Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 ostamassa ja käyttökokemuksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bomb5
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2011
    • 726
    • Kivijärvi

    Originally posted by mixout View Post
    Kytkimen vaihto pistää silmään? Vetokoukku voisi selittää asian.
    Sen mitä tälläkin foorumilla on tullut luettua asiaa bemareiden kytkimistä tai kuivista kytkinakseleista, niin ei tunnu kovinkaan omituiselta, varsinkaan noilla kilometreillä.
    E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia

    Comment

    • Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

      Originally posted by Bomb5 View Post
      Sen mitä tälläkin foorumilla on tullut luettua asiaa bemareiden kytkimistä tai kuivista kytkinakseleista, niin ei tunnu kovinkaan omituiselta, varsinkaan noilla kilometreillä.
      Kannattaa ostaa automaatti niin ei tarvitse jumpata kytkimen kanssa jatkuvasti

      Comment

      • Maalande
        Bimmer Rookie
        • Apr 2011
        • 51
        • Idensalmi

        Originally posted by Bmw Master View Post
        Kannattaa ostaa automaatti niin ei tarvitse jumpata kytkimen kanssa jatkuvasti

        niin voi samantien kyllästyä elämäänsä ja ostaa automaatin.
        Last edited by Maalande; 06-06-2012, 05:24. Reason: vuodatus
        2 GEN T4R!

        Comment

        • tmth
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 2194
          • Kangasala

          Originally posted by mixout View Post
          http://www.nettiauto.com/bmw/523/4808879
          Kytkimen vaihto pistää silmään?
          Mulla oli omasta painelaakeri mennyt, niin samalla vaihtoi kytkimenkin. Levy oli kyllä vielä ihan ok kuntoinen. Kilometrejä oli silloin noin 290 000.

          F10 & R55
          ex:
          E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

          Comment

          • mixout
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2011
            • 454
            • Keski-Suomi

            Tässäkin ketjussa on paljon puhuttu tuosta M52TUB28 koneen paremmuudesta, mutta onko tosiaan karu totuus, että tänä päivänä tuohon M52B28 koneeseen ei kannata ryhtyä vaikka muu autossa natsaisi?
            Mikko Huusko Photography | mikkohuusko.com | Facebook | StuntFreaksTeam

            Comment

            • turomu
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2005
              • 310
              • Kuusamo

              kallishan tuo on eikä vakkaria. Kyllä kunnon pitäis hipoa täydellistä tuohon rahaan. Kuitenkin alle puolella rahalla saa normikuntoisen suomipommin
              X3 30d M-sport
              exät:e39 M5, x3, e39 523iA,e32 730i,e46 316i,e39 520d,e39 523iA touring, e39 523iA, e30 325 cabriolet, e34 525i 12v, e34 524 TD, e34 535, e34 525 TDSA, e34 525 24v ja e30 316

              Comment

              • Bmw Master
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 13155
                • Kokomo

                Originally posted by mixout View Post
                Tässäkin ketjussa on paljon puhuttu tuosta M52TUB28 koneen paremmuudesta, mutta onko tosiaan karu totuus, että tänä päivänä tuohon M52B28 koneeseen ei kannata ryhtyä vaikka muu autossa natsaisi?
                Ihan hyvä se on, turha jännittää.

                Comment

                • arpuC
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2006
                  • 1377

                  Originally posted by mixout View Post
                  http://www.nettiauto.com/bmw/523/4808879

                  Tuossa olisi yksi mitä voisi käydä kokeilemassa. Huoltoa on tehty ja tutun kuuluisia remontteja, ainakin osa alustan palikoista olisi valmiiksi vaihdettu. Kytkimen vaihto pistää silmään? Vetokoukku voisi selittää asian. Pyynti on aika kova vaikka rahaa on huoltoihin mennyt, ottaen huomioon kilometrit ja auton iän. Vaikka kone onkin TU.
                  9000 euron edestä kuitteja mainitun kaltaisiin muutaman satkun huoltoihin?

                  Kuititko nostaa tuon auton hintaa 2000-3000e? Tuohon rahaan kannattaa jo harkita 540, eikä tuollaista hinnat alkaen moposkootteria. Ei mitään tolkkua hinnassa vaikka olisikin huollettu, koska ei ne huollot sitä auton arvoa nosta millään tapaa.
                  Miks sä sytytit Bemarin palaa?
                  En löydä enää sun luo
                  Teitkö sä tän tahallaan?
                  Nyt kaikki palaa.

                  Comment

                  • Bmw Master
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 13155
                    • Kokomo

                    Originally posted by mixout View Post
                    http://www.nettiauto.com/bmw/523/4808879

                    Tuossa olisi yksi mitä voisi käydä kokeilemassa. Huoltoa on tehty ja tutun kuuluisia remontteja, ainakin osa alustan palikoista olisi valmiiksi vaihdettu. Kytkimen vaihto pistää silmään? Vetokoukku voisi selittää asian. Pyynti on aika kova vaikka rahaa on huoltoihin mennyt, ottaen huomioon kilometrit ja auton iän. Vaikka kone onkin TU.
                    Ei edes penkinlämmittimiä

                    Comment

                    • Bemarituristi
                      Bimmer Fanatic
                      • Dec 2010
                      • 238
                      • Helsinki

                      Originally posted by arpuC View Post
                      9000 euron edestä kuitteja mainitun kaltaisiin muutaman satkun huoltoihin?

                      Kuititko nostaa tuon auton hintaa 2000-3000e? Tuohon rahaan kannattaa jo harkita 540, eikä tuollaista hinnat alkaen moposkootteria. Ei mitään tolkkua hinnassa vaikka olisikin huollettu, koska ei ne huollot sitä auton arvoa nosta millään tapaa.

                      Tottahan ne nostaa.

                      1. 200tkm ajettu auto, kunnollinen huoltokirja tallella.
                      2. 200tkm ajettu auto, huoltokirjaa ei tallella.

                      Eikö kuitenkin se huoltokirjalla varustettu auto ole ole luotettavampi? Itse ainakin maksan autosta enemmän johon huollot tehty , kuin sellaisesta johon on epämääräistä huoltotietoa olemassa.

                      Comment

                      • Bomb5
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2011
                        • 726
                        • Kivijärvi

                        Originally posted by Bemarituristi View Post
                        Tottahan ne nostaa. Itse ainakin maksan autosta enemmän johon huollot tehty, kuin sellaisesta johon on epämääräistä huoltotietoa olemassa.
                        Joo ja jos taas puhutaan huohottimen, kytkimen ym. vaihdosta, niin ne on jo remontteja ja kyllä niitä jotkut arvostavat. Nykyistä autoa hankkiessa arvostin huoltokirjaa, huolto- ja katsastuskuitteja ja että öljynvaihdot oli tehty huomattavasti tiheämmin kuin ajotietokoneen longlifevälit.
                        Last edited by Bomb5; 07-06-2012, 20:40.
                        E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia

                        Comment

                        • Antsah
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2009
                          • 1776
                          • Oulu

                          Originally posted by Bmw Master View Post
                          Kannattaa ostaa automaatti niin ei tarvitse jumpata kytkimen kanssa jatkuvasti
                          Voi sitten jumpata sen tomaatin kanssa korjaamolla

                          Comment

                          • mixout
                            Bimmer Fanatic
                            • Dec 2011
                            • 454
                            • Keski-Suomi



                            Tämä on vai ei ole aito m-sport?
                            Mikko Huusko Photography | mikkohuusko.com | Facebook | StuntFreaksTeam

                            Comment

                            • Jake79
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2006
                              • 510
                              • Kokkola

                              Originally posted by mixout View Post
                              On aito
                              Wir sind miteinander, nicht gegeneinander

                              Comment

                              • arpuC
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2006
                                • 1377

                                Originally posted by Bemarituristi View Post
                                Tottahan ne nostaa.

                                1. 200tkm ajettu auto, kunnollinen huoltokirja tallella.
                                2. 200tkm ajettu auto, huoltokirjaa ei tallella.

                                Eikö kuitenkin se huoltokirjalla varustettu auto ole ole luotettavampi? Itse ainakin maksan autosta enemmän johon huollot tehty , kuin sellaisesta johon on epämääräistä huoltotietoa olemassa.
                                No perkele. Täytyykin alkaa satuilemaan huoltovihkoa jos sen ansiosta saa autoa myydessä enemmän, kuin sen markkina-arvo on.
                                Miks sä sytytit Bemarin palaa?
                                En löydä enää sun luo
                                Teitkö sä tän tahallaan?
                                Nyt kaikki palaa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎