Jatkokysymys: pitääkö sitä sumarin "kupua" vähän modata sieltä sisältä? Taitaa muuten valo levitä miten sattuu? :think Nimittäin kohtahan mulla on toisetki sumarit joten ei tarviis hajottaa ainoita
Onkos diesel e39:n (tässätapauksessa '01 2.0d) laturiin mahdollista vaihtaa hiilet/jännitteen säädin? Netistä kaivamalla löytyy erilaisia laturiversioita, joista osa on nestejäähdytettyjä. Onkos tässä sellainen? Osa on ilmeisesti sellaisia, että niitä ei ole tarkoitettu lainkaan avattaviksi. Mistäs uudet hiilet löytyisi, Bosch Car Centeristä?
Ei ainakaan realoem.com/bmw fans sivujen mukaan, ihan perus ilma jäähdytteinen. Hiilet/säätimen saa vaihdettua." ainakin marmorilta saa "
Eli auton on 528iA. Tuli tuossa muutama päivä sitte otettua vänkärinpuolen etupyörä irti ja samalla tsiigasin jarrupaloja. Männänpuoleinen pala oli melki loppuun kulunut, mutta ulommainen pala melkei kuin uusi. Oiskohan liu'ut jumissa tjsp.?
Eli auton on 528iA. Tuli tuossa muutama päivä sitte otettua vänkärinpuolen etupyörä irti ja samalla tsiigasin jarrupaloja. Männänpuoleinen pala oli melki loppuun kulunut, mutta ulommainen pala melkei kuin uusi. Oiskohan liu'ut jumissa tjsp.?
Satula tai liukutapit. Samapa tuo on; kaikki osat kun puhdistaa, niin palat kuluu taas tasaisesti.
Pakko kysyä kun jäi häiritesemään että menikö remontti vituilleen..
Oon tässä seuraillu moottorin lämpötiloja ja ihmetelly että alavesiletku ei lämpeä..? Onko ihan normaalia? Moottori lämpee reiluun 80c ja siinä pysyy. Sitten toinen kysymys, Eli en muista aikasemmin havainneeni mutta nyt kun auton sammuttaa kuumana niin moottorista kuuluu naksetta. Monissa ihan normaalia kun mylly kuumana, mutta en muista kuuluko tommosta naksetta aikasemmin.. :think
Kiertääkö vesi kunnolla?
Kyselinkin jo aiemmin Xenon ajovaloista jotka ei syty aina.
Nyt olen huomannut seuraavaa: valot saa syttymään aina kun laittaa ennen starttausta parkit päälle ja heti starttauksen jälkeen kääntää ajovalot päälle.
Toisen umpion automaatti korkeussäätö on rikki. Johtuuko ettei aina syty korkeussäädöstä???
Aiemmin ehdotettiin Ballasteja.
Valothan on jälkiasennetut Hellat ja auto vm. -96 523
Ollut useammassakin topicissa vastaavasta juttua ja usein syynä halvat polttimot.
Sitten oma kysymys, huomasin jokin aika sitten ettei touringin lisäjarruvalo toimi lainkaan. Onko mahdotonta että esim johdot poikki saranan kohdalta vai mikä noissa yleensä mättää?
Tällainen mielenkiintoinen havainto (vai ongelma?) E39:ssä vaimon ajon jäljiltä. Auto parkissa virta poissa, mutta vasemman puolen parkki ja takavalo paloi. Sammutin valot katkaisijasta vielä 0-asentoon, ei vaikutusta.
Vasta laittaessani virrat päälle asia selvisi. Jos joku tietää mikä tämän aiheutti, oletan sen olevan ominaisuus, muuten taitaa olla sähkövika Anyone?
Tällainen mielenkiintoinen havainto (vai ongelma?) E39:ssä vaimon ajon jäljiltä. Auto parkissa virta poissa, mutta vasemman puolen parkki ja takavalo paloi. Sammutin valot katkaisijasta vielä 0-asentoon, ei vaikutusta.
Vasta laittaessani virrat päälle asia selvisi. Jos joku tietää mikä tämän aiheutti, oletan sen olevan ominaisuus, muuten taitaa olla sähkövika Anyone?
Vilkkuviiksi jäänyt "vasemmalle" kun virrat katkaistu autosta?
Comment