Originally posted by schwarze
View Post

Osaiskos joku muuten kertoa, kuinka helposti noiden reaktiotangon puslien pitäis liikkua kun reaktiotangosta vääntelee? Mulla ne saa heilumaan puolelta toiselle ihan yhdellä kädellä reaktiotangosta nytkyttämällä (auto nosturilla, pyörät roikkuu). Kuuluuko ollakin näin herkästi ja kevyesti liikkuva? Ihan jämäkän tuntuiset ne sinänsä on, mutta ihmeen helpolla saa veivattua jos tuo on ehjän puslan normaalitila. Ja kuuluukos puslan olla tarkalleen keskellä tankoa?
Kohta kun palaan hallille, kurkkaan näkyykö puslissa mitään vuotojälkiä. Täytyy katsoa jos saan montulle tuon auton ja kokeiltua nuo tukivarret vielä pyörät normaaliasennossa.
Paljos muuten noiden korinpuolen pulttien kiristysmomentti olikaan (110Nm?), jos vaikka vielä päästäis ne auki ja montulla itse kiristäis pyörät maassa niin on varmasti oikein kiristetty...?
Comment