Originally posted by Samppae39
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 tutina syö miestä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Samppae39 View PostEi uusittu. Uutta rasvaa työnsin niihin.-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
-
Originally posted by exautisti View Postkatsopas että iskarin yläpään kiinnitysmutterit on pysyneet tiukalla.BMW 520dAT -08 LCI ///M-sport
BMW 320dA -09
Comment
-
-
Originally posted by bemu530 View PostAivan, kolinat kyllä hävisivät, mutta narina jäi ts. laakerit vaihtoon ...
Kun vaihdoin öljysuodattimen, laitoin paremman paikan puuttuessa vanhan suodattimen vasemmanpuolisen iskarien yläkiinnityksien 'kuoppaan' odottamaan pois siirtoa, kun asensin uutta suodatinta paikoilleen. Samalla valui tietenkin vanhasta suodattimesta öljyä iskarien yläpäähän/laakeriin. Vaihdon jälkeen, kuivasin vuotaneet ylimääräiset öljyt pois 'kuopasta'. Yön jälkeen lähdin liikkeelle ja kas kummaa, eipä enää narissut.BMW 520dAT -08 LCI ///M-sport
BMW 320dA -09
Comment
-
-
Originally posted by Tome View Postnuo iskarin yläpään laakerit pitää uusia aina silloin kuin iskaritkin.. eivät kestä kahta iskarin elinikää.Ex-525TDSa Touring -98
Ex-MB E220T CDi -02
E61 520D -09
F11 518d -16
Comment
-
-
Terve,
Tässä omat tutinakokemukset.
Auto täristi etupäätä aina silloin tällöin. Tähän ei tuntunut olevan mitään selvää nopeusaluetta ja muutenkin tärinä tuli ja meni ihan sattumanvaraisesti. Välillä tutina oli melko rajuakin.
Kävin näyttämässä autoa korjaamolla ja siellä todettiin, että jarrut ovat kaikki ihan lopussa. Oikea etujarru myös laahasi pahasti. Lisäksi todettiin, että tukivarsien nivelissä on löysää. Päätettiin laittaa jarrupalat + levyt uusiksi ja korjata vioittunut oikea etujarrusatula. Samalla tietysti vaihdettiin tukivarsien nivelet ja jarrunesteet.
Hain auton tänään korjaamolta. Ei ainakaan heti alkanut täristää ja eron tukivarsien nivelissä huomasi heti. Ennen kolisi ärsyttävästi terävästä iskusta, mutta nyt alusta oli täysin äänetön.
EDIT: Ja tämä kaikki tuli maksamaan noin 980 euroa.
Comment
-
-
Oikealta takaa kuuluu ääni aina kun kääntää oikealle moottoritie nopeudessa. Vasemmalle kun kääntää tai ajaa suoraan ei ääntä kuulu. Autolla ajettu 215tkm.
Tukivarsi oli oikealta takaa mennyt (välystä noin 5mm) ja se vaihdettiin uuteen. Säädöt laitettiin samat kuin oli ennen eli aurausta noin 1mm (suositus 1,6mm+-1mm). Ennen tukivarren vaihtoa kuului sama ääni koko ajan paitsi kun käänsi nopeasti vasemmalle. Rengasta ja vannetta vääntämällä ei välystä enää tunnu.
Mistä etsiä vikaa?
Comment
-
-
Originally posted by piritek2 View PostOikealta takaa kuuluu ääni aina kun kääntää oikealle moottoritie nopeudessa. Vasemmalle kun kääntää tai ajaa suoraan ei ääntä kuulu. Autolla ajettu 215tkm.
Tukivarsi oli oikealta takaa mennyt (välystä noin 5mm) ja se vaihdettiin uuteen. Säädöt laitettiin samat kuin oli ennen eli aurausta noin 1mm (suositus 1,6mm+-1mm). Ennen tukivarren vaihtoa kuului sama ääni koko ajan paitsi kun käänsi nopeasti vasemmalle. Rengasta ja vannetta vääntämällä ei välystä enää tunnu.
Mistä etsiä vikaa?
Comment
-
-
Originally posted by piritek2 View PostVoishan se tieten ollakin. Siinä mutterissa (jonka alta alkais laakerit paljastumaan) oli kaksi väkästä akselia vasten ja oli melko järeät niin jäi aukaisematta. Pitää varmaan hieman lämmittää ja kokeilla vängätä ne auki ens kerralla.
Comment
-
Comment