Noiden M-sport sisälokarin kulmapalojen suhteen orkkisten hinta karkasi jokunen vuosi sitten, kun edellinen varasto loppui ja joutuivat uuden erän teettämään. Aiemmin taisivat maksaa n. 80€ kipale ja sitäkin hintaa jo päiviteltiin. OEM-henkisenä pistää kyllä itelläkin miettimään, jos orkkiksen hinta on 10-kertainen tarvikkeeseen verrattuna. Noita löytyy tarvikepuoleltakin ihan kohtalainen versio, kunhan orkkiksesta siirtää sen kumireunuksen uuteen osaan. Siksipä omiakin on parsittu kasaan ja niissä alkaa kohta olla muovihitsausten lisäksi enemmän galvanoitua peltiä niitattuna kuin alkuperäistä muovia. Korjatuilta osin eivät kuitenkaan silmään osu ja toiminnallisuus identtinen, niin näillä mennään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jaa en mä kyllä huomannut mitään kumireunuksia aattelin vaan jos olis uudet hommannut kun oikeepuoli vähän parsittu kasaan ja pala puuttuu. Ja vielä selvennys, elikkä ne palat jossa lämpötila-anturi on "kiinni" oikealla puolella. Mut eikai viitti satasia alkaa uusista maksamaan
E: on kyllä tulossa hockenheimin lippa niin se varmaan peittää. Onkos porukka jollain liimalla laitttanu semmosen kiinni, vai ihan vaan ruuveilla? Ilkee vaan uuteen puskuriin reikiä tehäLast edited by Worldfuture; 08-05-2020, 11:42.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostNoiden M-sport sisälokarin kulmapalojen suhteen orkkisten hinta karkasi jokunen vuosi sitten, kun edellinen varasto loppui ja joutuivat uuden erän teettämään. Aiemmin taisivat maksaa n. 80€ kipale ja sitäkin hintaa jo päiviteltiin. OEM-henkisenä pistää kyllä itelläkin miettimään, jos orkkiksen hinta on 10-kertainen tarvikkeeseen verrattuna. Noita löytyy tarvikepuoleltakin ihan kohtalainen versio, kunhan orkkiksesta siirtää sen kumireunuksen uuteen osaan. Siksipä omiakin on parsittu kasaan ja niissä alkaa kohta olla muovihitsausten lisäksi enemmän galvanoitua peltiä niitattuna kuin alkuperäistä muovia. Korjatuilta osin eivät kuitenkaan silmään osu ja toiminnallisuus identtinen, niin näillä mennään.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Ostin nuo kulmapalat Ebaysta jostain Kazakstanista ja laatu oli sellainen että usean tunnin jumpalla sekä pienten lisävarustelujen rakentamisella (tein taakse jousisysteemin joka vetää lokaria pyöränaukossa vasten puskuria) ne sai istumaan nätisti. Oli aika arvokkaat silti verrattuna noin 10 v sitten ostamiini oiginaaleihin.
Sama homma pohjamuoveissa ja niiden kiinnikkeissä, juuri mikään reikä tai muoto ei osunut kohdalleen.---
Comment
-
-
Mitäs kaikkea "piilotettuja ominaisuuksia" näissä on?
Vissiin mittaristoon sai ainakin kierrokset näkymään, oikean nopeuden, koneen lämmön, kilometrit viime SI nollauksesta live kulutus, paljonko menny bensaa viime SI nollauksesta
Onkohan haitariputki menossa rikki, tyhjäkäynnillä sillon tällön kierrokset seilaa (ei paljoa jonku 50-100rpm) ja joskus ku lyö länän tiskiin niin alkaa epäröimään, ei ainakaan nopealla vilkaisulla näkynyt mitään halkeamia, mutta voihan piilossa ollaE46 316Ti "Milf" Compact
EXÄT
-97 523I Touring Oxfordgruen
Comment
-
-
Originally posted by pyxq View PostMitäs kaikkea "piilotettuja ominaisuuksia" näissä on?
Vissiin mittaristoon sai ainakin kierrokset näkymään, oikean nopeuden, koneen lämmön, kilometrit viime SI nollauksesta live kulutus, paljonko menny bensaa viime SI nollauksesta
Onkohan haitariputki menossa rikki, tyhjäkäynnillä sillon tällön kierrokset seilaa (ei paljoa jonku 50-100rpm) ja joskus ku lyö länän tiskiin niin alkaa epäröimään, ei ainakaan nopealla vilkaisulla näkynyt mitään halkeamia, mutta voihan piilossa olla
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostNoiden M-sport sisälokarin kulmapalojen suhteen orkkisten hinta karkasi jokunen vuosi sitten, kun edellinen varasto loppui ja joutuivat uuden erän teettämään. Aiemmin taisivat maksaa n. 80€ kipale ja sitäkin hintaa jo päiviteltiin. OEM-henkisenä pistää kyllä itelläkin miettimään, jos orkkiksen hinta on 10-kertainen tarvikkeeseen verrattuna. Noita löytyy tarvikepuoleltakin ihan kohtalainen versio, kunhan orkkiksesta siirtää sen kumireunuksen uuteen osaan. Siksipä omiakin on parsittu kasaan ja niissä alkaa kohta olla muovihitsausten lisäksi enemmän galvanoitua peltiä niitattuna kuin alkuperäistä muovia. Korjatuilta osin eivät kuitenkaan silmään osu ja toiminnallisuus identtinen, niin näillä mennään.
Comment
-
-
Originally posted by Dalglish View PostTuo alvadin istuu aivan hyvin,kun panee vielä ne kumireunukset,niin aivan hyvä tuli.
Mulla on yhdet suht hyvin istuvat tarvikkeet mutta ilman noita kumireunuksia käyttökelvottomat.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEi se välttämättä ole siinä haitariputkessa. Siellä on muitakin alipaineletkuja yms.E46 316Ti "Milf" Compact
EXÄT
-97 523I Touring Oxfordgruen
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostMikäs on sanonu sopimuksensa irti kun mittaristo näyttää että kontti on auki, mutta se on kyllä kiinni? Sedani kyseessä.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostMikäs on sanonu sopimuksensa irti kun mittaristo näyttää että kontti on auki, mutta se on kyllä kiinni? Sedani kyseessä.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostTodennäköisesti keskuslukkomoottorin sisällä oleva mikrokytkin katkennut. Tai sitten johto poikki haitarikumin sisältä kuten edelläkin mainittiin.
Sit toinen kysymys: Milläs porukka on laittanu hockenheimin lippaa kiinni etupuskuriin? Tai lähinnä millasilla ruuvveilla että pysyy?
Comment
-
-
Miten tuo code sai resetoitua pre-face E39:ssä? Kaverilla auto, jossa tuli Code - - - teksti mittaristoon ja nyt ei tietenkään käynnisty. Se ainakin faceliftin ohjekirjassa oleva ohje irroita akku 2 min, kytke takaisin käännä avain asentoon I ja odota 10 min ei toimi. Se ajastin tulee kyllä näyttöön, mutta se ei etene mihinkään kohdasta 9:59. Auto on 11/97, mutta asennettuna on faceliftin näyttö.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostMiten tuo code sai resetoitua pre-face E39:ssä? Kaverilla auto, jossa tuli Code - - - teksti mittaristoon ja nyt ei tietenkään käynnisty. Se ainakin faceliftin ohjekirjassa oleva ohje irroita akku 2 min, kytke takaisin käännä avain asentoon I ja odota 10 min ei toimi. Se ajastin tulee kyllä näyttöön, mutta se ei etene mihinkään kohdasta 9:59. Auto on 11/97, mutta asennettuna on faceliftin näyttö.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment