E39 Kysymyksiä ja vastauksia XVII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Pierburg rahteineen (johto kahdella liittimellä valmiina)Originally posted by Samppae39 View Post
Joo se tuon MTT:n mukana tuleva johto on tosiaan plug & play liittimiltään ja pituudeltaan. En muista pituutta, mutta ei se 40cm ole ainakaan. Montako kymppiä halvempi on se toinen pumppu, että kannattaa alkaa säätämään johtojen kans?
147,90
vs
sama Pierburg ja 20cm johto yhdellä liittimellä (rahteineen)
105,80
Leave a comment:
-
Missä päin tämä auto on?Originally posted by Joker View Post
Auto ei ole vielä mulla vaan tulossa kunhan saan noudettua sen. Wetterillä tutkittu vajaa 500e edestä, näyttäis et oisko sulakkeita katsottu kun hansikaslokero irti ja paneelit kontista ym. Kuitenkaan siellä ei oltu vikaa löydetty.
Tarkotuksena ois lähtä tuoreella akulla kokeileen ja ilmeisesti naftaa ois hyvä olla reilummin jos pumpuissa häikkää ja bräkkiksellä jos saa käyntiin niin suutin vuotaa?
Oletan että jos ajonestoon tms. Liittyvää vikaa niin olisi huomattu jo korjaamolla.
Edit. Siis kuulemma klassisesti auto jäänyt ajosta parkkiin eikä siitä enään käynnistynyt. Ja kuulema oli myös epäilty jotain mahdollisesti jalalla kaltoinkohdeltuja johtoja jalkatilasta poikki tms. Joihin en itse osaa vielä ottaa kantaa.
Leave a comment:
-
Auto ei ole vielä mulla vaan tulossa kunhan saan noudettua sen. Wetterillä tutkittu vajaa 500e edestä, näyttäis et oisko sulakkeita katsottu kun hansikaslokero irti ja paneelit kontista ym. Kuitenkaan siellä ei oltu vikaa löydetty.Originally posted by Clavurion View Post
Ilman vikakoodejakin pääsee aika pitkälle. Pyörittää hyvin, mutta ei käynnisty? Paljonko polttoainetta? Lähteekö, jos suhauttaa jarrukliineriä imusarjaan palamisavuksi?
Tarkotuksena ois lähtä tuoreella akulla kokeileen ja ilmeisesti naftaa ois hyvä olla reilummin jos pumpuissa häikkää ja bräkkiksellä jos saa käyntiin niin suutin vuotaa?
Oletan että jos ajonestoon tms. Liittyvää vikaa niin olisi huomattu jo korjaamolla.
Edit. Siis kuulemma klassisesti auto jäänyt ajosta parkkiin eikä siitä enään käynnistynyt. Ja kuulema oli myös epäilty jotain mahdollisesti jalalla kaltoinkohdeltuja johtoja jalkatilasta poikki tms. Joihin en itse osaa vielä ottaa kantaa.Last edited by Joker; 14-11-2024, 18:14.
Leave a comment:
-
Ilman vikakoodejakin pääsee aika pitkälle. Pyörittää hyvin, mutta ei käynnisty? Paljonko polttoainetta? Lähteekö, jos suhauttaa jarrukliineriä imusarjaan palamisavuksi?Originally posted by Joker View PostTuli potilaaksi -03 525d toukka josta pitäisi haluttomuutta käynnistymiseen lähteä selvittämään, millainen vikakoodinlukia tuohon kannattaisi hankkia?
Vanhoja keskustelusta/linkkejä löytyy mutta onko noihin tullut mitää helppokäyttöistä viimeaikoina? Ilmeisesti nuo bluetooth palikat ei näissä toimi?
Leave a comment:
-
Kyllä ne bluetoothvärkit sinänsä toimivat mutta niillä saadut koodit ovat vähän mitä sattuu aina välillä. Jos oikeasti haluaa hyvän apuvälineen diagnosointiin niin sitten K+Dcan-kaapeli ja Mike's Easy BMW Tools on edelleen aika lyömätön paketti, foorumilta löytyy haulla runsaasti lisätietoa aiheesta. Jos taas riittää pelkästään vikakoodien nollaus katsastukseen niin sitten joku Carlyn bluetooth/wifipulikkakin kyllä ajaa asiansa.
Leave a comment:
-
Tuli potilaaksi -03 525d toukka josta pitäisi haluttomuutta käynnistymiseen lähteä selvittämään, millainen vikakoodinlukia tuohon kannattaisi hankkia?
Vanhoja keskustelusta/linkkejä löytyy mutta onko noihin tullut mitää helppokäyttöistä viimeaikoina? Ilmeisesti nuo bluetooth palikat ei näissä toimi?Last edited by Joker; 14-11-2024, 11:27.
Leave a comment:
-
Joo se tuon MTT:n mukana tuleva johto on tosiaan plug & play liittimiltään ja pituudeltaan. En muista pituutta, mutta ei se 40cm ole ainakaan. Montako kymppiä halvempi on se toinen pumppu, että kannattaa alkaa säätämään johtojen kans?Originally posted by Stitch View Post
Joop, kiitokset vinkeistä kaikille.
Löytyi sama pumppu vielä halvemmalla, mutta johto täytyy ostaa mukaan erikseen.
Tarjolla 40cm jossa molemmissa päissä liitin, ja 20cm jossa vain toisessa päässä. Hintaero johdoilla kympin, joten kumpi paree koliysiin?
MTT:n pumpun johdossa näyttää olevan liittimet molemmissa päissä, mutta pituus ei varmaan 40cm ole. Kaipa tuon väsää kummasta vaan, en sillä
Leave a comment:
-
Paljo harvinaisempi mitä musta tai harmaa. Valmistusmääriä tuskin kukaan tietää.Originally posted by FiFi View PostPahoittelut aiheen vaihdosta mutta oli pakko tulla kysymään fiksummilta. Osasko joku sanoa kuinka harvinainen on sportti sisusta värissä sattelbraun?
Leave a comment:
-
Pahoittelut aiheen vaihdosta mutta oli pakko tulla kysymään fiksummilta. Osasko joku sanoa kuinka harvinainen on sportti sisusta värissä sattelbraun?
Leave a comment:
-
Kuten MTT:n kuvassa lyhyt johto oikea E39:iin. Jos toisessa päässä ei ole liitintä, joutuu yhdistelemään vanhasta. Aivan joutavaa hommaa.Originally posted by Stitch View Post
Joop, kiitokset vinkeistä kaikille.
Löytyi sama pumppu vielä halvemmalla, mutta johto täytyy ostaa mukaan erikseen.
Tarjolla 40cm jossa molemmissa päissä liitin, ja 20cm jossa vain toisessa päässä. Hintaero johdoilla kympin, joten kumpi paree koliysiin?
MTT:n pumpun johdossa näyttää olevan liittimet molemmissa päissä, mutta pituus ei varmaan 40cm ole. Kaipa tuon väsää kummasta vaan, en sillä
Leave a comment:
-
Joop, kiitokset vinkeistä kaikille.Originally posted by Samppae39 View Post
Löytyi sama pumppu vielä halvemmalla, mutta johto täytyy ostaa mukaan erikseen.
Tarjolla 40cm jossa molemmissa päissä liitin, ja 20cm jossa vain toisessa päässä. Hintaero johdoilla kympin, joten kumpi paree koliysiin?
MTT:n pumpun johdossa näyttää olevan liittimet molemmissa päissä, mutta pituus ei varmaan 40cm ole. Kaipa tuon väsää kummasta vaan, en sillä
Leave a comment:
-
Nojuu, tuollain oli helpompi mielestäni tehdä. Siinä kun on paikka ihan liittimelle. Olishan sitä voinu yrittää nuihin napoihin tinailla. Tuo kansi kun taitaa olla aika piukassa…Originally posted by Heguli 31 View PostNo eikö siitä vanhasta pumpusta olisi saanut sen johdon liittimineen vaihdettua siihen uuteen (tinaamalla)?
https://m.autodoc.fi/pierburg/10123749Last edited by IiroU; 02-11-2024, 15:46.
Leave a comment:
-
No eikö siitä vanhasta pumpusta olisi saanut sen johdon liittimineen vaihdettua siihen uuteen (tinaamalla)?
Leave a comment:
Leave a comment: