Niihän ne piti omastakin kuivata ryynit eilen. Olivat aivan jäässä, pienellä meisselillä piti rapsutella uunipellille ja uuniin noin tunniksi kuivamaan. Yksikön kuivailin sitten talouspaperilla kun sielläkin näkyi vettä. Nyt taas pelaa ilman vikavaloja
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Tasonsäätö
Collapse
X
-
Mistä saisi pk seudulta silicaa lauantaina ?
Huomenna täytyisi kuivain huolto tehdä, enkä pääse oikein kuivaamaan vanhoja mitenkään järkevästi. Jos nyt ei löydy paikkaa josta saisi ns. teollisuustason rakeita, niin täytyy varmaan kissanhiekat lyödä sisään ja kuivata orkkikset ajan kanssa ja vaihtaa takaisin. Vai onko kenelläkään toiminut nuo silica kissanhiekat kuivaimessa ?DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostMistä saisi pk seudulta silicaa lauantaina ?
Huomenna täytyisi kuivain huolto tehdä, enkä pääse oikein kuivaamaan vanhoja mitenkään järkevästi. Jos nyt ei löydy paikkaa josta saisi ns. teollisuustason rakeita, niin täytyy varmaan kissanhiekat lyödä sisään ja kuivata orkkikset ajan kanssa ja vaihtaa takaisin. Vai onko kenelläkään toiminut nuo silica kissanhiekat kuivaimessa ?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Laitoin nyt kissanhiekat väliaikaisesti, kai noilla viikon ajelee ennenkun kerkeää laittamaan kuivatut orkkikset takaisin. Kuivain oli aivan litimärkä ja umpijäässä.
Selflevel susp inactive teksti vaan silti möllöttää taulussa. Perä ei ole kuitenkaan maassa ja kaikki toimii muutenkin niinkuin pitää, mutta tuo on nyt palanut siitä asti kun auton ostin eli reilun kuukauden. Mistä vikaa etsimään vai täytyykö nyt kuivaimen huollon jälkeen ajella hetki jotta herja katoaa ? Tulee siis heti käynnistyksessä, ei hetken ajon jälkeen.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostSilicat pariks tunniks uuniin ja takaisin kuivaimeen. Veikkaisin että kissanhiekka aiheuttaa ongelmia välittömästi :think
Jos haluat että vilkaistaan koodit niin ajele Keravalle
Sait privaa koodien luvusta, voisin tänään tullaDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Ilmaletkujen liittimiä?
Tulipa luettua tämä thread läpi kun yritin selvittää miksi kuskin puoleinen perä laskee yön aikana alas. Muuten toimii ihan OK.
Kompressorin kuivaimen silica-rakeet on kuivattu, vuodot tutkittu ja ainut havainto se että kuivaimelle tulevan mustan ilmaletkun liitoksesta pihahtaa ilmaa kun hemputtaa letkua.
Mistä kannattaisi kysellä ilmaletkuja tai niiden liittimiä? Ovatko ihan standardikamaa jota löytyy esim. korjaamoilta hyllystä?
Itse perän laskemiseen en usko kuivaimen ilmaletkun vuodon vaikuttavan, sehän on eri puolella ohjausventtiilejä kuin ilmajouset. Veikkaan että ohjausventtiileissä on jumittamista/vuotoa.
Ohjausventtiilejä ei kaiketi pysty millään järkevällä tavalla korjaamaan eikä niihin ole saatavilla korjaussarjoja kuten kompressoreihin, vaan pitää ostaa koko paketti joka maksaa 90-190 EUR? Esim. tällaiset löysin:
Hintaeroa 100 EUR, onko kellään kokemusta jommasta kummasta?
Comment
-
-
Viikko sitten kuivasin ryynit, olivat kyllä niin märät ja jäässä ettei ilma ole päässyt läpi kulkemaan.
No itse ongelmaan sillä ei ollut vaikutusta, ojanpuoli se on ja pysyy kentässä. Tasonsäätöä valittaa heti kun käynnistää.
Yritin releenpohjastakin pakkosyötöllä ajaa kompuraa ja samalla kuulostelin mahdollisia vuotoja ja kyllä sieltä pihinä välillä kuului. Epäilin ensin liitoksissa tai putkissa olevan vika mutta siellähän olikin palkeessa reikä.
Eli siinä kohdassa missä pussi taittuu oli röpelöinen kohta josta vuotaa. Kummalista kyllä kun yhden ainoan kerran pienen lenkin jälkeen se vielä yhdesti nosti kummatkin puolet normaalikorkeudelle ja siksi en osannut palkeita viaksi epäillä ja kun ulkoapäin näyttivät hyväkuntoisille.
Vasta kun palkeen irroittaa ja vetää pitkäksi huomaa todellisen kunnon. Johtojen kuntoa tuli läpivientien kohdalta tarkasteltua ja näyttäisivät olevan kunnossa.
Entä miten nuo anturit vois mitata ovatko kunnossa?
Suosituksia mistä vois kummallekkin puolelle pussit tilata?
Comment
-
-
Originally posted by pepa12 View PostViikko sitten kuivasin ryynit, olivat kyllä niin märät ja jäässä ettei ilma ole päässyt läpi kulkemaan.
No itse ongelmaan sillä ei ollut vaikutusta, ojanpuoli se on ja pysyy kentässä. Tasonsäätöä valittaa heti kun käynnistää.
Yritin releenpohjastakin pakkosyötöllä ajaa kompuraa ja samalla kuulostelin mahdollisia vuotoja ja kyllä sieltä pihinä välillä kuului. Epäilin ensin liitoksissa tai putkissa olevan vika mutta siellähän olikin palkeessa reikä.
Eli siinä kohdassa missä pussi taittuu oli röpelöinen kohta josta vuotaa. Kummalista kyllä kun yhden ainoan kerran pienen lenkin jälkeen se vielä yhdesti nosti kummatkin puolet normaalikorkeudelle ja siksi en osannut palkeita viaksi epäillä ja kun ulkoapäin näyttivät hyväkuntoisille.
Vasta kun palkeen irroittaa ja vetää pitkäksi huomaa todellisen kunnon. Johtojen kuntoa tuli läpivientien kohdalta tarkasteltua ja näyttäisivät olevan kunnossa.
Entä miten nuo anturit vois mitata ovatko kunnossa?
Suosituksia mistä vois kummallekkin puolelle pussit tilata?Get your air suspension replacement parts for BMW from Aerosus Germany with express delivery at best price with two year warranty.
Tuolta tilasin itse pussit ja venttiilin. 3 päivässä kilahti postiluukkuun.
Ryyniit hommasin raskaansarjan korjaamolta ,josta ostin halvimman ilmankuivaimen minkä löysin..ei montaa kymppiä maksannut ja riittää vaikka muille jakaa.Last edited by Peksa; 30-01-2016, 22:34.
Comment
-
-
Originally posted by pepa12 View PostSuosituksia mistä vois kummallekkin puolelle pussit tilata?
Comment
-
-
Pystyykö nuo venttiilit toteamaan jotenkin rikkinäisiksi? Perä laskee jo muutamissa tunneissa, ja vuotovaahdolla paikansin vuodon tuohon venttiilipakettiin. Käytin venttiilit irti, näytti hyviltä jne, vaihdoin myös venttiileihin ne o-renkaat kun sattui olemaan samanlaisia. Voin ostaa varmasti ehjän paketin jos joltain sattuu löytymään. Rautajouset laittaisin taakse heti, kun tietäisi mitkä, kun kyseessä m-sport, ja perän pitäisi luonnollisesti pysyä alkuperäisessä korkeudessa.E36 328i Cabriolet ///
Ex: 4kpl e46, 5kpl e39, e60 + muun merkkisiä
Comment
-
Comment