Originally posted by Keimo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ja nelipyöräsuuntaus ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by tumppi$ View PostTampereen pajoja en tunne, mutta etsi sellainen paja jossa taito ja motivaatio riittää... Eli etsi ja selvitä sellainen paja jossa osaavat säätää kaikkia kulmia E39:iin myös edestä... Näin ollen ei muuta kuin puhelin käteen ja selvittelemään.
Mille rengastukselle kulmat säädetään? Siis halkaisija, leveys ja profiili???on löylyä!!!
Comment
-
-
Originally posted by tumppi$ View PostJuu, mittauslaitteiden koneissa on arvot muistissa... Tosin monessa paikassa silti homma menee poskelleen... Yleisin virsihän on ettei etupäässä voi mukamas säätää muuta kuin pelkkää aurausta...
Muuten ihan mielenkiinnosta kysyn, millaiset arvot siellä nyt sitten on??
Lähinnä camberithan ratkaisee juuri tuon sisälaidan kulumisen...on löylyä!!!
Comment
-
-
Originally posted by tumppi$ View PostJuu, mittauslaitteiden koneissa on arvot muistissa... Tosin monessa paikassa silti homma menee poskelleen... Yleisin virsihän on ettei etupäässä voi mukamas säätää muuta kuin pelkkää aurausta...
Muuten ihan mielenkiinnosta kysyn, millaiset arvot siellä nyt sitten on??
Lähinnä camberithan ratkaisee juuri tuon sisälaidan kulumisen...
etuakseli camber:lopullinen v:-0'39 o:-0'35 yhteisauraus : +0'7mmon löylyä!!!
Comment
-
-
Originally posted by tumppi$ View PostOK... Taitaa nyt kulkea autosi aika mukavasti... Eikö??? Veikkaanpa että vetelyä ei ole...?? (toki riippuu myös renkaista) Takapään camberit erittäin hyvät ja ennen kaikkea täysin symmetriset arvot.Paljonkos muuten takapään auraukset ovat?
Etupäässäkin vielä oikein hyvät, tosin itse olisin yrittänyt vielä hieman vähentää negatiivistä camberia... Eli mahdollisimman lähelle 0' astetta. Auraus onkin mukavasti jo hyvin lähellä nollaa... Eli jos vain rengasvalintasi on osunut kohdalleen niin nyt saat nauttia todella siitä mitä E39 on parhaimmillaan... (ja sehän on aika saatanan hyvä) Tuota, entäpä etupään caster??? Caster-arvojen symmetrisyyshän on myös äärimmäisen tärkeä seikka, kun haetaan "junamaista" ajokäytöstä...
etupään caster-kulma 20' alkumittaus: +6'43 o:+6'44 lopullinen +6,10 ja o: +6'11
Ja ajettavuus tuossa on monien eri kotteroiden kokemuksella todella todella hyvä ja junamaisuutta on oli vauhtia sitten 80km/h tai 230km/h Ja kumit ei ole mitään testivoittajakumeja ..vinosilmien kumit,mutta äänettömät ja hyväntuntuiset..Urista veteleminenkin on todella vähäistä kumien kokoakin kun katsoo en tiedä johtuuko painosta vaiko mistä mutta tyyni on..
Geometrinen kulkusuunta :alku_-0'01 lopullinen: +0'00Last edited by bmw528; 26-07-2008, 21:26.on löylyä!!!
Comment
-
-
Originally posted by tumppi$ View PostJa siirryttäessä takapäästä etupäähän tulikin sieltä se perinteinen virsi; "tässähän pystyy edessä säätämään vain aurausta..."
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKerrotko mitä muuta ja miten sieltä säädetään?
http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...7&postcount=30
Tämä kiinnostaa minuakin kovasti. Ja vastaukseksi ei riitä että vingulla suurennetaan reikiä...Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.
Comment
-
Comment