Originally posted by Juhis
View Post
E39 M5 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
-
-
Originally posted by EPDM View Postno hyvä että tiedät mun autoista enemmän kun itse...kerropas miksi mun nykyisessä alpinassa kattoluukku avautuu omia aikoja niin olet kyllä nero.M550d
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostVarsinkaan kun useasti näköjään on niin että auto on jonkun vanhemman ihmisen nimissä. Vakuutuksien tms. Takia ymmärtääkseni.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostMitä tulppia porukka on noissa käyttäny? Raikku jotain mutisi ettei niitä kalliita OEM long life tulppia sinne kannata laittaa (oliko Boschit?), joten mitkä sitten? NGK:n BKR6EQUP ??
Entä mistä bensansuodatin?M550d
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostJotkut aika kalliit ngk:t itse laitoin, ihan oli kuitenkin tuohon malliin tarkoitettu. Varmaan juuri nuo mitkä mainitsit, ja bensansuodattimen tilasin rockautosta samalla pre-cat lambdojen kanssa.
Originally posted by Stone View PostPA-suodatin ei montaa kymppiä maksa marmorilla joten siinä on ehkä väärä kohta säästää. OEM tulppia olen itse käyttänyt kun ei "uskalla" muita laittaa.. Ja aina orkkis öljynsuod.
Comment
-
-
Originally posted by Stone View PostPA-suodatin ei montaa kymppiä maksa marmorilla joten siinä on ehkä väärä kohta säästää. OEM tulppia olen itse käyttänyt kun ei "uskalla" muita laittaa.. Ja aina orkkis öljynsuod.M550d
Comment
-
-
Noiden kalliiden tulppien ainoa funktio on tarjota pidempi vaihtoväli. Sitten kun itsetietoinen motorsport-omistaja saa hyvän mielen vielä riittävästi ylihuoltamalla, jää usein pidempi vaihtoväli täysin lunastamatta. Waste of money siis.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Mulla tulpat on Boschin FGR7DQP. Mahtoi manuaalissa olla "listalla".
Ja samat romut tilasin Rockautosta kuin Jumbo, ja ihan selkeästi säästi kyllä rahaa
Originally posted by Stone View PostJa aina orkkis öljynsuod.
Comment
-
-
Originally posted by mailman View PostOnkos näissä oikeasti jotain eroa? Meikä aina kaikkiin vessoihin vaan jonkun nakannut mikä Motonetistä on käteen sattunut? :think
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostEsko: Jotain alle 100e ne miunkin tulpat juuri maksoiOriginally posted by Cell View PostNoiden kalliiden tulppien ainoa funktio on tarjota pidempi vaihtoväli. Sitten kun itsetietoinen motorsport-omistaja saa hyvän mielen vielä riittävästi ylihuoltamalla, jää usein pidempi vaihtoväli täysin lunastamatta. Waste of money siis.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostNoiden kalliiden tulppien ainoa funktio on tarjota pidempi vaihtoväli. Sitten kun itsetietoinen motorsport-omistaja saa hyvän mielen vielä riittävästi ylihuoltamalla, jää usein pidempi vaihtoväli täysin lunastamatta. Waste of money siis.
Comment
-
-
Joo kannattaahan ne vaihtaa jos ei tietoa ole, kuluvat kyllä aika mielenkiintoisen näköiseksi esim. 90tkm ajosuoritteella.
BKR6EK on aika perus ja paljon käytetty, M60 & M62 koneissahan käytettiin vielä tehtaan toimestakin molempia (siis BKR6EK ja BKR6EQUP).325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Spud View PostKallis = nelikärkinen = platina?? Onko 2 -kärkisestä jotain erityistä haittaa? Esim: NGK BKR6EK? Eikös tämä ole kuitenkin ihan sama tulppa kuin BKR6EQUP mutta kahdella kärjellä?M550d
Comment
-
Comment