Oisko kellään ehdottaa takavaimenninta joka sopis 530i m-sport sedaniin? Mielellään semmonen mikä menee suoraan vakion tilalle:think completoksel olis joku, mutta en tiedä onko vain vakiopuskuriin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XVI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Slammed View PostMikähän tuota e39 riivaa kun rämppää takakontin verhon lukituksia jatkuvasti itsekseen? Myös ajossa herjailee että kontti olis auki ja sytyttää sisävaloa.
Tää on 09 vuotinen, niin eikös näissä pitänyt olla takakontin sähköt paranneltu?
Onko niksiä millä tuon rämpytyksen saa pois?
Vuosimallin perusteella e60/61. No oli mikä tahansa niin oireiden perusteella kuulostaa siltä, että vika on takaluukun johtosarjassa. Sieltä on johtoja poikki, jolloin välillä saa kontaktia ja välillä ei.BMW 328i -95, BMW 523i -00
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostOisko kellään ehdottaa takavaimenninta joka sopis 530i m-sport sedaniin? Mielellään semmonen mikä menee suoraan vakion tilalle:think completoksel olis joku, mutta en tiedä onko vain vakiopuskuriin.
Schmiedmannilta ainakin löytyy eroteltultuna joko vakio puskuriin tai m-sport puskuriin. Tässä esimerkiksi yksi vaihtoehto https://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-e3...te=SCM39MTR270BMW 328i -95, BMW 523i -00
Comment
-
-
Missä nyt on väljää?
Ajaessa tietyillä nopeuksilla ratti vispaa sivuttain.
Ja kun jarruttaa 100kmh pikku hiljaa nollaan, 80 ja 50 kohalla ratti vispaa sivuttain voimakkaasti.
Uutta autossa:
-kaikki jarrulevyt zimmermann (on suorat)
-eilen vaihdoin eteen jarrusatulat
-edessä uudet vanteet ja takavanteet katsottu koneessa heittokellolla että suorat.
-renkaat uudet continental
-katsastettu kesäkuussa ja kerroin inssille että katsoo tarkemmin alustan, ei löytynyt mittää väljää.
-tasapainotettu on
Comment
-
-
Originally posted by Pexx View PostMissä nyt on väljää?
Ajaessa tietyillä nopeuksilla ratti vispaa sivuttain.
Ja kun jarruttaa 100kmh pikku hiljaa nollaan, 80 ja 50 kohalla ratti vispaa sivuttain voimakkaasti.
Eli vispaus saattaa loppua kun rattia suoristaa, tai kaasua höllää?
Jos niin kyllä sieltä tukivarren/reaktiotangon pusla korin puolelta on valmis sanoisin.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Onkohan tuo minun auto facelift vai ei? :think 09/2000 tuli facelift ja tämä tehty 30.08.2000. VIN GL91870
Minun mielestä ei pitäisi olla mutta esimerkiksi 20pin obd portti poistuu faceliftissä eikä sitä minulla ole. Etu- ja takavalot vaihdettu joten niistäkään ei tiedä. Navigaattori on mk3 joka myös tuli vasta 09/00.
Comment
-
-
Originally posted by alejaandro View PostOnkohan tuo minun auto facelift vai ei? :think 09/2000 tuli facelift ja tämä tehty 30.08.2000. VIN GL91870
Minun mielestä ei pitäisi olla mutta esimerkiksi 20pin obd portti poistuu faceliftissä eikä sitä minulla ole. Etu- ja takavalot vaihdettu joten niistäkään ei tiedä. Navigaattori on mk3 joka myös tuli vasta 09/00.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Auto ylikuumeni muutama päivä sitten seistyään n. 10 min tyhjäkäynnillä ilmastointi päällä. Sammutettiin, annettiin jäähtyä ja käynnistettiin uudestaan, tällä kertaa ilman ilmastointia. Kaikki nyt ok, eikä ole tämänkään jälkeen lämmöt enää nousseet, ilmastointi pidetty pois päältä. Katoin INPA:lla vielä lämpöjä tarkemmin, annoin moottorin lämmetä aluksi käyttölämpötilaan ja pysyikin kokoajan 97-99 °C, eli kaikki tämän suhteen ilmeisesti ok? Tämän jälkeen laitoin ilmastoinnin päälle, ja lämmöt alkoivat heti pikkuhiljaa nousemaan. 105 °C asti annoin nousta, jonka jälkeen sammutin ilmastoinnin ja putosi taas 99 °C. Huomasin, että ilmastoinnin flekti ei pyörinyt tänä aikana kertaakaan, lukuunottamatta aivan pientä yhtä nykäystä jonka se teki kun ilmastointi laitettiin päälle.
Eli ongelma luultavasti tuossa ilmastoinnin flektin pyörimättömyydessä, mutta koska tuo kuitenkin tekee pienen liikkeen välillä ilmastoinnin käynnistyksen yhteydessä, voiko päätellä että itse flekti saattaisi kuitenkin olla kunnossa ja tuo liittyisi jotenkin tuon ohjaukseen vai mistä kannattaisi lähteä liikkeelle? Testasin muuten myös INPA:n kautta pyörittää tuota flektia, ei tapahtunut mitään, en tiedä pitäisikö.
Auto on 530i, 11/2001.E53 X5 4.6is -03
Ex: E39 530i Touring -01
Comment
-
-
Originally posted by SamFor View PostAuto ylikuumeni muutama päivä sitten seistyään n. 10 min tyhjäkäynnillä ilmastointi päällä. Sammutettiin, annettiin jäähtyä ja käynnistettiin uudestaan, tällä kertaa ilman ilmastointia. Kaikki nyt ok, eikä ole tämänkään jälkeen lämmöt enää nousseet, ilmastointi pidetty pois päältä. Katoin INPA:lla vielä lämpöjä tarkemmin, annoin moottorin lämmetä aluksi käyttölämpötilaan ja pysyikin kokoajan 97-99 °C, eli kaikki tämän suhteen ilmeisesti ok? Tämän jälkeen laitoin ilmastoinnin päälle, ja lämmöt alkoivat heti pikkuhiljaa nousemaan. 105 °C asti annoin nousta, jonka jälkeen sammutin ilmastoinnin ja putosi taas 99 °C. Huomasin, että ilmastoinnin flekti ei pyörinyt tänä aikana kertaakaan, lukuunottamatta aivan pientä yhtä nykäystä jonka se teki kun ilmastointi laitettiin päälle.
Eli ongelma luultavasti tuossa ilmastoinnin flektin pyörimättömyydessä, mutta koska tuo kuitenkin tekee pienen liikkeen välillä ilmastoinnin käynnistyksen yhteydessä, voiko päätellä että itse flekti saattaisi kuitenkin olla kunnossa ja tuo liittyisi jotenkin tuon ohjaukseen vai mistä kannattaisi lähteä liikkeelle? Testasin muuten myös INPA:n kautta pyörittää tuota flektia, ei tapahtunut mitään, en tiedä pitäisikö.
Auto on 530i, 11/2001.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Olisi edessä toukan peräkontin takasivuikkunoiden irroitus.:think
Miten ne on kiinni ja näyttää siltä että tiivisteet on liimattu lujasti siihen kiinteesti kiinni.
Onko irroitusmetodi lankasahaaminen vai onko jotain muuta ideaa tähän?Ongelma ei ole ongelma vaan ongelma on asenne itse ongelmaa kohtaan.:think
Comment
-
-
Originally posted by Pexx View PostMissä nyt on väljää?
Ajaessa tietyillä nopeuksilla ratti vispaa sivuttain.
Ja kun jarruttaa 100kmh pikku hiljaa nollaan, 80 ja 50 kohalla ratti vispaa sivuttain voimakkaasti.
Uutta autossa:
-kaikki jarrulevyt zimmermann (on suorat)
-eilen vaihdoin eteen jarrusatulat
-edessä uudet vanteet ja takavanteet katsottu koneessa heittokellolla että suorat.
-renkaat uudet continental
-katsastettu kesäkuussa ja kerroin inssille että katsoo tarkemmin alustan, ei löytynyt mittää väljää.
-tasapainotettu on
Etummaisten alatukivarsien isot puslat ei mee väljäksi vaan väsyvät/pehmenevät vain ja sitten alkaa se ärsyttävä ratin tärinä varsinkin hiljalleen jarruttaessa valtatienopeuksilla, mun autossa ainakin loppui ratin tärinät kun vaihdoin nuo puslat, toki jos ei jaksa sitä puslajumppaa niin sama vaihtaa koko tukivarret kerrallaE39 523i Turbo
Comment
-
Comment