Mulla ainakin toiminut nuo sinooperin rakeet, vaihdettu viime keväänä, heti vaihdon jälkeen herjasi 1-2 kertaa, mutta odotetaan pakkasia ja toivotaan että toimii
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Tasonsäätö
Collapse
X
-
Originally posted by Ansseli View PostMulla ainakin toiminut nuo sinooperin rakeet, vaihdettu viime keväänä, heti vaihdon jälkeen herjasi 1-2 kertaa, mutta odotetaan pakkasia ja toivotaan että toimiiBMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostKokeilin hetki sitten nypätä irti ton modulin mut ei tapahtunu mitään. Sitten kun nyppäs irti virtajohdot pumppuyksikölle niin heitti ton susp. selflevel inact herjan mittaristoon.
Yritin vielä säätää tota perää ja oikea puoli kyllä liikkuu niinkuin pitää, mutta toi vasen ei reagoi. Sitten hand controlilla kyllä taas toimii, perä tippuu ja nousee niinkuin pitää.
Tota koodaamista kait vielä pitää kokeilla. Tää ongelma alkoikin kun koodasin koko auton(muusta syystä) ja toi tasonsäätö nollautui jonka jälkeen meinasin laskea perää sen -50mm. Heitinkin ton lukeman suoraan INPAan mutta samalla kun alkoi laskea perää niin heitti ton susp. selflevel inact herjan kehiin.
Onko noissa tiedoissa jotain hämärää?
BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by rasanttu View PostIlmapussi tai ilmaputki.E70 X5 3.0d -07
E39 530da touring -99
ex: E36 325i sedan -93
Comment
-
-
Against all odds se ei ollutkaan ilmapussi. Tänään 3 eri pussia käynyt alla ja kaikilla suhisee. Kontin sisukset oli purettuna mutta sisälle ei kuulu yhtään mitään suhinoita.
Eli jäljelle jää kait sillon ilmasäiliöltä pussille menevä letku tai ilmasäiliö? Tänään oon menossa kyllä nosturilla käymään, toivottavasti löydän vuotopaikan.
Pitääkö tuo nyt tulkita niin, että kun autoni on 06/2002, niin letkua tai säiliötä ei saa erikseen, vaan ne tulevat pakettina?Last edited by Ha2; 30-03-2010, 13:23.E61 525d LCI
Comment
-
-
Ilmasäiliössä reikä. Vuosi niin vähän, että perä pysyi vaaterissa. Löysin reiän ja koskin siihen sormella. Säiliön pinnasta lähti paskaa/kuraa pois ja vuoto nousi neljänteen potenssiin. Nyt on sitten nurkka alhaalla koko ajan vikavalo taulussa. Oon jo yrittäny metsästää ympäri Suomea uutta osaa, mutta ei oo vielä löytynyt. Nyt tarvis todella pikaisesti osan nro 3712675228. Jos joku tietää, että jossain tällainen on ja sen saisi huomiseksi Ouluun, niin olen todella kiitollinen.
Edit: Uskomatonta! Vaasan Käyttöautosta löytyi osa hyllystä. Monissa muissa marmoritiskipaikoissa sanottiin, että koskaan ei ole käynytkään moista osaa hyllyssä.Last edited by Ha2; 31-03-2010, 10:42.E61 525d LCI
Comment
-
-
Joo editoin tosiaan tuota ylempää viestiäni eli Vaasan Käyttöautosta löytyi uusi alkuperäinen säiliö+letku BMW Club Finnlandin alennuksilla alle 80 € ja saan sen huomiseksi. Tuo Ruskon purkaamo luulee, että purkuosat on kultaa. Käytetystä pesurin pumpusta olivat vailla enemmän ku marmoritiski uudesta takuulla tulevasta alkuperäisvaraosasta.E61 525d LCI
Comment
-
-
Onko joku vaihtanut tuon oikeanpuoleisen sälilön? Oisko mitään vinkkejä hommaan? Tänään pitäs mennä turaamaan. Aika ahdasta sillä alla kyllä on. Katselin vuotoa etsiessä, että ainakin vetoakseli pitää irrottaa sisäpäästä. Pitääkin käydä ostamassa se E12 torx-hylsy.
E: Voisko joku kattoa TIS:istä, mitä tehtaan ohje sanoo?Last edited by Ha2; 01-04-2010, 09:24.E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by BMWFW24 View PostTällä tapaa. Näkyy aika pienenä mutta kai siitä selvää saaE61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by Ha2 View PostKiitos. Tuossa vaan lukee tylysti, että irrota ja laita uus tilalle. Ahtaalle näytti tosiaan. Toivottavasti ei tuu iso tappelu. Tuossa lukeekin, että uudemmassa mallissa letkua ei voi irrottaa. Aiheuttaa varmaan lisävenkoilua, kun se letku pitää pujottaa altapäin lattian läpi ensin, ja se letku on todella jäykkää.
Joskus katselin itsekin noita säiliöitä, että aika ahtaaseen paikkaan on laitettu. Ainakin montulle tai nosturille olisi päästävä kun noita alkuperäisille paikoille asentaa.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Se paineakku on tarkoituksella siellä auton alla, turvallisuuden takia. Eihän siellä paljoa painetta ole mutta voi inhottavasti serpaleet lennellä jos tömähtääVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment