Ja nuo tuossa kuvassa näkyvät rinkulat on juuri samat mitkä tuossa ebayn linkissä nuita samoja saa myös suomesta jostain verkkokaupasta tosi en muista mistä mutta hintaa oli 199 tuolta amerikasta saa postikulujenkin kanssa alle 100e...
Tuli tuossa Tiinaksi:n kuvaa 2 katsoessa sellainen kysymys mieleen, et saako nuo öljynlauhduttimeen menevät öljyliittimet liikkua pituussuunnassa noin 1cm verran vai kuuluisiko noiden liittimien olla ihan täysin "lukossa?"
BMW 535d M-sport: Aiiivan vakio, vielä..
Exät:
BMW e46 330i: 231hp/300Nm
BMW 530dA e61 LCI -08: 270hp/600Nm
Audi UrS6 -96: 320hp / 450Nm
Audi UrS6 avant -96: 280hp / 400Nm
-Ilmastointi lakkasi toimimasta
-Ulkolämpötila mittari näyttää kokoajan -30 ja -40 väliin
-Bensamittari ei enää nouse nollasta vaikka kuinka tankkaa.
Mistähän kannattaisi lähteä vikaa etsimään?
Auto e39 523i -9/99
HEI, täsmälleen sama ongelma kuin minulla! Olen yrittänyt tuolla ongelmat-osioon tekemässäni viestiketjussa ratkoa ongelmaa..
Ekana alkoi ulkolämpötilamittari näyttämään kesken ajon -20astetta, jolloin ilmastointi meni pois päältä. Otin sitten ulkolämpöanturin irti, jolloin auto ilmeisesti luulee että ei siellä oikeasti niin kylmä olekaan joten ilmastointikompura voi kytkeytyä toimintaan..
Tästä sitten pari päivää, jolloin maantieajon jälkeen pysähdyin huoltikselle, ja käynnistettäessä auto uudelleen lakkasi bensamittari toimimasta.
Tällä hetkellä epäilykseni kohdistuvat mittaristoon..
Myynnissä E39/E36-osia
***Optiikka löytyy kamerasta, ei autosta***
Kuuluuko sen mennä tuonne "laatiikkoon" sisälle vai voiko olla noinkin, miten kuvassa?
Laita paikalleen vaan, toimii paremmin niin
Siis idea tuossa polttoaineen paluun jäähdyttimessä on se että polttoaine ei mene kuumana tankkiin ja näin kerää kylmällä ilmalla kondesiovettä tankin sisälle.
Laita paikalleen vaan, toimii paremmin niin
Siis idea tuossa polttoaineen paluun jäähdyttimessä on se että polttoaine ei mene kuumana tankkiin ja näin kerää kylmällä ilmalla kondesiovettä tankin sisälle.
Osaisko vielä joku sanoa, että puuttuuko siitä joku muoviosa? Hyvin vaikealta tuntuu kammeta tuota sinne
Laita paikalleen vaan, toimii paremmin niin
Siis idea tuossa polttoaineen paluun jäähdyttimessä on se että polttoaine ei mene kuumana tankkiin ja näin kerää kylmällä ilmalla kondesiovettä tankin sisälle.
Eiköhän tuon PA-jäähdyttimen tarkoitusperä liity ihan korkeapainepumpun toimintaan/hyvinvointiin. Paluulinjassahan on heti siirtopumpun takapuolella haara, josta osa paluulinjan polttoaineesta tulee suoraan siirtopumpulle käymättä tankin kautta. Suomen olosuhteissa tuo jäähdytin on muutenkin lähes toimettomana; PA ohjataan sen kautta vain riittävästi lämmettyään, muutoin menee suoraan paluulinjaan.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
HEI, täsmälleen sama ongelma kuin minulla! Olen yrittänyt tuolla ongelmat-osioon tekemässäni viestiketjussa ratkoa ongelmaa..
Ekana alkoi ulkolämpötilamittari näyttämään kesken ajon -20astetta, jolloin ilmastointi meni pois päältä. Otin sitten ulkolämpöanturin irti, jolloin auto ilmeisesti luulee että ei siellä oikeasti niin kylmä olekaan joten ilmastointikompura voi kytkeytyä toimintaan..
Tästä sitten pari päivää, jolloin maantieajon jälkeen pysähdyin huoltikselle, ja käynnistettäessä auto uudelleen lakkasi bensamittari toimimasta.
Tällä hetkellä epäilykseni kohdistuvat mittaristoon..
Ajattelin vaihtaa ensiksi tuon ulkolämpötila anturin koska uskoisin, että ilmastoinnin toimimattomuus johtuu siitä. Mutta mikähän tuon bensamittarin toimimattomuuden aiheuttaa:think Samalla mökkireissulla hajosi kaikki
Ajattelin vaihtaa ensiksi tuon ulkolämpötila anturin koska uskoisin, että ilmastoinnin toimimattomuus johtuu siitä. Mutta mikähän tuon bensamittarin toimimattomuuden aiheuttaa:think Samalla mökkireissulla hajosi kaikki
Minä vaihdoin ulkolämpöanturin --> ei vaikutusta. Vastusmittarilla mitattaessa sekä uusi että vanha anturi näyttivät omaavan suunnilleen samanlaisen vastuksen (huoneenlämpötilassa, vajaa 30ast C ; n.3,5kohm, jäävedessä 0ast ; n.11kohm).
PS. löytyi myös 4 vuoden takainen viestiketju jossa nimimerkki MikkoV ihmettelee samaa ongelmaa kuin mekin.
Myynnissä E39/E36-osia
***Optiikka löytyy kamerasta, ei autosta***
Comment