tänään asentelin korkeussäädettävää alustaa jo eteen, mutta homma vähän vastusti yllättäen iskarin alapään kiristyspultti ei meinannu millään aueta, lopulta kahden tunnin jälkeen aukes... Meni niin paljo aikaa siinä turhaan että en ehtiny vaihtaa kun oikelle puolelle eteen, huomenna sit se vasen puoli.
Tässä vaan muistelin että takaiskareita vaihtaessa pitää purkaa aika paljon.. Mutta mitä kaikkea, penkit, hattuhylly...?
Nyt tuli sit laitettua nuo racelandit paikoilleen. Ihan hyvin niillä ainakin saa autoa tiputettua. Mitä ajomukavuuteen tulee nii oli kyllä positiivinen yllätys. Omasta mielestä hintaansa nähden ihan hyvä ostos.
Hallissa ku kokeili nii ei tupakki aski mahtunu enää lipan alta
Varmaan itekki pitää tässä pian pistää RL:t tilaukseen
Nyt tuli sit laitettua nuo racelandit paikoilleen. Ihan hyvin niillä ainakin saa autoa tiputettua. Mitä ajomukavuuteen tulee nii oli kyllä positiivinen yllätys. Omasta mielestä hintaansa nähden ihan hyvä ostos.
Hallissa ku kokeili nii ei tupakki aski mahtunu enää lipan alta
Itse vaihdoin samalla kun uutta alustaa ruuvattiin alle niin iskarin yläpään laakerit joka nurkkaan, ja ihan varmuuden vuoksi vaikka ei vielä välystä ollutkaan.
Siitäkin ollu varmaan puhetta, että mitä kannattaa vaihtaa samalla. Eli oon heittämässä vakioalustan tilalla ta-technixin säädettävää sarjaa. Varmaa jos keulasta tiputtais sen 30-35 mm. ja perästä 25-30mm. ja sit alkais kattelee, että miltä näyttää. Mitäs siinä samalla kannattais vaihtaa? katsoin, että koiranluut oli vähän väljät niin ne ainakin ja mitäpä muuta ? ei ole tullu ennen noihin alustasarjoihin tutustuttua niin jos vähän sais vinkkiä nii ja autona 520 2.2, vm.02
Se on kyllä varmaan totta Itse painin tässä ta-techixin ja racelandin välillä. Olis kiva ku jollain alkais jo pian olla kokemuksia noista racelandeista myös
Eiköhän nuista racelandeista saada jotain selvyyttä tossa alku viikosta jahka saan ruuvattua ne paikalleen.
Käyttäjällä Nippe- on tuollainen setti ja näyttää kuvia olevan tässä topicissa
Itsellä H&R:n cupkitti odottelee kotosalla asennusta, toistaiseksi mennään TA-technixillä.. Itellä on ajokorkeus talvella mallia tällainen, en oo koskaan mtn korkeutta mitannut, mut hyvin oon koko talven pärjännyt, kesällä mennään sit viel 1-2cm alempana, enkä itse kyl silloinkaan oo saanut pohjaa raapimaan kuin terävimmissä hidasteissa.. Tiiä sit millätavalla sinä tuossa pohjaamisessa oot onnistunu
Niin no...lähinnä just sitä meinasin kun talvella on jos jonkinlaista kokkaretta, töppyrää ja uraa tiessä. Täällä Lohjalla toi teidenhoito on vähän niin ja näin
Minulla kun on vielä lippa etupuskurissa...tosin tämän talven se kyllä vielä pysy siinä ja jopa ihan ehjänä.
Onko kenellekään kuvia e39:stä missä on H&R cupkit alusta...ja mieluiten vielä silleen että on ollu M sport alusta vakiona? Ajattelin vaan, että paljonko putoaa vielä siitä...kun tuntuu tuolla vakiollakin pohja ottavan kiinni ainakin näin talvella.
Käyttäjällä Nippe- on tuollainen setti ja näyttää kuvia olevan tässä topicissa
Itsellä H&R:n cupkitti odottelee kotosalla asennusta, toistaiseksi mennään TA-technixillä.. Itellä on ajokorkeus talvella mallia tällainen, en oo koskaan mtn korkeutta mitannut, mut hyvin oon koko talven pärjännyt, kesällä mennään sit viel 1-2cm alempana, enkä itse kyl silloinkaan oo saanut pohjaa raapimaan kuin terävimmissä hidasteissa.. Tiiä sit millätavalla sinä tuossa pohjaamisessa oot onnistunu
Se on kyllä varmaan totta Itse painin tässä ta-techixin ja racelandin välillä. Olis kiva ku jollain alkais jo pian olla kokemuksia noista racelandeista myös
Onko kenellekään kuvia e39:stä missä on H&R cupkit alusta...ja mieluiten vielä silleen että on ollu M sport alusta vakiona? Ajattelin vaan, että paljonko putoaa vielä siitä...kun tuntuu tuolla vakiollakin pohja ottavan kiinni ainakin näin talvella.
Leave a comment: