Näin siis takapäässä. Etupäässä ne pitää laittaa tietyin päin, koska muuten tukivarren pää ei mene paikalleen.
Tässä kuva e46:n etupään puslista, kuten kuvasta näkyy niin sisäosat menee paikalleen vain yhdestä suunnasta ja jos laittaa väärinpäin niin tukivartta ei saa paikalleen:
E39:ssä ei ole tuollaisia puslia/kolmiotukivarsia etupäässä.
Uskoisin että E39:ssä ei ole pelkoa siitä miten päin ne sinne laittaa:think
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
No ainakin itsellä ne oli molemmat ihan samanlaisia, eikä menneet toistensa sisään mitenkään, vaan vastakkain tukivarren sisässä. Tämä siis 528i:n kanssa ja pitäis olla ihan samat puslat kuin sulla...
hjuvajuttu
ei tarvii ruveta sit ite ähkii asian kans
ite kunen kerinny tutkaileen himmeleitä ollenkaan
enneku vein auton pajalle
no
siel saa maatta kk pvt ku lähen reissuun
meen kattoo isoo putousta.. sitä Victorian putousta, muiden juttujen ohessa
US-Parts itse hain tuossa kk sitten ja Etukallistuksen vakaajat oli noin 30€, tukivarret noin 90€ kuitenkin niin että noin 110-120€ yhteensä maksoivat, muistaakseni, mutta US-Partsilla näytti olevan ihan hyllykamana noita puslia
Olen seuraillut jonkin verran kirjoittelua PowerFlexien käyttökelpoisuudesta E39:n alustassa ja kaipailisin hiukan kokemuksia ja kommentteja aiheeseen.
Autoni on 530D man. -99, vakioalustalla. Rengastus 234/45/17. Ajatuksena vaihtaa Powerflex- uretaanipuslat etupään reaktiotankoihin (alimmainen tukivarsi).
1. Millainen vaikutus ajomukavuuteen ja -käyttäytymiseen?
2. Aiheuttaako kovempi pusla pallonivelen nopeamman kulumisen?
3. Työohje ja vinkkejä olemassa olevan puslan vaihtamiseen.
Itseäni kiinnostaa myös sama juttu. Mulla autona toi sigun e39. Entäs onko 523i:hin saatavilla jotain jäykempiä kumipuslia vakioiden tilalle niin kuin esim. e34:seen kävivät 750:sen puslat?
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Näin siis takapäässä. Etupäässä ne pitää laittaa tietyin päin, koska muuten tukivarren pää ei mene paikalleen.
Mitenpäin ne siellä edessä sitten kuuluu olla? pistä vaikkapa privaa
E39 kyseessä
osa nr. 5 olisi mulla nyt powerflex ja kiinni pitäis saada, mitenpäin sitten
Mitenpäin ne siellä edessä sitten kuuluu olla? pistä vaikkapa privaa
E39 kyseessä
osa nr. 5 olisi mulla nyt powerflex ja kiinni pitäis saada, mitenpäin sitten http://www.realoem.com/bmw/showparts...17&hg=31&fg=05
Paha sanoa, en huomannut katsoa, että e39:ssä on aivan erilainen tuentaratkaisu kuin e46:ssa.
Paha sanoa, en huomannut katsoa, että e39:ssä on aivan erilainen tuentaratkaisu kuin e46:ssa.
Okei..mutta eiköhän se kokeilemalla selviä..aika helppo homma kuitenkin..
täytyypä taaksekin tilata powerit..melkein soitettava ja tilattava sieltä uutekista??
Okei..mutta eiköhän se kokeilemalla selviä..aika helppo homma kuitenkin..
täytyypä taaksekin tilata powerit..melkein soitettava ja tilattava sieltä uutekista??
Saiko E39:iin taakse muuta kuin vakaajan kumit powerflexinä?
Comment