Oletteko kokeilleet suositeltuja ilmanpaineita, jotka tuntuvat varsin matalilta. Eräällä foorumilaisella loppui tutinat siihen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 tutina syö miestä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by KeimoOletteko kokeilleet suositeltuja ilmanpaineita, jotka tuntuvat varsin matalilta. Eräällä foorumilaisella loppui tutinat siihen.
Comment
-
-
No, auto on alkanut hutista, pitää vielä laittaa jo vaihdettujen osien lista esille ja nelipyöräsuuntauksen tulokset, niin raati voi kertoa missä on paikat rikki.
Originally posted by E38
PS. Voiko sinun E39:n takaluukkuun laittaa myös tavaraa (esim lastenrattaat tai jopa jotain painavampaa?) vai alkaako heti raapia?Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by ZouiNo, auto on alkanut hutista, pitää vielä laittaa jo vaihdettujen osien lista esille ja nelipyöräsuuntauksen tulokset, niin raati voi kertoa missä on paikat rikki.
Eli vaidettuna, eteen: pyörännavat/laakerit, reaktiotangot, alatukivarret, jarrulevyt/palat. Taakse: alatukivarret, vakaajannivelet. +repullinen muita puslia.
etu vasen/oikea
caster v.6,42 o.6,30
camber v.-0,54 o.-0,48
auraus v.0,06 o.0,06 yhteensä 0,12
taka vasen/oikea
camber v.-2.00 o.-2.00
auraus v.0,09 o.0,09 yhteensä 0,18
kulkukulma 0,00Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by ZouiEdestä jotain, kun hiukan ratissa vatkaa... vanteet ilmeisesti, kun ei oikei mulle tule enää muuta mieleen.
Eli vaidettuna, eteen: pyörännavat/laakerit, reaktiotangot, alatukivarret, jarrulevyt/palat. Taakse: alatukivarret, vakaajannivelet. +repullinen muita puslia.
etu vasen/oikea
caster v.6,42 o.6,30
camber v.-0,54 o.-0,48
auraus v.0,06 o.0,06 yhteensä 0,12
taka vasen/oikea
camber v.-2.00 o.-2.00
auraus v.0,09 o.0,09 yhteensä 0,18
kulkukulma 0,00
Ainoa juttu, että vieläkin ravistaa kevyessä jarrutuksessa. Mitenkäs sulla käyttäytyy kun jarrutat 110:n nopeudesta?
Listalta puuttuu vielä raidetangonpäät(samaten minultakin), joiden vaihdolla ainakin jenkki-saitin mukaan vika voi myös korjaantua.
Comment
-
-
Originally posted by ZouiEdestä jotain, kun hiukan ratissa vatkaa... vanteet ilmeisesti, kun ei oikei mulle tule enää muuta mieleen.
Eli vaidettuna, eteen: pyörännavat/laakerit, reaktiotangot, alatukivarret, jarrulevyt/palat. Taakse: alatukivarret, vakaajannivelet. +repullinen muita puslia.
Okei leikki sikseen: Koska nämä mainitsemasi osat on vaihdettu? Nyt? Jos kuskaat betonia 20" valsseilla niin voiko jotku mainitsemistasi vaihdetuista osista olla kulunnut uudelleen?
Jos noi palikat on uusia niin sitten varmaan renkaasta on irronnut paino. Tai vanne kiero. Et kai oo menny antaa vaimon ajaa?Autotalli:
-07 Lexus GS300
-96 Mercedes-Benz SL320
-79 Wartburg 353W Tourist
-66 Cadillac Coupe De Ville
Ex: BMW E65/735i, E38/728iA, E36/328Ci
Comment
-
-
Originally posted by E38Niin oletko kokeillut pienempiä vanteita, esim 16"?
Okei leikki sikseen: Koska nämä mainitsemasi osat on vaihdettu? Nyt? Jos kuskaat betonia 20" valsseilla niin voiko jotku mainitsemistasi vaihdetuista osista olla kulunnut uudelleen?
Jos noi palikat on uusia niin sitten varmaan renkaasta on irronnut paino. Tai vanne kiero. Et kai oo menny antaa vaimon ajaa?
Heh, joo, oikeasti olen melko varma että nykyinen hutina johtuu huonoista vanteista (Kiinalaiset kromimökkylät kato), noi alustanosat on vaihdettu tämän alkuvuoden aikana, eikä ne ole uudestaan kulunut rikki. Tai olen mä tolla nyt puolessa vuodessa rullannut ~30tkm, että tiedä sitten.
Tolla vehkeellä on kuitenkin paljon ajettu ja tullaan ajamaan, toki myös ymmärrän että leveä 20" kumi käy myös alustan päälle, sitä varten sinne sitä palikkaa vaihdetaan. Tulee tuohon sitten 17" talvikitkatja kolmiosaiset oz-racinkit.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by vaviahNo niin. Nyt on etupään pyöräntuennat käyty läpi. Työn teki todella bemareihin erikoistunut ammattilainen. Mitään väljyyksiä ei havaittu. Iskarit olivat kuluneet kylläkin reilusti. Nyt siis edessä uudet iskarit ja koiranluut. Kaikki muu 200 tkm jaettua -97 originaalia. Auto tuntuu ajoltaan kuin uudelta! Kaikki vapina, jarrujen täristys, ratin vatkaus, ym. ovat poissa. En saanut myöskään takapään tutinaa esiin, mutta keli ei toisaalta sallinut ajoa 120 km/h kovin pitkiä matkoja...Say NO to signatures!
Comment
-
-
Originally posted by Hemi...Ja ajatelkaas? Maahantuojaorganisaatio/huollot eivät ole koskaan e39:n tutinoista kuulleetkaan?Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
-
Originally posted by TJJ256,15 euroa sisältäen postikulut.
http://stores.ebay.de/ATP-AutoteileEx: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
Comment