Itsellä eibachin säädettävä alusta ja olen kyllä tykännyt. Ei ole pintakova toisin kuin esim. Kaverilla on kW variant 1 joka on huomattavasti kovempi verrattuna eibachiin. Suositus eibachille!
Siihen taidan minäkin kallistua, siitä kuitenkin on jo ennestään hyviä kokemuksia ja muutkin tuntuu olevan samaa mieltä. Myyjältä kysäsin, niin 30€ kulut suomeen, että ei hirveetä eroa jää sitte suomen hintoihin. Pitäs löytää joku edullinen pulju, joka myy eibachia.
Eibach on kyllä varma valinta, jos haluaa tuollaista mietoa madallusta. Mukavampi kuin M sport alusta, koska ei niin pintakova. Progressiivisuutensa ansiosta ajettava myös "kovemmassa" kanttailussa. Jousien lisäksi kun vielä satsaat kunnon iskarit, niin itse jousetkin pääsevät parhaisiin ominaisuuksiinsa.
Itekin tässä pitäis hommata uus alusta toukkaan ja eibachista olen kuullu ettei ole pintakova, jotan taidan sellaiset sitte metsästää? :think
Siihen taidan minäkin kallistua, siitä kuitenkin on jo ennestään hyviä kokemuksia ja muutkin tuntuu olevan samaa mieltä. Myyjältä kysäsin, niin 30€ kulut suomeen, että ei hirveetä eroa jää sitte suomen hintoihin. Pitäs löytää joku edullinen pulju, joka myy eibachia.
Itelle laitoin m-sport jousien tilalle joku aika sitten eibachit ja oon kyllä tykännyt. Ei ole niin pintakova kuin noilla vakioilla. Korkeus aikalailla sama mitä noilla m-sporteilla mutta mukavammat.
Ittellä ollut muutaman vuoden H&R jouset (olikohan -30/20mm) ja M-Sport iskarit (Sachs/Boge). Toiminut ihan hyvin n. 180tkm pl. etuiskarit olen kerran vaihtanut.
Tarkotuksena madaltaa keulaa n. 30mm. Vakioiskareilla mentäis ja mahdollisimman mukavaa kyytiä haettais, madalluksesta huolimatta. Tekis vaan mieli saada se pään mentävä rako pois renkaan ja kaaren välistä.
Mikähän noista oli paras? Kokemuksia kyseisistä merkeistä olis hakusessa. Itellä ei oo kokemuksia ku Eibachista entisessä Audissa ja ne ainakin oli ihan hyvät.
autossa on paikoillaan edellisen omistajan toimesta joku alustasarja, edestä niin matala että juuri ja juuri laillinen, niin tästä syystä ei oikein tiedä minkälaiset tolpat sitten tilata, lyhyemmät kun orkkikset?. Kummatkin varmaan kannattaa uusia eteen vaikka vain toinen paskana?
meinasin tätä vaan mitä olen 300€ alustasarjoista aina sanonut..
Eli , jos vaikka oletetaan että jouset on ILMAISET , niin miten viimeisen päälle iskunvaimentimen saa 75€ / kpl uutena?
Ja viimeisen päälle olevia iskunvaimentimia kannattaa kattoa. -jos niin kovaa mennään mutkaan sisään että teräspunosletkut on laitettava. Tai sit mä en vaan ymmärrä jotain juttua tässä.
Mulle ei itselle vaihtotyö ja sarjan vuoksi tehtävä ohjauskulmien tarkastus ja säätö maksa -mitään- mut en viitsisi nähdä edes asennuksen ja säädön vaivaa jotta saa tollaset alle. Saati maksaa siitä.
Jos pikkubudjetti on, niin pakolliset orkkisosat alle vaan rikkoutuneiden tilalle , neuvoo setä.
Katsastus antoi tuomioksi, että etuiskari finaalissa, joten ajattelin ostaa uuden korkeus-säädettävän alustasarjan. Ja kun en varmaan kyseistä autoa enää montaa vuotta pidä, niin alustasarja pitää olla halpa.
Että, kumpi noista olisi laadukkaampi/kannattavampi?
Myös takajarruletkut pitää vaihtaa, joten jos joku tietäs mistä saa suoraan paikalleen menevät teräspunosjarruletkut, niin olisin kiitollinen myös siitä.
Leave a comment: