Muutama viikkon oon nyt e39 523i ajellu ja kyllä olen ostokseen tyytyväinen. Todella hyvin jaksaa tuolla moottorilla mennä, eli suoritus kyky oli positiivinen yllätys. Esim. jos vertaa e36 328 ja e39 523i normi ajossa niin voin väittää että eroa tuskin huomaa, kovemmassakaan vedätyskessä ei tuo 2.8 kovin paljoa ärhäkämpi ole. Poistin kytkimestä CDV venttiilin ja kytkin keveni huomattavasti ja muuttui paljon tunnokkaampaan suuntaan, mulla on vuoden vanha kytkin ja en kyllä tuota raskaaksi voi sanoa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ostamassa ja käyttökokemuksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jos ne autot 523vs.328, tai vaikka 528 laitettais rinnakkain kovempaan vedätykseen, niin eron kyllä huomais. Tää on aina tätä itsepetosta, kun isompi kone nyt vaan on parempiWhen you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
-
Johtunee siitä, että 523 koneista on mitattu järestäen se liki 200hv valmistajan ilmoittaman 170hv sijaan. Toki vääntö 2.8:ssa on todellisuudessakin sen 30-40nm suurempi.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Aikeissa ostaa 530D
Ensimmäisen bemarin osto näyttää olevan edessä ku näyttää noita 530d olevan jo suht hyvään hintaan myynnis.. Siksi kysynkin mitä kannattaa ottaa huomioon ko.autoissa ja kun aukasen konepellin mitä kannataa katsoa....Tuossa muutama auto jota ajattelin huomenna tai ylihuomenna mennä katsomaan.. Mikä noista olis teidän mielestä järkevimmän oloinen??
PS. ja jos joku löytää vielä fiksumman olosia autoja(alle13.000€) mielellään 530d/330d ni saa laittaa linkkejä paikkakunnalla ei niin väliä.. mut alkuviikosta ajattelin kuopion suunnalla käydä
Comment
-
-
Aika ankean oloisia kaikki, ei tuohon paljon tarvitsisi lisää laittaa niin sais vähän varusteitakin ja vaikkapa m-sport paketilla olevan auton? Jos suora kauppa kyseessä niin varmasti 13ke löytyy jo 530d m-sport kohtuullisesti ajettuna. Tietysti onhan se 4ke aika iso raha toisaalta, mutta on niissä autoissakin iso ero. En tiedä mutta tuo toisena oleva linkin auto näyttää minusta jotenkin nuhruisemman oloiselta kun oikeasti alle 300tkm ajetun auton pitäisi olla. Voi olla vain huonon kuvan ja mitään sanomattomien vanteiden sekä likaisen auton tuomaa optista harhaa... Kannattaa kuitenkin suhtautua varauksin jos ei aukotonta huoltohistoriaa löydy, kun harvalla nämä koristeena on ollut.
Edit:tuo kolmannen linkin auto näyttää ihan ok kuvissa, tuo viimeinen aika kamalassa kunnossa sisältä(katso penkit) -miten lie muutenkaan pidetty? Ja ensimmäisessä ei oikein mitään varusteita ja rumat tarvikevanteet alla, silti hinta suunnilleen sama kuin muillakin.Last edited by joko; 25-10-2009, 11:49.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Kiitos näkemyksestäsi.. Vaihtoa olen ajatellu käy tuo c-mallin mersu pienex.. Tuossa olis yks vaihto ehto.. http://www.nettiauto.com/bmw/530/2851394 mutta liikkeen myyjä hyvittäs tosta mersusta 50% vähemän mitä täällä ni en oikein lämpee... Varusteista sen verran et ilmastointi ja lisälämmitin.. muilla ei niin väliä
Comment
-
-
Onko pakko olla automaatti? Muutama 530d m-sportti oli keppivaihteisia ihan siistin näköisiä niin 13ke hintaan nettiautos... Tietysti jos ei m-sportille anna mitään arvoa eikä siitä sen kummemmin välitä niin sitten se on ehkä turhaa maksaa sitä muutaman tonnin lisää siitä.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
http://www.nettiauto.com/bmw/530/2842130 esim. tämä tuntuis äkkiseltään ihan ok. vaihtoehdolta. Ajomäärään suhtautuisin pienellä varuaksella kun tuota kuskin penkkiä katsoo. Voi pitää paikkansa tai sitten ei...F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by mole84 View PostEnsimmäisen bemarin osto näyttää olevan edessä ku näyttää noita 530d olevan jo suht hyvään hintaan myynnis.. Siksi kysynkin mitä kannattaa ottaa huomioon ko.autoissa ja kun aukasen konepellin mitä kannataa katsoaNykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
-
bmw 530d osto
Esitän nyt oman kysymykseni koskien e39
Eli osaako joku sanoa mitään hyvää 530d -01 bemarista, jolla ajettu 300 tkm ja huoltokirjaa ei ole.
Alkaako tommonen bemarin 300 tkm rullattu diesel kone olla loppuun ajettu vai kannattaako semmoista harkita? Tosiaan kun huolloistakaan ei oikee voi olla varma.
Ja auto on automaattilaatikolla joten kuinka kauan voisi olettaa askin kestävän?
Tottakai ymmärrän että kaikki nämä riippuvat niin paljon ylläpidosta ja ajotavasta jne, mutta jos ajateltaisiin vaikka positiivisesti, tai sitten ei?
Comment
-
-
Originally posted by Jonael View PostEsitän nyt oman kysymykseni koskien e39
Eli osaako joku sanoa mitään hyvää 530d -01 bemarista, jolla ajettu 300 tkm ja huoltokirjaa ei ole.
Alkaako tommonen bemarin 300 tkm rullattu diesel kone olla loppuun ajettu vai kannattaako semmoista harkita? Tosiaan kun huolloistakaan ei oikee voi olla varma.
Ja auto on automaattilaatikolla joten kuinka kauan voisi olettaa askin kestävän?
Tottakai ymmärrän että kaikki nämä riippuvat niin paljon ylläpidosta ja ajotavasta jne, mutta jos ajateltaisiin vaikka positiivisesti, tai sitten ei?
Comment
-
Comment