E39 ostamassa ja käyttökokemuksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei sitä edes rahalla ole saanut e39:siin tai muihinkaan uudempiin Bemareihin.Originally posted by BMW View PostKirjtusvirhe tuossa mulla, piti lukea:
Originally Posted by BMW View Post
mikä lienee ollut kitkalukon hinta kun aika vähän niitä non-äMmäläisistä löytyy... varmaan toista tuhatta eskobaria.

Vanhoissa (esim. e34) se maksoin noin 6100markkaa. Ei maksa ihan tuota nykyään kaupassa.
Comment
-
E60 520iA:lla ajaneena (sama moottori?) voin kertoa, että se on ainakin tuskaiset laiska kokemusOriginally posted by eeno View PostMinkälaisia kokemuksia palstalaisilla on tuosta E39:n 2.2 litran padasta (alk. 2001 ?)? Tuottaa samat 170hv kuin 2.5 litrainen, mutta minkälaiset on ajofiilikset ja kulutus? Onko todellinen vaihtoehto esim. 9/98 --> 523iA:lle.
ei taida E60 kuitenkaan hirveesti enemmän painaa?
Comment
-
Probleema tässä on se, että 9/98-uudemmissa M52TU 2.5l koneissa on selkeästi enemmän kuin tuo 170hv speksiteho ja sen kyllä huomaa vaikka mikään "kultaperse" ei olisikaan kun sitä vertaa tuon 2.2l:n samoihin "paperitehoihin". Eli 9/98-uudempi 523i on 2.5l tuplavanoskoneena kyllä selkeästi käytännössä suorituskykyisempi kuin -01 uudempi 2.2l:nen.Originally posted by eeno View PostMinkälaisia kokemuksia palstalaisilla on tuosta E39:n 2.2 litran padasta (alk. 2001 ?)? Tuottaa samat 170hv kuin 2.5 litrainen, mutta minkälaiset on ajofiilikset ja kulutus? Onko todellinen vaihtoehto esim. 9/98 --> 523iA:lle.
Comment
-
Osaako joku sanoa jonkun varman ulkoisen (tai muuten hyvin tunnistettavan) tuntomerkin autoista joka on tuon 9/98 päivityksen jälkeinen?BMW F11 520 da XDrive Touring -16 (2023->)
BMW E61 530 xd(A) Touring 280 hp / 620 Nm -06,. (2016-2023)
BMW E91 320 D Touring -06 (2013-2016)
BMW E39 525 DA Touring -01 (2012-2013)
VW Passat Highline Touring 2.0 TDI -06 (2011-2012)
BMW E46 323i -98 (2008-2011)
Opel Vectra (B) CD Sport 2.0 -96 (2005-2008)
Opel Vectra (A) 1.8 -90 (2002-2005)
Ford Orion 1.4 -87 (2000-2002)
Comment
-
Moottoritilasta ainakin se että vanoksia on yhden sijaan kaksi, eli ei enää selkeää pattia imunokan kohdalla jakopäänkopassa vaan se "patti" on koko kopan levyinen, abs boksi on näissä konehuoneen puolella hydrauliyksikössä kiinni...Originally posted by MayheM View PostOsaako joku sanoa jonkun varman ulkoisen (tai muuten hyvin tunnistettavan) tuntomerkin autoista joka on tuon 9/98 päivityksen jälkeinen?Last edited by Racink; 07-02-2008, 18:58.
Comment
-
Ja jäähdyttimen paisarin korkki on auton vasemmalla puolella...Originally posted by Racink View PostMoottoritilasta ainakin se että vanoksia on yhden sijaan kaksi, eli ei enää selkeää pattia imunokan kohdalla jakopäänkopassa vaan se "patti" on koko kopan levyinen, abs boksi on näissä konehuoneen puolella hydrauliyksikössä kiinni...E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Kerrataan. Eli 9/98 singlevanos m52 koneisissa jäähdyttäjän korkki löytyy kiiteästi jäähdyttäjän vasemmasta kulmasta(siis kuskin puolelta), kun taas 9/98-eteenpäin m52TU/m54 tuplavanosmoottorisista irroitettavasta paisuntasäiliöstä jäähdyttäjän OIKEASTA kulmasta(siis apumiehen puolelta).
...ja niinhän se oli, että auton vasen+oikea tarkastellaan AINA kuskin pukilla istuen.
Comment
-
Johan selekis, kiitos!BMW F11 520 da XDrive Touring -16 (2023->)
BMW E61 530 xd(A) Touring 280 hp / 620 Nm -06,. (2016-2023)
BMW E91 320 D Touring -06 (2013-2016)
BMW E39 525 DA Touring -01 (2012-2013)
VW Passat Highline Touring 2.0 TDI -06 (2011-2012)
BMW E46 323i -98 (2008-2011)
Opel Vectra (B) CD Sport 2.0 -96 (2005-2008)
Opel Vectra (A) 1.8 -90 (2002-2005)
Ford Orion 1.4 -87 (2000-2002)
Comment
Comment