksia tuollaisesta?
Pyyhkijöiden viiksen johdot kulkevat rattiputkessa.
Ratin säätö muuttaa putken/johtojen asentoa.
Tarkistanpa tuon johdotuksen nyt ihan ekaksi.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Millainen V8?
On ollut itellä joskus e39 523,
Ja nyt 3 sarjaa e46 328.
Miten käyttökulut eroaa 3-sarjalaisest tuohon 540 tai 530? Enkä tarkoita bensa vaan vero ja tyyppiviat, osia vuodessa:thinkNykyiset:e39 530i & e36 325
---------------------------------------------------
Exät:
vw golffi
e46 328 -00
e30 320 -87
e30 325 -83
e36 325 -91
e36 328 -98
e30 325 M-tech1 -87
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostE39 530 ei ole V8 jos otsikkoa katsoo. 535 E39:si taas on V8.
Riippuu niin yksilöstä :thinkE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by Muppe View PostSigun kolmeysissä bensamittari ei toimi, mutta opiskelija valo palaa kokoajan vaikka olisi tankki täynnä. Löytyisikö ideoita missä vika, mittaristo vai tankin pää?Originally posted by juha_s View PostTankn päässä vika, pelkääjän puolen anturi. Vika joko johdoissa jotka menee poikki taikka itse anturi, itse jouduin anturin vaihtamaan tankistaE61 530dA M-Sport
E39 520iA Touring
ex. E34 525iA
ex. E34 535iA
ex. E34 520i
ex. E34 520i
ex. E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by Muppe View PostAnturi vaihdettu ja johdot tarkastettu, niin pitkälle kuin takapenkin irrottamalla näkee. Kuskinpuolen anturin otin kanssa ylös ja silmä määräisesti oli ok. Mittaristo testi tuli myös tehtyä ja viisari ainakin pelaa. Mitäs arvotaan seuraavaksi?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment