Imusarja alkoi omassa -01 525d manuaalissa vuotamaan :think Kiire olisi saada uutta tilalle. Menisikö tähän myös automaatin imusarja läppien poistolla ihan plug and play? 530d sama imusarja ilmeisesti?
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Menee sama imusarja M57 (x25d/x30d) manuaali tai automaatti. 3/2000 jälkeisestä automaatista tietysti läpät poistaen.Originally posted by Tomson View PostImusarja alkoi omassa -01 525d manuaalissa vuotamaan :think Kiire olisi saada uutta tilalle. Menisikö tähän myös automaatin imusarja läppien poistolla ihan plug and play? 530d sama imusarja ilmeisesti?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Kiitoksia vastauksesta. Löytyi yksi Purussa oleva 530tda -99 ja kuulemma m57 koneella :think eli tästä pitäisi mennä omaani siis ihan suoraan kun vain nuo 6 ylimääräistä reikää tulppaa? oliko näitä peitekilpiä jossain järkevään hintaan myynnissäOriginally posted by Clavurion View PostMenee sama imusarja M57 (x25d/x30d) manuaali tai automaatti. 3/2000 jälkeisestä automaatista tietysti läpät poistaen.Last edited by Tomson; 25-08-2016, 15:46.
Comment
-
Ei tuossa ole läppiä, joten ei muuta kuin putsaa ja asentaa paikalleen. Läpät tulivat automaatteihinkin vasta 3/2000 jälkeen.Originally posted by Tomson View PostKiitoksia vastauksesta. Löytyi yksi Purussa oleva 530tda -99 ja kuulemma m57 koneella :think eli tästä pitäisi mennä omaani siis ihan suoraan kun vain nuo 6 ylimääräistä reikää tulppaa? oliko näitä peitekilpiä jossain järkevään hintaan myynnissäE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Miten se nyt menikään E39:n eri peilien kanssa pelatessa? Alkaa omassa kipossa nuo lämmitetyt, automaattisesti himmenevät olla jo niin huonossa hapessa että vois vaihtaa normilasit tilalle, ei ihan 200 euron satsauksen arvonen se himmennysominaisuus ole. Tempasin lasit pois ja mitoiksi sain 168mm x 106mm, mustat kehykset löytyy myös, kuvat liitteenä.
Pitikö tuohon nyt lähteä hakemaan E38:n lämmitettyjä normilaseja? Niitä luulis saavan ihan muutamalla kympillä per kappale. (Linkkejä otetaan vastaan, kiitos
) Toinen mikä jäi mietityttämään, oli tuo bajonetti-kiinnitys. Ei-himmentyvissä peileissähän lasi irrotetaan vain kampeamalla. Saako näiden peilien kantaan kuitenkin painettua kiinni normilasin ilman kikkailua?
Comment
-
Itse ostin purkaamolta ehjät himmenevät peilinlasit 20€:llä.. Eivät varmaan tienneet edes mitä myivät. Kiinnitys on sama himmentyvissä ja e38:n ei-himmentyvissä. e39:n ei-himmentyvissä on erilainen kiinnitys verrattuna em. peileihin.Originally posted by temekki View PostMiten se nyt menikään E39:n eri peilien kanssa pelatessa? Alkaa omassa kipossa nuo lämmitetyt, automaattisesti himmenevät olla jo niin huonossa hapessa että vois vaihtaa normilasit tilalle, ei ihan 200 euron satsauksen arvonen se himmennysominaisuus ole. Tempasin lasit pois ja mitoiksi sain 168mm x 106mm, mustat kehykset löytyy myös, kuvat liitteenä.
Pitikö tuohon nyt lähteä hakemaan E38:n lämmitettyjä normilaseja? Niitä luulis saavan ihan muutamalla kympillä per kappale. (Linkkejä otetaan vastaan, kiitos
) Toinen mikä jäi mietityttämään, oli tuo bajonetti-kiinnitys. Ei-himmentyvissä peileissähän lasi irrotetaan vain kampeamalla. Saako näiden peilien kantaan kuitenkin painettua kiinni normilasin ilman kikkailua?
Ebaysta löytyy uusia vaikka millä mitalla jos sellaiseen päädyt.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Nyt olisi edessä narinahelan vaihto toiselle puolelle.
Mistä löydän kohtuuhintaisen työkalun nopeuttamaan vaihtoa?
Comment
-
Ebay:stä tilasin omani. Isompi sarja, käy moniin vastaaviin remppoihin BMW:ssä. Olisiko hintaa ollut ~70€. Sarja näytti suunniolleen tälläiseltä:Originally posted by Jasu View PostNyt olisi edessä narinahelan vaihto toiselle puolelle.
Mistä löydän kohtuuhintaisen työkalun nopeuttamaan vaihtoa?
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Mie tein ite, tarkkaa reseptiä en enää muista se löytyy netistä kyllä. Mut tarvii rautaputkea 3 erikokoa, kierretankoa, muttereita ja isoja prikkoja.Originally posted by Jasu View PostNyt olisi edessä narinahelan vaihto toiselle puolelle.
Mistä löydän kohtuuhintaisen työkalun nopeuttamaan vaihtoa?F11 535d xDrive M-Sport -13
Comment
-
Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
_____________________________________
Nykykalusto: E61 530xD / E39 528i Ratalelu
Tästä mun kaluston showroomiin
Entisiä Bemareita +30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.
Comment
-
Minä taas ostin:Originally posted by Jax_KiBez View Posthttp://www.ebay.ie/itm/Bmw-5-Series-...wAAOSw7I5TvoGU
Tälläisen itse joskus tilasin, hyvin toimii ja helppo käyttää. Toki jos tommoisen moni-osaisen saa samoihin hintoihin niin ehkä semmonen parempi.
Painavemmissa = monipuolisemmissa tahtoo lähetyskulut nousta turhan suuriksi, kun ei varsinaista tarvetta kuitenkaan ole.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
Kieltämättä vähän ammattimaisemman näköinen tuo, kun omassani on hitsatut päädyt ja tehty paksusta putkiraudasta 10.9 vahvalla kierretangolla. Ton hintakin näytti muutaman euron halvemmaltaOriginally posted by kalevik View Post
Toki tossa linkkaamassasi työkalussa on paljon ohuemmat noi kupit, joten jos oikeasti on kiinni nivel niin onkohan kestävyydessä eroa, tiedä häntä.
Last edited by Jax_KiBez; 02-09-2016, 21:55.Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
_____________________________________
Nykykalusto: E61 530xD / E39 528i Ratalelu
Tästä mun kaluston showroomiin
Entisiä Bemareita +30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.
Comment
-
No tuollainen sarja minkä itse linkkasin ainakin kesti kyllä hyvin, vaikka narinahelat oli ruostuneet kiinni. Pulttipyssyllä ja kovilla pulteilla tulivat kyllä näppärästi ulos (en kehdannut tuota sarjan mukana tullutta kierretankoa pulttipyssyllä hakata). Kupit on sen verta kyllä kovaa tavaraa, että kierteet tulee pettämään ennen kuppeja. Kierteden kestämistä voi toki auttaa paljon voitelemalla kierteet painettakestävällä rasvalla.Originally posted by Jax_KiBez View PostKieltämättä vähän ammattimaisemman näköinen tuo, kun omassani on hitsatut päädyt ja tehty paksusta putkiraudasta 10.9 vahvalla kierretangolla. Ton hintakin näytti muutaman euron halvemmalta
Toki tossa linkkaamassasi työkalussa on paljon ohuemmat noi kupit, joten jos oikeasti on kiinni nivel niin onkohan kestävyydessä eroa, tiedä häntä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
Comment