E39 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TJJ
    replied
    Originally posted by djs^ View Post
    Onko kellää tietoa, saako e39:iin mukavuus vilkkua? eli kun käyttää kerran oikealla,-vasemmalla niin vilkku vilkkuu 3 kertaa. Eikö nää ole rele juttuja? :think
    Kyllä saa. Joko ostat Saksan eBaysta sitä varten tehdyn relesarjan tai ostat Intraveen (iPod-MP3-adapteri) jossa on myös tuo toiminto. Intraveessa voi myös valita montako kertaa vilkutetaan.

    Leave a comment:


  • djs^
    replied
    Originally posted by buksin-1 View Post
    Ne ovat valomodulin juttuja eli ei saa.
    ja sitä valomodulia ei saa koodattua mitenkään?
    Joskus kattelin nettiautosta jonku vanhakoppasen golffin, mihin oli laitettu se mukavuus vilkku!

    Leave a comment:


  • buksin-1
    replied
    Originally posted by djs^ View Post
    Onko kellää tietoa, saako e39:iin mukavuus vilkkua? eli kun käyttää kerran oikealla,-vasemmalla niin vilkku vilkkuu 3 kertaa. Eikö nää ole rele juttuja? :think
    Ne ovat valomodulin juttuja eli ei saa.

    Leave a comment:


  • djs^
    replied
    Onko kellää tietoa, saako e39:iin mukavuus vilkkua? eli kun käyttää kerran oikealla,-vasemmalla niin vilkku vilkkuu 3 kertaa. Eikö nää ole rele juttuja? :think

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by KimmoKoo View Post
    Lähtihän se soitin irti, kun purki puoli autoa Eipä olisi saanut edes muulla tavalla soitinta irti, kun purkamalla verhoiluja.. "Kynnet" jotka pitävät soitinta kiinni, eivät liikkuneet tarpeeksi.
    Ok. Hyvä juttu. Näytti olevan tosiaanki vähä juttuja noista kiinteistä mankoista.

    Leave a comment:


  • KimmoKoo
    replied
    Originally posted by janke View Post
    http://www.bmwland.co.uk/forums/view...p?f=5&t=128048

    En löytänyt muuta ohjeita tähän hätään, mutta etsin huomenna lisää, jos et ole vielä saanut rammaria irti.
    Lähtihän se soitin irti, kun purki puoli autoa Eipä olisi saanut edes muulla tavalla soitinta irti, kun purkamalla verhoiluja.. "Kynnet" jotka pitävät soitinta kiinni, eivät liikkuneet tarpeeksi.

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Ja nehän saa helpolla piiloon, siis ei kilometrit vaan ne korissa näkyvät jäljet.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by jan1nho View Post
    Onko jo ihan täysin loppuun ajettu 528i kun mittarissa on ~380tkm? Kannattaako tuommoista enään hommata..?
    326tkm lähenee omassa ja ei teknillistä murhetta. Lähinnä korissa ikä ja kilometrit näkyy.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by jan1nho View Post
    Onko jo ihan täysin loppuun ajettu 528i kun mittarissa on ~380tkm? Kannattaako tuommoista enään hommata..?
    Luulen että kori loppuu noissa ennemin kuin kone.:think

    Leave a comment:


  • Jyle
    replied
    Originally posted by jan1nho View Post
    Onko jo ihan täysin loppuun ajettu 528i kun mittarissa on ~380tkm? Kannattaako tuommoista enään hommata..?
    Mikäli huollettu säännöllisesti, niin eiköhän tuolla vielä ajele pitkään.. :think

    Leave a comment:


  • jan1nho
    replied
    Onko jo ihan täysin loppuun ajettu 528i kun mittarissa on ~380tkm? Kannattaako tuommoista enään hommata..?

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by KimmoKoo View Post
    janke; katsoin jo ko. ohjeen. Radio ja kasetti-osa ovat yhtenäiset.
    Eli kun kampeaa radio-osaa irti > myös kasetti-osa lähtee matkaan. Ovat siis samaa muovia ? Minulla tuon kielen tilalla on metallinen talttapäinen ruuvinkanta. joka kyllä liikkuu oikealle, ja pyörii vastapäivään.

    E: soitin on siis tämä; http://www.realoem.com/bmw/showparts...53&hg=65&fg=05


    En löytänyt muuta ohjeita tähän hätään, mutta etsin huomenna lisää, jos et ole vielä saanut rammaria irti.

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Kestäähän ne. Koneen kestämiseen vaikuttaa paljon kuinka fiksusti sitä käytetään. Annetaa lämmetä ja jäähtyä rauhassa jne...

    Jos on mitään dokumentteja/tietoa siitä, että olis jotain osia vaihdeltu alustaan entisten omistajien toimesta, ja paljonko siitä on aikaa, kuinka laadukkaita osia, niin aina selvää säästöä alustan osissa, sinne kun tuppaa tota rahaa menee.
    Jos "mitään" ei oo tehty, ja haluaa auton menevän suoraan ja "oikein", eikä hae niitä halvimpia "katsastusniveliä", niin kyllähän tuohon alustaan sen 600e saa vähintään menemään. Tonnin kun varaa, niin aika liki taitaa saada esim lemförderiä "jokanurkkaan"? Saksasta.

    Leave a comment:


  • Samppae39
    replied
    Nettiauton eniten ajetut e39 melkein järestään tds:iä. Kait ne jotain kestää.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Droidi View Post
    Oon katellu tässä tuommosta -00 525 tds:sää, jossa on mittarissa noin 300 tkm tällä hetkellä. Tietämättä historiaa ollenkaan, onko tuo pelkkä pommi? Koittanut lueskella ympäri nettiä, ja tuntuu että ei kovinkaan kestävältä vaikuttais.. Mulla tulee ajettua tonni viikossa, niin onko tuo järkevä ratkaisu seuraavaksi kahdeksi, kolmeksi vuodeksi?
    Tuntuu että kansivikoja tulee herkästi kilometreillä? Entä alustan kestävyys? Paljon alusta remppaan saa varata rahaa?

    Melko rauhallisesti ajelen, ei enää yli 200 000 ajetun kilsan jälkeen jaksa revitellä. Paitsi talvella, hieman

    Hieman on murentunut ajatuksenin Bemarista kestävästä laatuautona kun lukenut kokemuksia. Mutta ehkä se on vaan käyttäjästä ja tuurista kiinni?
    Voi olla että kestää tai ei. Kaverilla oli tuommoinen +400tkm ajettu 525tds. Ajoi sillä vielä 200tkm ilman mitään tekniikka murhetta. Ruostuu ja alustan nivelet kuluu.

    Leave a comment:

Working...
X