Originally posted by peto2
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
paksinluukku sedaneissa sama kaikissa malleissa vuosimallista ja koneesta riippumatta.
Samoin touringeissa sama paksinluukku läpi koko tuotannon.BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
Originally posted by Simulation View PostSopiiko faceliftiin esm. ovet, peräkontin luukku prefacelift-malleista? Pitäisi pikkuhiljaa rueta etsimään omaan kulkineeseen terveempiä osia ja valikoima olisi laajempi jos vanhempienkin osat sopisivat heittämällä. Konepellissä ilmeisesti jotain eroa?Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by Kepa View PostVaihdoin E39:n öljyt ja ajattelin nollata huoltovalon. Trippi -painike pohjaan, avain asentoon 1 ja pidetään trippi pohjassa 5 sekuntia. Pääsen huoltovalikkoon, mutta tarjoaa vain Inspection resettiä. Miten tuon saa vaihdettu Oil serviceen?Current:F31 LCI 320d xdrive M-Sport -19
Past:
F07 LCI 530d xdrive GT M-Sport -15
F31 318d xdrive -14
F07 530d GT-11
E90 330xda LCI -09
E70 X5 3,0sd M-Sport -07
E39 530d M-Sport -03
E39 530iA M-Sport -02
E39 528i -97
E30 320i -88
Comment
-
-
Laitetaan ihan tiedoksi:
540 katalysaattorit.
Kuvat hieman sekavia koska sisältävät ylimääräisiä osia.
Tuli vajaassa viikossa kotiovelle ja paketissa oli oikea määrä tiivisteitä + pantoja + ne katit.
Helppo vaihtaa, sopivuus hyvä. Mielestäni edulliset, koska irtokatti noin 100€ kpl ja karmea työ sovittaa vanhoihin putkiin.
Katit meni sigun autosta vaihtoon koska pomppasi leimalla päästöistä. Toinen oli tyhjä ja toinen helisi. Silti kierroksilla pienen odottelun jälkeen co% 0.38 (raja 0.3), uusilla jotain 0.15.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Originally posted by Oxtar_ View PostMitäs hirveyksiä tapahtuu jos kytkee facelift takavalot vanhempaan malliin ilman valomoduuli päivitystä tai ilman sitä "ballastia". Ilmoitusko vain palaneesta takavalosta?
Silloin ne eivät toimi vaan välkkyvät.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostSilloin ne eivät toimi vaan välkkyvät.
Ajattelin vaan kun , tee ensin kysy sitten , periaatteella kokeilin pikaisesti paikalleen enkä huomannut välkettä käynnissä ollessa lainkaan. Cold check välkehti toki.
Noh jokatapauksessa valomoduuli on matkalla ebaysta
Comment
-
-
Tuli hankittua: 530d - M57D30 moottorilla 193hv/410nm - Steptronic Automaatti - 2000 - 330tkm - Turbo uusittu juuri
Minkälaisia muutoksia näihin on hyvä tehdä, kun on tarkoitus piristää tekniikan puolelta ja kenen ohjelma olisi rehellisesti "parhain"?
Tällä hetkellä on tekniikka muutoksia:
Läpät poistettu imusarjasta
2,5" putkisto alusta loppuun asti vakio vaimentimella, suora putki tilalle?! :think
EGR-venttiili poistettu kokonaan
Kiitos paljon jo etukäteen!E70 X5 LCI 40d xDrive M-Sport -11
Comment
-
-
En viitsinyt uutta topiccia avata asiani tiimoilta joten koitetaan täällä.
auto 530d manuaali vuosimallia 1/99. Autossa hetken aikaa ollut oireena satunnainen sammuminen täyskiihdytyksessä. Vikakoodeja sen verran katsottu että railpaineet katoaa. Toiminut kuitenkin normaali ajossa täysin hyvin.
Tänään olin töistä lähdössä ja laitoin auton käyntiin. Lähdin ajamaan ja auto nytkähti hiukan omituisesti. Pysähdyin samantien ja tyhjäkäynti hiukan normaalia alhaisempi. Lähdin ajamaan ja hehkun valo syttyi, ja liikkuminen muuttui tosi tukalaksi. Pysähdyin taas ja tyhjäkäyntikierrokset nousi n.1300rpm. kaasua painaessa ei tapahdu mitään, vasta kun pumppaa niin saa kierrokset nousemaan. En ajanut autolla tämän jälkeen enään, ja kokonaisuudessa työpaikalta kerkesin ajamaan n.200metriä.
Onko nyt jokin suutin rikkoutunut totaalisesti, ja hajottanut hehkun samalla? Vikakoodeja kun en pääse vielä lukemaan kun läppäri tällä hetkellä väärällä puolella mertaEX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
-
Saako e39:ssä koodattuu valoautomatiikan siten että valot on aina päällä kun auton käynnistää? Millä ohjelmalla onnistuu? Merkkiliikkeen testereillä(niitä mahdollisesti pääsisin ite käyttää niin ei tarviis kellekkään maksaa koodauksista) ? Ja sit lopettaako tupakin sytytin antamasta virtaa kun auto menee unille? Ei tarviis aina repii puhelimen laturia irti
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostSaako e39:ssä koodattuu valoautomatiikan siten että valot on aina päällä kun auton käynnistää? Millä ohjelmalla onnistuu? Merkkiliikkeen testereillä(niitä mahdollisesti pääsisin ite käyttää niin ei tarviis kellekkään maksaa koodauksista) ? Ja sit lopettaako tupakin sytytin antamasta virtaa kun auto menee unille? Ei tarviis aina repii puhelimen laturia irti
Ja ei mene sytytin pois päältä.
Comment
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostSaako e39:ssä koodattuu valoautomatiikan siten että valot on aina päällä kun auton käynnistää? Millä ohjelmalla onnistuu? Merkkiliikkeen testereillä(niitä mahdollisesti pääsisin ite käyttää niin ei tarviis kellekkään maksaa koodauksista) ? Ja sit lopettaako tupakin sytytin antamasta virtaa kun auto menee unille? Ei tarviis aina repii puhelimen laturia irti
Tupakinsytyttimeen tulee sähkö suoraan akulta. Puhelimen laturi ei niin paljoa virtaa syö että pitäisi irrottaa.. Jos nyt edes kerran kuukaudessa autolla ajaa.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment