Saako touringin perän läppärillä säädettyä tarpeeksi alas (ilmapussit), jos eteen nakkaa -60mm KAW jouset ? Kyseessä M-Sport alusta. Vai tarviiko myös taakse hommata jouset? :think Tarkoitus ois ensi kesäksi hommata 19" vannetta, joten myös madallus saattaa olla ajankohtainen..
Saa kyllä
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
En keksi missä muuallakaan kysyä, mutta pitääkö jengi houkuttelevana jos 540ia vuodelta 97 ja 245tkm rullattuna olisi viiden rahan tuntumaan tarjolla? Uudet rengassarjat toki + alustan osat jumpattu lähiaikoina. Mitä ylipäätään laatikon toiminnasta kannattaa testata, mulla ei näitä invalidivaihteistollisia bemuja ollut vielä...
Edit. pikselivikaa tuossa on, mutta ei pitäisi iso rasti olla foorumia seuranneena.
Hyvä, pelittää myös hyvin? Ei nyt välttämättä huvittais raiskata tota M-Sport alustaa kokonaan, sen verran mukava on.. toki eestä joutuu jousilla laskemaan..
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Jos ohjaussignaali on kunnollinen niin kyllä on venassa vika (enpä olis ikinä tällaisesta kuullu). Eli voit kokeilla syöttää venttiilin napoihin (yhteen +12V ja kahteen maadoitus) virtaa ja jos vielä tulee kuumaa niin se on vesiventtiilissä vika.
Ajotietokonehan on mittaristossa, autossa voi olla pieni ajotietokone jolloin MID:istä puuttuu BC-nappi. Eli autossa voi olla esim. DSP jolloin pitää olla MID mutta kuitenkin mittaristo voi olla pienellä ajotietokoneella varustettu.
Jaaha taitaa olla kansipahvin vaihto edessä. Öljyn seassa kellertävää vaahto/mönjää ja näyttää olevan jäähdytin nestekkin vähän laskenu. Prkl. Toivottavasti ei kannessa ole halkeemia yms.
Jaaha taitaa olla kansipahvin vaihto edessä. Öljyn seassa kellertävää vaahto/mönjää ja näyttää olevan jäähdytin nestekkin vähän laskenu. Prkl. Toivottavasti ei kannessa ole halkeemia yms.
Ei kannata vielä hätäillä. Mönjä on normaalia näillä keleillä jos vähänkään ajaa pätkäajoa ja jäähdytinnesteen vajoamiseenkin on luultavasti joku muu syy. Foorumilta löytyy hyviä ohjeita miten tutkia onko kannentiivisteessä oikeasti vikaa.
Ei kannata vielä hätäillä. Mönjä on normaalia näillä keleillä jos vähänkään ajaa pätkäajoa ja jäähdytinnesteen vajoamiseenkin on luultavasti joku muu syy. Foorumilta löytyy hyviä ohjeita miten tutkia onko kannentiivisteessä oikeasti vikaa.
Pätkäajoa on kyllä tullu pelkästään ajettua viimeiset pari viikkoa, eli tollasta noin 10km ajoa. Jäähdytys nestettä lisäilin kylmänä niin joku ehkä 3-4 desiä meni, että pinta nousi cold merkkiin.. Ajossa auto tuntuu pelaavan täysin normaalisti. Onko laittaa linkkiä ohjeisiin miten kannattaisi lähtä asiaa tutkimaan. Haulla en mitään erikoisempaa aiheesta löytäny kuin perus oireet mitä kannentiiviste ongelmaan yleensäkkin kuuluu.
Comment