Originally posted by mijuko
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jyle View PostItse en tätä allekirjota. Omassa kolmeysissä ei ole ollut mitään vikoja 4vuoden aikana ja autolla tullu reilut 80tkm ajettua.. Kuluvaa osaa tottakai vaihdettu, mutta mitään isoa ei ole vielä pettänyt.. :thinkVikakoodinlukua Vaasassa
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postlaita ctekki ja lataa akku täyteen välillä.. jos ajo on noin lyhyttä niin mikään akku ei kovin kauaa pysy latingissa
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
No nyt ollaan sitten onnellinen bemarin omistaja. Tuli eilen ostettua BMW 540ia, 216000 km ajettuna. Hyvässä kunnossa ainankin ulkoisesti, ruostetta en löytäny mistään.
Moottorin pitäis kai ainanki kestää vielä pitkään? mutta miten toi automaattivaihteisto kestää? Edellinen omistaja oli vaihtanu ainanki öljyt vaihteistoon.
E: 3/98 vuosimalliaBMW 540ia vm 98 Oxfordgrün
EX: Saab 900 vm89, Alfa Romeo 156 2.0ts vm99
Comment
-
-
Originally posted by qawsed View PostNo nyt ollaan sitten onnellinen bemarin omistaja. Tuli eilen ostettua BMW 540ia, 216000 km ajettuna. Hyvässä kunnossa ainankin ulkoisesti, ruostetta en löytäny mistään.
Moottorin pitäis kai ainanki kestää vielä pitkään? mutta miten toi automaattivaihteisto kestää? Edellinen omistaja oli vaihtanu ainanki öljyt vaihteistoon.
E: 3/98 vuosimallia
Comment
-
-
Vanoksia ei 3/98 valmistetussa ole!
Onko jakopää vanhemmassa M62 koneessa lujempi mitä M62TU koneessa kun usein puhutaan vain TU-koneen jakopään heikkoudesta?
Mitä porukka yleensä ruukaa vaihtaa M62 jakopäärempassa?
Tietty laahaimet, tiivisteet, ketju ja kiristin mutta miten nuo vanoksen ketjut ja niiden kiristimet? Ovat nuo jälkimmäiset nimittäin he*vetin hintavia verrattuna muihin osiin :thinkNäillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Tälläinen tuli tuossa mieleen, Onkos kukaan vaihtanna lämmösäätöpaneelia "vanhasta uudempaan" eli rullamallista nappulamalliin? Velmiehen eks autoon oli näin tehty, mutta kuinkahan vaikea prosessi kyseessä? :thinkSeonsekinnusenjoukokinnulasta
e46 320i Touring -04
e36 328i -97 Sedan Ralliauto
Comment
-
-
Originally posted by bimmer_ View PostTälläinen tuli tuossa mieleen, Onkos kukaan vaihtanna lämmösäätöpaneelia "vanhasta uudempaan" eli rullamallista nappulamalliin? Velmiehen eks autoon oli näin tehty, mutta kuinkahan vaikea prosessi kyseessä? :think
Originally posted by Bmw Master View PostLaatikko kestää, kone ei. Jakopää hajoaa ja vanokset jos ne on.
qawsed:lle tiedoksi, että kestämisellä Bmw Master tarkoittaa lähinnä sitä, että moottori kuluu nopeammin kuin laatikko. Ei nuokaan moottorit sentään ihan noin vain hajoile.Last edited by kaol; 28-12-2011, 17:50.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostEeron tyyliin asia ilmaistu erittäin karkeasti.
qawsed:lle tiedoksi, että kestämisellä Bmw Master tarkoittaa lähinnä sitä, että moottori kuluu nopeammin kuin laatikko. Ei nuokaan moottorit sentään ihan noin vain hajoile.
Originally posted by zener View PostVarmaan haettiin sitä, että jos vaihtaa sen vanhemman mallisen IHKA paneelin uudempaan. Eikös se pl. koodaus ole ihan plug&pray.
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostEli meinaat manuaali-ilmastointipaneelin vaihtamista automaatti-ilmastoinnin paneeliin? En ole tehnyt, enkä tiedä, että kukaan muukaan olisi tehnyt, koska käytännössä homma on sen verran työläs, ettei siinä ole mitään järkeä. Ei riitä, että vanhan paneelin tilalle vaihtaa toisen, vaan muutoksia vaatii myös sähköjärjestelmä ja ilmastoinnin ohjausyksikkö.Seonsekinnusenjoukokinnulasta
e46 320i Touring -04
e36 328i -97 Sedan Ralliauto
Comment
-
-
Originally posted by bimmer_ View PostTätä juuri tarkoitin ja tätä myös ajattelin.. Eli siis -97 523i:ssä voi olla tehtaalta tullessa automaatti-paneeli :think Autoon oli vain niin paljon vaihdettu tavaraa, oikeastaan koko sisusta niin ajattelin että paneeli olisi samalla vaihdettu..
EDIT: Esim. sisustan palaessa on todennäköistä, että autoon on laitettu automaatti-ilmastointi purkuautosta...Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostVai onko tämä E38 only? http://i17.ebayimg.com/01/a/000/77/94/61c3_4.JPG
Tässä on E38:n IHKR (manuaali-ilmastointi) käyttöpaneeli.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
Comment