Sain tuossa tehopesun asennettua ja kytkettyä. Yksi asia vaan ihmetyttää. Kun koekäyttelin ja säädin suuttimia niin ihmettelin heikkoa suihkua. Konepellin avattua keksin syyn. Tehopesua käyttäessä isolta lasinpesusäiliöltä siirtyy vesi tehopesusäiliöön ja se vuotaa yli. Näin sen ei varmaan kuuluis toimia. Piuhat olen vetäny viikseltä korimodulille ja korimodulilta tehopesun/lampunpesimien releelle ja releeltä tehopesun pumpulle, kaikki kytkiksen mukaan. Suuttimien letkusarja on tehopesumallista, mutta itse suuttimet ei. Onko vika vääränlaisissa suuttimissa? Nyt olen kytkenyt haaroilla sekä itse lasinpesimien putken ja tehopesun putken suuttimen yhteen tuloon. Kummaltakin pesuriltahan tulee omat putken pumpuilta asti suuttimille, joten ainoa missä ne pääsee sekottumaan toisiinsa suuttimien luona tehdyt haaroitukset. Onko tehopeusuuttimien sisällä jokin takaisku, joka estää Eri linjojen sekoittumisen?
Edit: lisää tutkiskelua. Kun tehopesun viikseä painaa, niin tehopesupumppu ruutta lyhyesti ja normipesurit hoitaa lopun. Kuuluuko tehä näin?
Edit: lisää tutkiskelua. Kun tehopesun viikseä painaa, niin tehopesupumppu ruutta lyhyesti ja normipesurit hoitaa lopun. Kuuluuko tehä näin?
Comment