memebuy23buy

e39 alustasarja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martti
    replied
    Originally posted by PP440 View Post
    Mitenköhän raju pudotus noilla KAW -60mm jousilla tulee eteen ? Jos vertaa alkup. M-Sport alustaa.. Takapää onnistuukin sitten ohjelmalla.
    Mulla tipahti n. 30mm vastaava auto kuin sulla. Iskarit alkup. M-Sportit.

    Leave a comment:


  • PP440
    replied
    Mitenköhän raju pudotus noilla KAW -60mm jousilla tulee eteen ? Jos vertaa alkup. M-Sport alustaa.. Takapää onnistuukin sitten ohjelmalla.

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Kellään ei ilmeisesti kokemusta m-sport alustalla näistä?

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Mitähän eroa mahtaa olla noissa m-sport alustaan tarkoitetuilla versioilla?

    Leave a comment:


  • Havis
    replied
    Originally posted by Antsah View Post
    Onkos kukaan testannut/kokemuksia Monroen Reflex iskareista E39 alla? Näkyy olevan tarjolla erikseen m-sport alustalle omansa.

    http://ns210256.ovh.net/~moncata/fil...ROE_SHOCKS.pdf
    Minulla E39:ssä edessä ollut Monroe Reflexit n. 120000km ja 5 vuotta. Ei valittamista, ihan napakan oloiset jokapäiväiseen ajoon.

    Takana hyvissä voimin edelleen Sachs Super Touringit, ajettu ainakin 150000 km ja 7 vuotta.

    Autossa vakioalusta, ajossa kesät talvet.

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Onkos kukaan testannut/kokemuksia Monroen Reflex iskareista E39 alla? Näkyy olevan tarjolla erikseen m-sport alustalle omansa.

    Last edited by Antsah; 03-07-2012, 13:24.

    Leave a comment:


  • deemu79
    replied
    Originally posted by Rudolf.D View Post
    Onkos kenelläkään kokemuksia tollasesta eibach/bilstein B12 kitistä? H&R cupkitistä olikin ketjussa positiivisia kokemuksia. Kumpikohan olisi parempi kun ei haeta mitään rata-ajoon tarkotettua sarjaa vaan pehmeempää kyytiä? Tarkotus olisi saada m-sport 2 korkeuteen tai vähän alemmas. Muitakin sopivia sarjoja voi ehdotella. Autohan oli 530dA sedan. Auto on alunperin m-sport 2, mutta nyt alta löytyy pilipalicoiloverit ja kyyti on sen mukasta
    Nyt kun noi coiloverit korvaa uudella alustasarjalla niin tarviiko ostaa jotain muuta osaa samalla (muutakin kun yläpään laakerit)?

    Itsellä Eibach + Bilstein ja hyvin on toiminut. Yläpään laakerit laitoin + uudet pultit + mutterit iskarin alapään kiinnitykseen olkavarteen, vaikka eipä niissä vanhoissakaan vikaa ollut...

    Leave a comment:


  • Marko.K
    replied
    Itsellä oli pari vuotta sitten omassa e39 530d m-sportissa tuo H&R:n cup kit, ihan hyvä alusta ja huomaa jo kyllä eron näihin pilipali alustoihin, vaikka ei sekään ihmeitä maksa verrattuna esim. KW:n alustaan

    Leave a comment:


  • Rudolf.D
    replied
    Onkos kenelläkään kokemuksia tollasesta eibach/bilstein B12 kitistä? H&R cupkitistä olikin ketjussa positiivisia kokemuksia. Kumpikohan olisi parempi kun ei haeta mitään rata-ajoon tarkotettua sarjaa vaan pehmeempää kyytiä? Tarkotus olisi saada m-sport 2 korkeuteen tai vähän alemmas. Muitakin sopivia sarjoja voi ehdotella. Autohan oli 530dA sedan. Auto on alunperin m-sport 2, mutta nyt alta löytyy pilipalicoiloverit ja kyyti on sen mukasta
    Nyt kun noi coiloverit korvaa uudella alustasarjalla niin tarviiko ostaa jotain muuta osaa samalla (muutakin kun yläpään laakerit)?

    Leave a comment:


  • turomu
    replied
    Originally posted by AnttiR View Post
    Ei paljoa e39:in jousista oikein kierrettä nappailla pois.
    Tiedän, keskeltä leveämmät kierteet. Kai siitä vähän kärsii ottaa...

    Leave a comment:


  • AnttiR
    replied
    Ei paljoa e39:in jousista oikein kierrettä nappailla pois.

    Leave a comment:


  • turomu
    replied
    Ei kokemuksia löytyny e39 + lowtec, muista malleista kyllä ja ei kukaan kehunut.
    Siispä tilasin 10mm madaltavat jousilautaset. Taidan nappasta samalla 1/2 kiekkaa jousesta, kai sillä pari senttiä alas tullaan.

    Leave a comment:


  • Eihdee
    replied
    e39 touring 02, alustaa.

    Tiedustelisin asiaa että saako noihin e39 touring ilmapussittomiin malleihin taakse säädettäviä iskareita. Sano edestä iskarit irti ja kattelin ebaysta alustasarjoja ja mitä saksaa ymmärrän niin useissa lukee että ei ole sovi touringeihin kun eteen?

    http://www.ebay.de/itm/JOM-GEWINDEFAHRWERK-FAHRWERK-BMW-E39-LIMO-TOURING-NEU-/290375397596?pt=DE_Autoteile&hash=item439bb8f0dc

    Muilla varmasti ollut saman tyylistä ongelmaa ja selvää vastausta en aiemmalla selailulla löytänyt. Auto siis e39 530d touring 02 facelift. EI ilmapusseilla.
    Kiitos jo etukäteen!

    Leave a comment:


  • turomu
    replied
    pitäis saada 523 keulaa alemmas
    Siinä on m-sport jouset mutta ne on 530d lähtöisin ja ilmeisesti kantavammat -> keula vakiokorkeudella.
    Jos nyt puotan 2-3cm niin vaihtoehtoina tällähetkellä:
    shmiedmannilta lowtec -35mm 110€
    Modicars eibach 30mm 146€, toimitettuna http://www.modificars.fi/tuotteet/bm...tation-Wagon-1
    Modificars h&r -30mm 163€ toimitettuna http://www.modificars.fi/tuotteet/hr...mw-5-ser-E39-3

    samalla tilaisin shmiedmannilta etu alatukivarren (31121094233) 50€ (muka oem-laatua?)
    olisko lowtecit ihan ok perheautoon?
    saa toki tarjota jousia jos jollain on parempaa vaihtoehtoa. H&R ainakin olis varma valinta?
    Last edited by turomu; 16-05-2012, 11:44.

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Originally posted by Rockwell View Post
    Pielmeierilta tilasin M-Sport jouset 540:seen 146€/pari.

    Vaihdoin ne sunnuntaina ja omaan makuun jäi kyllä liian ylös. Aikaisemmin oli KAW vieterit 20-50 merkinnällä. Iskareina on KAW tarralla jäykkyys säädettävät ilmeisesti Konit?
    Nykyinen korkeus tuntuu siltä kun ajaisi maasturilla. Kyytiinkin joutuu lähes kiipeämään.
    Uudet jousethan asettuu ja laskeutuu hieman. Omasta mielestä m-sport on juuri sopivalla korkeudella

    Leave a comment:

Working...
X