E39 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Droidi
    replied
    Oon katellu tässä tuommosta -00 525 tds:sää, jossa on mittarissa noin 300 tkm tällä hetkellä. Tietämättä historiaa ollenkaan, onko tuo pelkkä pommi? Koittanut lueskella ympäri nettiä, ja tuntuu että ei kovinkaan kestävältä vaikuttais.. Mulla tulee ajettua tonni viikossa, niin onko tuo järkevä ratkaisu seuraavaksi kahdeksi, kolmeksi vuodeksi?
    Tuntuu että kansivikoja tulee herkästi kilometreillä? Entä alustan kestävyys? Paljon alusta remppaan saa varata rahaa?

    Melko rauhallisesti ajelen, ei enää yli 200 000 ajetun kilsan jälkeen jaksa revitellä. Paitsi talvella, hieman

    Hieman on murentunut ajatuksenin Bemarista kestävästä laatuautona kun lukenut kokemuksia. Mutta ehkä se on vaan käyttäjästä ja tuurista kiinni?

    Leave a comment:


  • KimmoKoo
    replied
    janke; katsoin jo ko. ohjeen. Radio ja kasetti-osa ovat yhtenäiset.
    Eli kun kampeaa radio-osaa irti > myös kasetti-osa lähtee matkaan. Ovat siis samaa muovia ? Minulla tuon kielen tilalla on metallinen talttapäinen ruuvinkanta. joka kyllä liikkuu oikealle, ja pyörii vastapäivään.

    E: soitin on siis tämä; http://www.realoem.com/bmw/showparts...53&hg=65&fg=05
    Last edited by KimmoKoo; 15-09-2012, 12:40.

    Leave a comment:


  • pedroo
    replied
    osaisko viisaammat neuvoa. auto on e39 530d vm01 manuaali ja nykimistä havaittavissa 80-100 kmh nopeudessa tasakaasulla. ei nyi kiihdyttäessä ja tuntus vedotkin olevan tallella normaalisti..

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by KimmoKoo View Post
    Pitäisi saada kaverin E39:tä vakio rds-kasettisoitin irti. Katselin ohjeita, mutta ei oikein vielä selvinnyt. Eli volumenapin alta löytyvää ruuvia pyöräytin vastapäivään ja samalla kampesin soitinta ulospäin > ei lähtenyt. Yrittää tulla pois, mutta näyttää että jostain olisi kiinni vielä onko soittimessa muita kiinnikkeitä? Mitään reikiä siitä ei löydy että voisi vetää ulospäin Hanskalokeron yläpuolella olevaa listaa käytin irti, eikä sielläkään näyttänyt olevan ruuvia tms.
    Katoitko jo tuon ohjeen?

    Leave a comment:


  • KimmoKoo
    replied
    Pitäisi saada kaverin E39:tä vakio rds-kasettisoitin irti. Katselin ohjeita, mutta ei oikein vielä selvinnyt. Eli volumenapin alta löytyvää ruuvia pyöräytin vastapäivään ja samalla kampesin soitinta ulospäin > ei lähtenyt. Yrittää tulla pois, mutta näyttää että jostain olisi kiinni vielä onko soittimessa muita kiinnikkeitä? Mitään reikiä siitä ei löydy että voisi vetää ulospäin Hanskalokeron yläpuolella olevaa listaa käytin irti, eikä sielläkään näyttänyt olevan ruuvia tms.

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    valon määrän tuplaaminen ei tarkoita että näet tuplasti pidemmälle vaan valon määrä pitää karkeasti kolminkertaistaa jotta näet tuplasti pidemmälle. peruskoulun fysiikantunneista on jo aikaa mutta jos muisti vielä pelaa niin..

    eikös tuon tarkistuksen saa ohjelmoitua pois :think
    Mistäs nyt tollasen kaavan keksit repästä?

    Saishan sen tietysti niin... :think


    Originally posted by MentalNight View Post
    Eikun peileihin. Ei vaan ei mikään ennennäkemätön tapa, varsinkaan täällä pohjoisessa, mutta tarkoitan että ne valot tulee ikäänkuin puskurin alaosaan ( ei, en tarkoita että upotan ne puskuriin ) ja niitä on useampi niin näyttää jokseenkin siedettävältä jopa. Eli ei mitään perus rekkarinalustelinettä joka toisi valot munuaisten eteen -> tämä on bmwssä jotain aivan järkyttävää.
    Siis 4 kpl 225mm halkaisijaltaan lisäpitkää puskurin tasolle, ajovalojen "alapuolelle"? Noin alhaalta se valo menee kyllä ihan hukkaan. Imo...

    Mä ilmottaudun talvella niitten joukkoon, jolla on se järkyttävä kilvenalus + ämpärit munuaisten edessä.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Ego0s View Post
    vm. 2002 540. Tällä hetkellä väliaikaisesti pelkkää vettä sisällä.
    Tuossa linkissä alla jotain asiaan liittyvää. Kannattaa laittaa joku syylärin puhdistus aine vanhoihin nesteisiin ja käyttää hetki ja pudottaa pois sitten vasta.

    Leave a comment:


  • Fastpiksu
    replied
    Jos ei ole syylärin pohjassa proppua niin alavesiletku irti ja paisarin korkki auki. Ei välttämättä ihan kaikki vesi tule, mutta sitä ei kyllä sinne paljon jää. 50/50 suhde vaan jäähdytinnestettä ja vettä tilalle, mittaa vaikka pakkaskestävyyden vielä sitten kun moottoria on käytetty.

    Leave a comment:


  • Ego0s
    replied
    vm. 2002 540. Tällä hetkellä väliaikaisesti pelkkää vettä sisällä.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Ego0s View Post
    Pitäis tuosta omasta e39 vaihtaa jäähdytinnesteet. Mitä kautta olette ottaneet nesteet ulos, että sais mahollisesti kaikki ulos kerralla?
    Mikä vuosimalli? Ja ilmeisesti 540? Tiedätkö koska viimmeksi vaihdettu?

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Ego0s View Post
    Pitäis tuosta omasta e39 vaihtaa jäähdytinnesteet. Mitä kautta olette ottaneet nesteet ulos, että sais mahollisesti kaikki ulos kerralla?
    Itse nappasin syylärin alalaidasta letkun irti ja lohkosta molemmat proput. Eipä tuollakaan tavalla kaikkia saa ulos.

    Leave a comment:


  • Ego0s
    replied
    Pitäis tuosta omasta e39 vaihtaa jäähdytinnesteet. Mitä kautta olette ottaneet nesteet ulos, että sais mahollisesti kaikki ulos kerralla?

    Leave a comment:


  • sonikk
    replied
    Ei kai niitä erota muuta kuin valotehosta, jos siitäkään. Mutta kiinnostais silti tietää mistä löytyis varmasti aidot, ebay nyt näyttää olevan pullollaan mutta tiedä niistä sitten.

    Leave a comment:


  • juster
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Mistä? Philips suomi nettisivuilla ei ollut mitään mainintaa plussa polttimoista.


    Kiinalainen piraatti. Tuollaiset tuossa pöydällä jo pyörii.
    Todella hyviä kopioita. Minä en osannut erottaa aidosta. Tai sitten olivat vaan aidot.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Mistä? Philips suomi nettisivuilla ei ollut mitään mainintaa plussa polttimoista.
    Minulle tulleet oli VAG-konsernin laatikoissa.

    Leave a comment:

Working...
X