memebuy23buy

e39 alustasarja?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mailman
    replied
    Taasen yhdistetty kaksi E39 alustasarja topicciä tähän "oikeaan".
    Tarkkuutta arvon voorumilaiset, tarkkuutta

Leave a comment:

• Leppis
    replied
    Itsellä eibachin säädettävä alusta ja olen kyllä tykännyt. Ei ole pintakova toisin kuin esim. Kaverilla on kW variant 1 joka on huomattavasti kovempi verrattuna eibachiin. Suositus eibachille!

Leave a comment:

• ///THe
    replied
    Originally posted by Samppae39 View Post
    Siihen taidan minäkin kallistua, siitä kuitenkin on jo ennestään hyviä kokemuksia ja muutkin tuntuu olevan samaa mieltä. Myyjältä kysäsin, niin 30€ kulut suomeen, että ei hirveetä eroa jää sitte suomen hintoihin. Pitäs löytää joku edullinen pulju, joka myy eibachia.
    Eibach on kyllä varma valinta, jos haluaa tuollaista mietoa madallusta. Mukavampi kuin M sport alusta, koska ei niin pintakova. Progressiivisuutensa ansiosta ajettava myös "kovemmassa" kanttailussa. Jousien lisäksi kun vielä satsaat kunnon iskarit, niin itse jousetkin pääsevät parhaisiin ominaisuuksiinsa.

Leave a comment:

• Samppae39
    replied
    Originally posted by Bmw Dreamer View Post
    Itekin tässä pitäis hommata uus alusta toukkaan ja eibachista olen kuullu ettei ole pintakova, jotan taidan sellaiset sitte metsästää? :think
    Siihen taidan minäkin kallistua, siitä kuitenkin on jo ennestään hyviä kokemuksia ja muutkin tuntuu olevan samaa mieltä. Myyjältä kysäsin, niin 30€ kulut suomeen, että ei hirveetä eroa jää sitte suomen hintoihin. Pitäs löytää joku edullinen pulju, joka myy eibachia.

Leave a comment:

• Bmw Dreamer
    replied
    Itekin tässä pitäis hommata uus alusta toukkaan ja eibachista olen kuullu ettei ole pintakova, jotan taidan sellaiset sitte metsästää? :think

Leave a comment:

• Sekottaja
    replied
    Itelle laitoin m-sport jousien tilalle joku aika sitten eibachit ja oon kyllä tykännyt. Ei ole niin pintakova kuin noilla vakioilla. Korkeus aikalailla sama mitä noilla m-sporteilla mutta mukavammat.

Leave a comment:

• nokitykki
    replied
    Hei!

Ittellä ollut muutaman vuoden H&R jouset (olikohan -30/20mm) ja M-Sport iskarit (Sachs/Boge). Toiminut ihan hyvin n. 180tkm pl. etuiskarit olen kerran vaihtanut.

Leave a comment:

• sasu
    replied
    Weitec 30/00, kesti ainakin sen 60tkm mitä oli alla. Halpa ja touring tuli suoraan sillä.
    Last edited by sasu; 10-03-2011, 17:39.

Leave a comment:

• Samppae39
    replied
    e39 530d madallusjouset, kokemuksia, vinkkejä

Tarkotuksena madaltaa keulaa n. 30mm. Vakioiskareilla mentäis ja mahdollisimman mukavaa kyytiä haettais, madalluksesta huolimatta. Tekis vaan mieli saada se pään mentävä rako pois renkaan ja kaaren välistä.

Ebaysta äkkiä löyty tällaset vaihtoehdot:

Eibach
    H&R
    Weitec
    Lesjöfors
    KW
    AP
    Lowtec

Mikähän noista oli paras? Kokemuksia kyseisistä merkeistä olis hakusessa. Itellä ei oo kokemuksia ku Eibachista entisessä Audissa ja ne ainakin oli ihan hyvät.
    Last edited by Samppae39; 10-03-2011, 16:18.

Leave a comment:

• 3MW
    replied
    autossa on paikoillaan edellisen omistajan toimesta joku alustasarja, edestä niin matala että juuri ja juuri laillinen, niin tästä syystä ei oikein tiedä minkälaiset tolpat sitten tilata, lyhyemmät kun orkkikset?. Kummatkin varmaan kannattaa uusia eteen vaikka vain toinen paskana?

Leave a comment:

• schwarze
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    orkkisosat alle vaan rikkoutuneiden tilalle , neuvoo setä.
    Sachs tai Boge, sama t0lppa eri tarroilla.

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    meinasin tätä vaan mitä olen 300€ alustasarjoista aina sanonut..

Eli , jos vaikka oletetaan että jouset on ILMAISET , niin miten viimeisen päälle iskunvaimentimen saa 75€ / kpl uutena?

Ja viimeisen päälle olevia iskunvaimentimia kannattaa kattoa. -jos niin kovaa mennään mutkaan sisään että teräspunosletkut on laitettava. Tai sit mä en vaan ymmärrä jotain juttua tässä.

Mulle ei itselle vaihtotyö ja sarjan vuoksi tehtävä ohjauskulmien tarkastus ja säätö maksa -mitään- mut en viitsisi nähdä edes asennuksen ja säädön vaivaa jotta saa tollaset alle. Saati maksaa siitä.

Jos pikkubudjetti on, niin pakolliset orkkisosat alle vaan rikkoutuneiden tilalle , neuvoo setä.
    Last edited by petrolhead; 05-03-2011, 19:04.

Leave a comment:

• 3MW
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Ei tohon hintaan kannata laadun tai kannattavuuden perään kysellä.

Kunhan 2-3 vuotta menis.

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    Ei tohon hintaan kannata laadun tai kannattavuuden perään kysellä.

Leave a comment:

• 3MW
    replied
    Kumpi säädettävä alustasarja e39:iin?

Katsastus antoi tuomioksi, että etuiskari finaalissa, joten ajattelin ostaa uuden korkeus-säädettävän alustasarjan. Ja kun en varmaan kyseistä autoa enää montaa vuotta pidä, niin alustasarja pitää olla halpa.

Vaihtoehdoiksi löysin nämä:

JOM:

ja

RaceLand:

Että, kumpi noista olisi laadukkaampi/kannattavampi?

Myös takajarruletkut pitää vaihtaa, joten jos joku tietäs mistä saa suoraan paikalleen menevät teräspunosjarruletkut, niin olisin kiitollinen myös siitä.

Auto on e39 528i, vm-96 sedan
    Last edited by 3MW; 05-03-2011, 14:58.

Leave a comment:

Working...
X