Originally posted by djs^
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kyllä saa. Joko ostat Saksan eBaysta sitä varten tehdyn relesarjan tai ostat Intraveen (iPod-MP3-adapteri) jossa on myös tuo toiminto. Intraveessa voi myös valita montako kertaa vilkutetaan.
-
Onko kellää tietoa, saako e39:iin mukavuus vilkkua? eli kun käyttää kerran oikealla,-vasemmalla niin vilkku vilkkuu 3 kertaa. Eikö nää ole rele juttuja? :think
Leave a comment:
-
Ok. Hyvä juttu.Originally posted by KimmoKoo View PostLähtihän se soitin irti, kun purki puoli autoa
Eipä olisi saanut edes muulla tavalla soitinta irti, kun purkamalla verhoiluja.. "Kynnet" jotka pitävät soitinta kiinni, eivät liikkuneet tarpeeksi. 
Näytti olevan tosiaanki vähä juttuja noista kiinteistä mankoista.
Leave a comment:
-
Lähtihän se soitin irti, kun purki puoli autoaOriginally posted by janke View Posthttp://www.bmwland.co.uk/forums/view...p?f=5&t=128048
En löytänyt muuta ohjeita tähän hätään, mutta etsin huomenna lisää, jos et ole vielä saanut rammaria irti.
Eipä olisi saanut edes muulla tavalla soitinta irti, kun purkamalla verhoiluja.. "Kynnet" jotka pitävät soitinta kiinni, eivät liikkuneet tarpeeksi.
Leave a comment:
-
Ja nehän saa helpolla piiloon, siis ei kilometrit vaan ne korissa näkyvät jäljet.
Leave a comment:
-
Onko jo ihan täysin loppuun ajettu 528i kun mittarissa on ~380tkm? Kannattaako tuommoista enään hommata..?
Leave a comment:
-
Originally posted by KimmoKoo View Postjanke; katsoin jo ko. ohjeen. Radio ja kasetti-osa ovat yhtenäiset.
Eli kun kampeaa radio-osaa irti > myös kasetti-osa lähtee matkaan. Ovat siis samaa muovia ? Minulla tuon kielen tilalla on metallinen talttapäinen ruuvinkanta. joka kyllä liikkuu oikealle, ja pyörii vastapäivään.
E: soitin on siis tämä; http://www.realoem.com/bmw/showparts...53&hg=65&fg=05
En löytänyt muuta ohjeita tähän hätään, mutta etsin huomenna lisää, jos et ole vielä saanut rammaria irti.
Leave a comment:
-
Kestäähän ne. Koneen kestämiseen vaikuttaa paljon kuinka fiksusti sitä käytetään. Annetaa lämmetä ja jäähtyä rauhassa jne...
Jos on mitään dokumentteja/tietoa siitä, että olis jotain osia vaihdeltu alustaan entisten omistajien toimesta, ja paljonko siitä on aikaa, kuinka laadukkaita osia, niin aina selvää säästöä alustan osissa, sinne kun tuppaa tota rahaa menee.
Jos "mitään" ei oo tehty, ja haluaa auton menevän suoraan ja "oikein", eikä hae niitä halvimpia "katsastusniveliä", niin kyllähän tuohon alustaan sen 600e saa vähintään menemään. Tonnin kun varaa, niin aika liki taitaa saada esim lemförderiä "jokanurkkaan"? Saksasta.
Leave a comment:
-
Nettiauton eniten ajetut e39 melkein järestään tds:iä. Kait ne jotain kestää.
Leave a comment:
-
Voi olla että kestää tai ei. Kaverilla oli tuommoinen +400tkm ajettu 525tds. Ajoi sillä vielä 200tkm ilman mitään tekniikka murhetta. Ruostuu ja alustan nivelet kuluu.Originally posted by Droidi View PostOon katellu tässä tuommosta -00 525 tds:sää, jossa on mittarissa noin 300 tkm tällä hetkellä. Tietämättä historiaa ollenkaan, onko tuo pelkkä pommi?
Koittanut lueskella ympäri nettiä, ja tuntuu että ei kovinkaan kestävältä vaikuttais.. Mulla tulee ajettua tonni viikossa, niin onko tuo järkevä ratkaisu seuraavaksi kahdeksi, kolmeksi vuodeksi?
Tuntuu että kansivikoja tulee herkästi kilometreillä? Entä alustan kestävyys? Paljon alusta remppaan saa varata rahaa?
Melko rauhallisesti ajelen, ei enää yli 200 000 ajetun kilsan jälkeen jaksa revitellä. Paitsi talvella, hieman
Hieman on murentunut ajatuksenin Bemarista kestävästä laatuautona kun lukenut kokemuksia. Mutta ehkä se on vaan käyttäjästä ja tuurista kiinni?
Leave a comment:
Leave a comment: