Originally posted by jeppis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Säälittävän kuuluisa 530d -99 Steptronic
Collapse
X
-
Originally posted by jeppis View Postpientä "ihmettelyä" taas laatikon suunnalta. kylmällä koneella ei meinaa heittää 5-vaihdetta päälle normaali nopeuksissa. junnaa 4-vaihteella useamman kilometrin ennenkö sovittaa 5-vaihteen kaappiin. lämpimänä hiukan parempi, mutta ajoittain esiintyy samanlaista vikaa myös lämpimänä. stepillä toimii normaalisti ja vaihtaa heti kun pyytää. samoiten joskus reippaammassa kiihdytyksessä jää junnaamaan pienellä vaihteella ja isoilla kierroksilla "liian pitkäksi aikaa" muuten mitään luistamisia tms vikoja ei havaittavissa. ei ole vaihdettu öljyjä ja vaihteistolla ajettu nyt noin 100tkm. ei sytytä mitään vikavaloja. voisiko tämä poistua vaihteiston "nollaamalla"?
Comment
-
-
Hemi, kun kirjoittelit tuolla pari vuotta sitten samaan topiciin että ne Diesel automaattilaatikot häikkäilee vaan niistä e39-stä joihin ei ole öljyä vaihdettu...
onko totta...?
Itsellä on melkein 300tkm mittarissa ja öljyä ei ole minun tiedäkseni vaihdettu..en oikein tiedäkkään mistä sen saisi selville..
Laatiko toimii kuin unelma, ei ole koskaan mitään ongelmia ollut sen kans.*koputtaa puuta*
Ja renkaina toimii 235/45/17 ja 255/40/17
Mitä kokoo renkaita vois talveksi laittaa alle... 16"?
Comment
-
-
Originally posted by Simpel View PostHemi, kun kirjoittelit tuolla pari vuotta sitten samaan topiciin että ne Diesel automaattilaatikot häikkäilee vaan niistä e39-stä joihin ei ole öljyä vaihdettu...
onko totta...?
Itsellä on melkein 300tkm mittarissa ja öljyä ei ole minun tiedäkseni vaihdettu..en oikein tiedäkkään mistä sen saisi selville..
Laatiko toimii kuin unelma, ei ole koskaan mitään ongelmia ollut sen kans.*koputtaa puuta*
Ja renkaina toimii 235/45/17 ja 255/40/17
Mitä kokoo renkaita vois talveksi laittaa alle... 16"?
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View Post...ja erotetaan nyt kuitenkin se Ranskan valmisteinen ZF:n diesel laatikko, bensakoneiden stepeistä jotka oikeasti ovat käytännössä ikuisia...myös ilman öljynvaihtoja.
Tuohan toki varmasti ratkaiseekin diesel steppien ongelmat kun niihin aletaan kaikki vaihtamaan niihin öljyt 30tkm:n välein. Eli ilmeisesti ne tosiaan porsivat VAIN niistä e39:stä joihin öljyjä ei ole vaihdettu .
Tämä vai ymmärsinkö väärin...(taas)Last edited by Simpel; 08-06-2009, 18:13.
Comment
-
-
Originally posted by Simpel View PostMitä kokoo renkaita vois talveksi laittaa alle... 16"?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Simpel View Post
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostSiis hetkinen..? Mikä täs ny oikein on homman nimi?
Just siitä laatikon toimivuudesta..mulle kun ei ole ikinä minun tiedäkseni öljyä vaihdettu ja 300tkm mittarissa... toimii..
Ja en ymmärtänyt että mitä Hemi tarkoitti yhdellä viestillä vuosia sitten..eli..
turhaa..
Comment
-
Comment