Originally posted by full
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
-
-
Originally posted by Korpraali View PostTuttava osti omaan e39:iin tuollaisen "m-sport" puskurin taakse, mutta siinä puskurissa on kaikki listat sun muut kiinteitä? Miten sen asennus onnistuu, koska eikö puskurin irroitus pultit ole siellä listojen takana? Nyt tuossa uudessa on kiinteät listat. Miten asennus onnistuu? Ja sen auto on sedan. Kiitos. :think
Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
Potilas 530d e39 2003. Miten tuon webaston saa irti autosta? Kaikki näkyvät ruuvit irroitettu ja tuntuu jostain keskeltä vielä ahdistavan niin paljon ettei muljahda pois pesästään.
Nimim. Korttia vaihtamassa
Edit. lähti irti kun painoi moottoria kohtiLast edited by Jaska.T; 05-11-2010, 16:07.
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Weban takana on sellainen kumityyny jossa on reijät keskellä, vastaavasti webassa on takana sellaiset rautatapit jotka menee niihin kumin reikiin. Eli ronskisti vaan kitkuttelee webapakettia ja samalla (kehno kun en nyt varmaksi muista) työntää webaa autoon päin tai autosta poispäin niin että se tappi luiskahtaa sieltä kumityynyn sisästä pois. Vähä samanlainen systeemi mitä pakoputken kumikannattimet.
edit: hidas...näillä mennään:
Bmw e46 320d
Suzuki Hayabusa 1300R
Ex:
Volvo XC70 D5 AWD -10
Volvo V70 D5 -02
Volvo V70 T5 -98
VW Taro 2.4D -90 about 80hv
BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
-----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by Jaska.T View PostPotilas 530d e39 2003. Miten tuon webaston saa irti autosta? Kaikki näkyvät ruuvit irroitettu ja tuntuu jostain keskeltä vielä ahdistavan niin paljon ettei muljahda pois pesästään.
Nimim. Korttia vaihtamassa
Edit. lähti irti kun painoi moottoria kohtiE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Samppae39 View PostEi kai se auta, mun käsi ei kyllä mahu tehostimen alle, mut jos päivänvalossa löytys, vaikkei sinne alle kyllä näekkään.
...kai se nyt kaikissa malleissa on se pyöreä reikä :think omassa -98:ssa ainakin on.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Minkä hintane operaatio mahtaa olla käydä merkkiliikkeen kautta tutkituttamassa, onko kenties heenonien poksit tai johdot ottaneet itseensä? Vetää välillä pimeäksi apparin puolen valo. Ekan kerran kun teki niin avasin ja kun laitoin johdot yms takaisin kiinni, niin molemmat valot paloivat. Eilen pimeni taas apparin puoli. Ideoita diy toimintaan, vai ajanko suoraan huoltoon ja ns, pesen käteni tästä-Pori Connection-
Comment
-
-
paskanjauhannan puolelta ei löytynyt vastausta joten koitetaan täällä..
minkä kokoiset ulostulot tässä ämmässä on ja ovatko alkuperäiset? http://www.m5board.com/vbulletin/att...-exhaust-2.jpgF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postminkä kokoiset ulostulot tässä ämmässä on ja ovatko alkuperäiset? http://www.m5board.com/vbulletin/att...-exhaust-2.jpgE21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Pari päivää vanhana Bemukuskina kysytään seuraavaa. Auto siis E39 525i manuaali '02.
Huomasin että kylmällä laatikolla kun vaihtaa 2->3:lle niin vaihde menee vitoselle ellei sitä itse ohjaa oikeaan rakoon. Ilmenee vain jos on käytetty vitosta silmässä. Keppi siis vapaalla jää liian oikealle. Korjaantuu muutaman kilsan ajon jälkeen mutta missä vika? Laatikkoöljyt vaihdettu hiljattain.
Comment
-
-
Originally posted by sonikk View PostPari päivää vanhana Bemukuskina kysytään seuraavaa. Auto siis E39 525i manuaali '02.
Huomasin että kylmällä laatikolla kun vaihtaa 2->3:lle niin vaihde menee vitoselle ellei sitä itse ohjaa oikeaan rakoon. Ilmenee vain jos on käytetty vitosta silmässä. Keppi siis vapaalla jää liian oikealle. Korjaantuu muutaman kilsan ajon jälkeen mutta missä vika? Laatikkoöljyt vaihdettu hiljattain.
E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by sonikk View PostPari päivää vanhana Bemukuskina kysytään seuraavaa. Auto siis E39 525i manuaali '02.
Huomasin että kylmällä laatikolla kun vaihtaa 2->3:lle niin vaihde menee vitoselle ellei sitä itse ohjaa oikeaan rakoon. Ilmenee vain jos on käytetty vitosta silmässä. Keppi siis vapaalla jää liian oikealle. Korjaantuu muutaman kilsan ajon jälkeen mutta missä vika? Laatikkoöljyt vaihdettu hiljattain.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment