memebuy23buy

e39 alustasarja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hapaa_
    replied
    tänään asentelin korkeussäädettävää alustaa jo eteen, mutta homma vähän vastusti yllättäen iskarin alapään kiristyspultti ei meinannu millään aueta, lopulta kahden tunnin jälkeen aukes... Meni niin paljo aikaa siinä turhaan että en ehtiny vaihtaa kun oikelle puolelle eteen, huomenna sit se vasen puoli.
    Tässä vaan muistelin että takaiskareita vaihtaessa pitää purkaa aika paljon.. Mutta mitä kaikkea, penkit, hattuhylly...?

    Leave a comment:


  • hapaa_
    replied
    Originally posted by will3] View Post
    Nyt tuli sit laitettua nuo racelandit paikoilleen. Ihan hyvin niillä ainakin saa autoa tiputettua. Mitä ajomukavuuteen tulee nii oli kyllä positiivinen yllätys. Omasta mielestä hintaansa nähden ihan hyvä ostos.


    Hallissa ku kokeili nii ei tupakki aski mahtunu enää lipan alta
    Varmaan itekki pitää tässä pian pistää RL:t tilaukseen

    Leave a comment:


  • Samppae39
    replied
    Nyt on Eibachit alla. Pikasen koeajon perusteella nappivalinta. Ei kova ja laski sopivasti.

    Leave a comment:


  • liha_ville
    replied
    Nyt tuli sit laitettua nuo racelandit paikoilleen. Ihan hyvin niillä ainakin saa autoa tiputettua. Mitä ajomukavuuteen tulee nii oli kyllä positiivinen yllätys. Omasta mielestä hintaansa nähden ihan hyvä ostos.


    Hallissa ku kokeili nii ei tupakki aski mahtunu enää lipan alta
    Last edited by liha_ville; 06-04-2011, 19:28.

    Leave a comment:


  • baier4ever
    replied
    Itse vaihdoin samalla kun uutta alustaa ruuvattiin alle niin iskarin yläpään laakerit joka nurkkaan, ja ihan varmuuden vuoksi vaikka ei vielä välystä ollutkaan.

    Leave a comment:


  • 4ndy
    replied
    No jos siellä alustassa on mitään väljää niin tottakai kannattaa samoilla tulilla vaihtaa.
    Ja 4-pyöräsuuntaus tietysti pitää tehdä

    Leave a comment:


  • jimmy_hoffa
    replied
    Siitäkin ollu varmaan puhetta, että mitä kannattaa vaihtaa samalla. Eli oon heittämässä vakioalustan tilalla ta-technixin säädettävää sarjaa. Varmaa jos keulasta tiputtais sen 30-35 mm. ja perästä 25-30mm. ja sit alkais kattelee, että miltä näyttää. Mitäs siinä samalla kannattais vaihtaa? katsoin, että koiranluut oli vähän väljät niin ne ainakin ja mitäpä muuta ? ei ole tullu ennen noihin alustasarjoihin tutustuttua niin jos vähän sais vinkkiä nii ja autona 520 2.2, vm.02

    Leave a comment:


  • Samppae39
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    kyllä niistä kannattaa se yksi pätkä ottaa pois.
    Thänks

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by Samppae39 View Post
    Tarviikohan vakioalustan pohjaanlyntikumeja puukottaa, kun laittaa -30mm vieterit? :think

    kyllä niistä kannattaa se yksi pätkä ottaa pois.

    Leave a comment:


  • Samppae39
    replied
    Tarviikohan vakioalustan pohjaanlyntikumeja puukottaa, kun laittaa -30mm vieterit? :think

    Leave a comment:


  • liha_ville
    replied
    Originally posted by hapaa_ View Post
    Se on kyllä varmaan totta Itse painin tässä ta-techixin ja racelandin välillä. Olis kiva ku jollain alkais jo pian olla kokemuksia noista racelandeista myös
    Eiköhän nuista racelandeista saada jotain selvyyttä tossa alku viikosta jahka saan ruuvattua ne paikalleen.

    Leave a comment:


  • ApriliaMan
    replied
    Originally posted by DriveFast View Post
    Käyttäjällä Nippe- on tuollainen setti ja näyttää kuvia olevan tässä topicissa

    Itsellä H&R:n cupkitti odottelee kotosalla asennusta, toistaiseksi mennään TA-technixillä.. Itellä on ajokorkeus talvella mallia tällainen, en oo koskaan mtn korkeutta mitannut, mut hyvin oon koko talven pärjännyt, kesällä mennään sit viel 1-2cm alempana, enkä itse kyl silloinkaan oo saanut pohjaa raapimaan kuin terävimmissä hidasteissa.. Tiiä sit millätavalla sinä tuossa pohjaamisessa oot onnistunu
    Niin no...lähinnä just sitä meinasin kun talvella on jos jonkinlaista kokkaretta, töppyrää ja uraa tiessä. Täällä Lohjalla toi teidenhoito on vähän niin ja näin

    Minulla kun on vielä lippa etupuskurissa...tosin tämän talven se kyllä vielä pysy siinä ja jopa ihan ehjänä.

    Leave a comment:


  • DriveFast
    replied
    Originally posted by ApriliaMan View Post
    Onko kenellekään kuvia e39:stä missä on H&R cupkit alusta...ja mieluiten vielä silleen että on ollu M sport alusta vakiona? Ajattelin vaan, että paljonko putoaa vielä siitä...kun tuntuu tuolla vakiollakin pohja ottavan kiinni ainakin näin talvella.
    Käyttäjällä Nippe- on tuollainen setti ja näyttää kuvia olevan tässä topicissa

    Itsellä H&R:n cupkitti odottelee kotosalla asennusta, toistaiseksi mennään TA-technixillä.. Itellä on ajokorkeus talvella mallia tällainen, en oo koskaan mtn korkeutta mitannut, mut hyvin oon koko talven pärjännyt, kesällä mennään sit viel 1-2cm alempana, enkä itse kyl silloinkaan oo saanut pohjaa raapimaan kuin terävimmissä hidasteissa.. Tiiä sit millätavalla sinä tuossa pohjaamisessa oot onnistunu
    Last edited by DriveFast; 01-04-2011, 04:50.

    Leave a comment:


  • hapaa_
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    joo on Raceland parempi muutenkin mitä FK ja JOM
    Se on kyllä varmaan totta Itse painin tässä ta-techixin ja racelandin välillä. Olis kiva ku jollain alkais jo pian olla kokemuksia noista racelandeista myös

    Leave a comment:


  • ApriliaMan
    replied
    Onko kenellekään kuvia e39:stä missä on H&R cupkit alusta...ja mieluiten vielä silleen että on ollu M sport alusta vakiona? Ajattelin vaan, että paljonko putoaa vielä siitä...kun tuntuu tuolla vakiollakin pohja ottavan kiinni ainakin näin talvella.

    Leave a comment:

Working...
X