memebuy23buy

e39 alustasarja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dunky
    replied
    Jos sä kiristät vanteen ristiin sen ollessa vielä irti maasta niin pultit keskitäävät sen kyllä.

    Leave a comment:


  • Marko.K
    replied
    Kaljatölkki on sen 65mm, mutta eikai sen koko matkalta täydy olla, jos nyt eka saa maanantaina haettua lyhyemmän tönärin nii voi sit alkaa pilkkoo tölkkejä

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by Marko.K View Post
    Niin tossa kävi itselläkin mielessä joku teippisovite Takimmaisista en tiedä mutta on kuitenkin erilevyset renkaat niin ei voi kokeilla toisinpäin mutta täytyy hakea maanantaina motonetistä tommonen lyhyempi mauseri niin saa faktat selville

    kaljatölkeistä saa sopivan ohutta peltiä teipit kannattaa kyllä suoraan unohtaa.

    Leave a comment:


  • Marko.K
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    No testaa ensin jollain teipillä tms. Onko takavanteissa tiukka sovitus?
    Niin tossa kävi itselläkin mielessä joku teippisovite Takimmaisista en tiedä mutta on kuitenkin erilevyset renkaat niin ei voi kokeilla toisinpäin mutta täytyy hakea maanantaina motonetistä tommonen lyhyempi mauseri niin saa faktat selville

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    No testaa ensin jollain teipillä tms. Onko takavanteissa tiukka sovitus?

    Leave a comment:


  • Marko.K
    replied
    Mites sitten kun tuossa lukee että ulkohalkaisijan tulee olla vähintään 1,4mm isompi kuin sisähalkaisijan.
    Last edited by Marko.K; 25-06-2011, 18:13.

    Leave a comment:


  • Dalglish
    replied
    Originally posted by Marko.K View Post
    Mistäs sitte tämmösiä sovitteita löytys 0,5mm ku sen verran molemminpuolin kun tekee sitten sen millin verran yhteensä Vai mitä siihen keksis?

    Vaikkapa tuolta noin:

    Vanteiden soviterenkaat helposti ja nopeasti: 180 varastokokoa + custom-koot. Hinta vain 24,90 € / sarja (4 kpl). ILMAINEN 24H TOIMITUS SUORAAN KOTIIN!!

    Leave a comment:


  • Marko.K
    replied
    Mistäs sitte tämmösiä sovitteita löytys 0,5mm ku sen verran molemminpuolin kun tekee sitten sen millin verran yhteensä Vai mitä siihen keksis?

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by Marko.K View Post
    Juu täytyy viedä takas. Koitin tuossa orkkisvanteiden kanssa olevia nastarenkaita eessä ja ratin tärinät katosivat. Mittasin tuossa kesävanteiden keskireiät sen mitä mittanauhalla sai katsottua niin kyllä ne miltei 75mm olivat, pitää hommata lyhempi mauseri kun ei sillä mahu keskireikää mittaamaan, selvä pykälä tuntuu kun pyyhäsee sormella vanteen keskireikää vanteen sisäpuolelta, eli oisko tässä nyt ennemminki soviterenkaita vailla ennenku aletaan tuomitsemaan eturenkaita :think
    No vähän kuullostaisi että sovitteet tarvitsee :think

    Leave a comment:


  • S.P.R
    replied
    Originally posted by Ha2 View Post
    Onneksi nyt on luottosuuntaaja, jonka jäljiltä on varmasti ratti suorassa ja myöskin kulmat hierottu viimesen päälle.
    Mistä tällainen "aarre" löytyy Oulun alueelta? Maanantaina menossa uusintasuuntaukseen, kun ratti on vinossa..

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by Ha2 View Post
    Ei kai siinä sinänsä mitään ihmeellistä, säätäjä ei ole laittanut rattia suoraan säädössä tai ratti on päässyt liikahtamaan säädön aikana. Kulmat on kunnossa, mutta ratti on kierossa.
    Jep, ilmeisesti ei oo kehdattu käydä koeajamassa... Itsellänikin kerran yksi auto tuotti vaikeuksia saada ratti suoraan. Kaksi kertaa piti hienosäätää että miellytti itseä, eikä jääny asiakasta harmittamaan.

    Leave a comment:


  • Marko.K
    replied
    Juu täytyy viedä takas. Koitin tuossa orkkisvanteiden kanssa olevia nastarenkaita eessä ja ratin tärinät katosivat. Mittasin tuossa kesävanteiden keskireiät sen mitä mittanauhalla sai katsottua niin kyllä ne miltei 75mm olivat, pitää hommata lyhempi mauseri kun ei sillä mahu keskireikää mittaamaan, selvä pykälä tuntuu kun pyyhäsee sormella vanteen keskireikää vanteen sisäpuolelta, eli oisko tässä nyt ennemminki soviterenkaita vailla ennenku aletaan tuomitsemaan eturenkaita :think

    Leave a comment:


  • Ha2
    replied
    Originally posted by Marko.K View Post
    ...toinen mikä ihmetyttää niin maanantaina hain auton kulmien säädöstä ja nyt kun laittaa ratin suoraan niin menee kokoajan pikkuhiljaa oikeelle Mutta auto ei kuitenkaan puolla kun päästää ratista irti, ratti on vaan hieman vasemmalle vinossa kun ajaa suoraan
    Ei kai siinä sinänsä mitään ihmeellistä, säätäjä ei ole laittanut rattia suoraan säädössä tai ratti on päässyt liikahtamaan säädön aikana. Kulmat on kunnossa, mutta ratti on kierossa. Olen itsekin vienyt erääseen paikkaan auton 2 kertaa takaisin, koska ratti oli aina vinossa säädön jälkeen vaikka auto kulki kädet irti ratista suoraan. Onneksi nyt on luottosuuntaaja, jonka jäljiltä on varmasti ratti suorassa ja myöskin kulmat hierottu viimesen päälle.

    Leave a comment:


  • Marko.K
    replied
    Tänää tuli vaihettua koiranluut, eipä toi ratin tärinä ainakaan hävinnyt 80 nopeudessa mihinkään eikä myöskään pieni kolahtelu/kumahtelu epätasasuuksissa, nyt on sitten uudet bilsteinin laatikossa olevat yläpään limput tossa pöydällä odottamassa asennusta, toinen mikä ihmetyttää niin maanantaina hain auton kulmien säädöstä ja nyt kun laittaa ratin suoraan niin menee kokoajan pikkuhiljaa oikeelle Mutta auto ei kuitenkaan puolla kun päästää ratista irti, ratti on vaan hieman vasemmalle vinossa kun ajaa suoraan

    Leave a comment:


  • väiski525
    replied
    Originally posted by Marko.K View Post
    Tänään hain merteililtä uudet koiranluut, eipä vaan tullut vielä vaihdosta mitään kun ei oo sopivia työkaluja Biltemaan mars! Oho, se on jo kiinni, no huomenna sit
    eihän siihen tarvii ku räikän ja oikean kokoisen hylsyn ja kiintoavaimen :think luulis löytyvän jokaisen bemarin kontista työkalupakki ite ainaki roudaan mukana

    Leave a comment:

Working...
X