Originally posted by aae30
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XVI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ekkoo1 View PostEi kestä, ihan kädellä kiristettynä napsahti jauhovalu katki ensimmäisen 2min käytön aikana. Tuolla Motonetin vehkeellä taisi onnistua :think
vaihtelevaa laatua vaiko nykyään kaikki paskaa (paitsi kusi)Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostEhkä...mutta tämä sopii varmasti:
Samoin tuo poken malli.
Aika pitkän haarukan tarvitsee ja tuossa kärkkäisen mallissa näyttää vähän lyhyeltä..
Bilteman nykyinen valu kuuluu tosiaan olevan liki käyttökelvotonta, eli tuolle motonetin kalulle pitäisi löytää korvaaja.
Vantaalle en viitsisi ajaa katsomaan onko varaston ilmoittama 1kpl ajantasainen tieto.
Tooloutlet.fi on useampikin sopivan näköinen malli, ja ilmeni että liki hallin vieressä niitten myymälä.
Tuo kallein taitaa olla se varmin vaihtoehto. Kuten aina.
Comment
-
-
Mikset tilaa Motonetin nettikaupasta?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostMikset tilaa Motonetin nettikaupasta?
Viikolla saatava vaihdettua. Enkä tahtoisi perinteiseen takomishommaan ryhtyä. Mun säkällä joku paskaksi aivan varmasti
Comment
-
-
Originally posted by Stitch View Post"Ei saatavilla". Toimittavat kyllä liikkeestä toiseen pyytäessä, mutta viimeksikin meni hulppeat 1,5 viikkoa muutaman mittariston polttimon saamisessa.
Viikolla saatava vaihdettua. Enkä tahtoisi perinteiseen takomishommaan ryhtyä. Mun säkällä joku paskaksi aivan varmasti
Ja juu alumiiniosaa en suosittele takomaan rupeamaan...varmasti on paskakkana pyörännapa sitten...nimimerkillä näin kävi korjaamossa minulle.
Toinen vaihtoehto on tuo irroitushaarukka:
Se kyllä rikkoo sen nivelen suojakumin mutta jos kerta se on rikki jokatapauksessa eipä sillä merkitystä. Ehjän osan irroitukseen tuo ei oikein sovellu.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by Stitch View PostPalataan vielä näihin sen verran, että kuinka iso aukeama leuoilla pitää olla E39 varten?
Bilteman nykyinen valu kuuluu tosiaan olevan liki käyttökelvotonta, eli tuolle motonetin kalulle pitäisi löytää korvaaja.
Vantaalle en viitsisi ajaa katsomaan onko varaston ilmoittama 1kpl ajantasainen tieto.
Tooloutlet.fi on useampikin sopivan näköinen malli, ja ilmeni että liki hallin vieressä niitten myymälä.
Tuo kallein taitaa olla se varmin vaihtoehto. Kuten aina.
tiedät coltin koon, ni voi tosta jo jotain päätellä.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by pyxq View PostTarkistanut tämän eikä ollut vettä kun syksyllä putsasin vedenpoistot
52- egr venttiili (tiedä sitte mitä meinaa)
203- lambdatunnistimen säätöraja numero 2 ylitettyE46 316Ti "Milf" Compact
EXÄT
-97 523I Touring Oxfordgruen
Comment
-
-
Originally posted by pyxq View PostKoodit luettu delphillä kun ei inpaa ollut lähellä ja
52- egr venttiili (tiedä sitte mitä meinaa)
203- lambdatunnistimen säätöraja numero 2 ylitettye39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
eikö vain vois hankkia INPA-yhteensopivaa usb-kaapelia?
suomennuksin, ja ns. numeroinkin ihan arpomista googletella. desimaali vai hex jne..
saattaa olla silti joku saastehässäköiden lisäilmaventtiili vaikkei egr liittyisikään. tai tankin
huohotuksen imuventtiili. liekö saattaa kumpitahansa lukeutua imuvuotoihin auki jumiessaan.
INPAlla näkis nämä kaikki hyvin, ja suht helposti/pienellä vaivalla.
edit: ko. kaapelilla, jos on tablet/puhelin androidilla joka tukee OTG, saisit vikakoodit oikeilla
nimillään jo ilman INPAa+läppäriäkin deepobd kanssa, fwiw..Last edited by aae30; 09-02-2022, 09:53.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by pyxq View PostInpalla luettiin niin oli joku exhaust flap tms,
Itsellä ei diagnostiikka vehkeitä oo niin piti tyytyä delphiin, pitäs kyllä ettiskellä joku läppäri ja tilata kaapeli
ei o välttämättä silti mikään kriittinen vikakoodi, mutta kannattaa se nyt loppuun tutkia.
täältä DME:n 88pinnisen liittimen molemmat (euro lhd)pinoutit:
A6000 DME control unit (M52 engine as of 1995_12 up to 1997_09)
A6000 DME control unit (M52 engine without USA left-hand drive as of 1997_9)Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
Comment