Moi,
Pöydällä alkuperäiset E39 Facelift bi-xenon projektorit. Autossa kiinni normixenonit jotka pitäisi ehjätä. Kahdella pinnillä voisi ottaa ohjauksen solenoidille joka kääntää varjostinta ja tekee lähivalosta pitkät.
Kysymys: Voisin kuvitella että tässä tapauksessa vieressä on ollut aikanaan H7-lisäpitkät . Onko saatavilla orggisjohtosarjaa bixenon-projektorin ja lisäpitkien välille? Osanumero olisi poikaa. Kiitokset. Tekeehän tuon toki itsekin, mutta kaapeloinnnin pitää olla sellainen ettei valot häviä kesken ajon.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Darkki View PostTerve vaan kaikille, tuli sitä sitten siirryttyä bemariin. Kaks viikkoa ajoa takana, imusarjastahan läpät poistin viime lauantaina homma meni hyvin mitä nyt moottorinmuovi suojus ei mennyt paikalleen ja öljykorkki ei kiristynyt oli pikkasen ihmettelemistä miksi ei tykännyt isoilla kierroksilla kone pörrätä mutta hommahan on nyt kunnossa... Mutta nyt kun ei sydämmellä ole pelkoa että läpät irtoaisivat omia aikojaan auto ei enään tahdo käynnistyä.. Koko päivän auto ollut ajossa ja tunniksi jätin parkkiin jonka jälkeen koitan käynnistää mutta pyörittelee käynnistys moottoria ja kuulosti myös moottoripyörivän mutta käyntiin ei tahdo lähteä kuitenkaan.. Autohan on Bmw 530 01 ja kilometrejä on 224tkm ideoita ja kokemuksia otetaan vastaan mieluusti kun ei tällä mokkulalla itse pysty nettiä selaamaan...
lisäyksenä vielä Automaatti ja diesel kone
Ja lisätietoa oireista... Tänään kävin kokeilemassa onneani kun kone oli jäähtynyt ja käyntiinhän se jyrähti ilman mitään ihmettelemistä.. No ongelma ei kuitenkaan ole hävinnyt nimittäin edelleen tekee samaa mutta pienen testaamisen jälkeen ratin liikuttaminen tuntui vaikuttavan tuohon ongelmaan positiiviisella ja negatiivisella tavalla.. ja koneen lämpötila ei vaikuta tuohon
Leave a comment:
-
Ostin siis tarvike-mallisen vaihdevälinlyhentäjän (ei Z3 keppi), ja uusi näyttäisi kiinnittyvän sokilla.Originally posted by _nixu_ View PostNo jos sulla on uusi osa mallina niin siitä kyllä näkee toimintaperiaatteen. Joku varttikierros sitä piti kääntää ja sitten nousee kepin mukana ylös. Ja se pusla tosiaan kannattaa uusia samalla..
Kiitoksia kuitenkin.
Edit: myötäpäivään puslaa kääntämällä keppi irtosi!Last edited by Fastpiksu; 11-09-2012, 22:11.
Leave a comment:
-
Tuon kyllä eilen katsoin, muttei juuri valaissut. Nyt tosin huomasin että ainakin kuvan nuoli näyttää pyörittämään muovinperkelettä myötäpäivään, eilen kun yritin vastapäivään. Noh, pitää illalla kokeilla josko se toiseen suuntaan irtovaa.
Leave a comment:
-
FAQOriginally posted by Fastpiksu View PostMiten vaihdekeppi irtoaa, siis se valkoinen muovinen "pusla" siitä alumiinikäikäleestä?
Mitään sokkia en löytänyt, tiukassa istuu. Vaihdevälinlyhennintä asennan.
Leave a comment:
-
Vikakoodit!! Itsekin ostin pari viikkoa sitten kiireessä nokka-anturin ku ei ollu läppäri mukana työmaalla ja vika paikantu sitte koodeilla rail-anturiin. (Lähti käymään rail johtoja heiluttelemalla ja toiminu siitä asti. Vielä ku jaksais ton uuden liittimen vaihtaa.) Ja nokka-anturi löytyis ylimääräisenä(alkuperäinen).Originally posted by Darkki View PostTerve vaan kaikille, tuli sitä sitten siirryttyä bemariin. Kaks viikkoa ajoa takana, imusarjastahan läpät poistin viime lauantaina homma meni hyvin mitä nyt moottorinmuovi suojus ei mennyt paikalleen ja öljykorkki ei kiristynyt oli pikkasen ihmettelemistä miksi ei tykännyt isoilla kierroksilla kone pörrätä mutta hommahan on nyt kunnossa... Mutta nyt kun ei sydämmellä ole pelkoa että läpät irtoaisivat omia aikojaan auto ei enään tahdo käynnistyä.. Koko päivän auto ollut ajossa ja tunniksi jätin parkkiin jonka jälkeen koitan käynnistää mutta pyörittelee käynnistys moottoria ja kuulosti myös moottoripyörivän mutta käyntiin ei tahdo lähteä kuitenkaan.. Autohan on Bmw 530 01 ja kilometrejä on 224tkm ideoita ja kokemuksia otetaan vastaan mieluusti kun ei tällä mokkulalla itse pysty nettiä selaamaan...
Leave a comment:
-
Jospa luettasit vikakoodit jollakin foorumilaisella esim; rahulla niin eiköhän tuo selviä mikä mättää.Originally posted by Darkki View PostTerve vaan kaikille, tuli sitä sitten siirryttyä bemariin. Kaks viikkoa ajoa takana, imusarjastahan läpät poistin viime lauantaina homma meni hyvin mitä nyt moottorinmuovi suojus ei mennyt paikalleen ja öljykorkki ei kiristynyt oli pikkasen ihmettelemistä miksi ei tykännyt isoilla kierroksilla kone pörrätä mutta hommahan on nyt kunnossa... Mutta nyt kun ei sydämmellä ole pelkoa että läpät irtoaisivat omia aikojaan auto ei enään tahdo käynnistyä.. Koko päivän auto ollut ajossa ja tunniksi jätin parkkiin jonka jälkeen koitan käynnistää mutta pyörittelee käynnistys moottoria ja kuulosti myös moottoripyörivän mutta käyntiin ei tahdo lähteä kuitenkaan.. Autohan on Bmw 530 01 ja kilometrejä on 224tkm ideoita ja kokemuksia otetaan vastaan mieluusti kun ei tällä mokkulalla itse pysty nettiä selaamaan...
Leave a comment:
-
Terve vaan kaikille, tuli sitä sitten siirryttyä bemariin. Kaks viikkoa ajoa takana, imusarjastahan läpät poistin viime lauantaina homma meni hyvin mitä nyt moottorinmuovi suojus ei mennyt paikalleen ja öljykorkki ei kiristynyt oli pikkasen ihmettelemistä miksi ei tykännyt isoilla kierroksilla kone pörrätä mutta hommahan on nyt kunnossa... Mutta nyt kun ei sydämmellä ole pelkoa että läpät irtoaisivat omia aikojaan auto ei enään tahdo käynnistyä.. Koko päivän auto ollut ajossa ja tunniksi jätin parkkiin jonka jälkeen koitan käynnistää mutta pyörittelee käynnistys moottoria ja kuulosti myös moottoripyörivän mutta käyntiin ei tahdo lähteä kuitenkaan.. Autohan on Bmw 530 01 ja kilometrejä on 224tkm ideoita ja kokemuksia otetaan vastaan mieluusti kun ei tällä mokkulalla itse pysty nettiä selaamaan...
lisäyksenä vielä Automaatti ja diesel koneLast edited by Darkki; 10-09-2012, 22:57.
Leave a comment:
-
Kiitos noista öljylaaduista ja tilavuuksista.
Miten vaihdekeppi irtoaa, siis se valkoinen muovinen "pusla" siitä alumiinikäikäleestä?
Mitään sokkia en löytänyt, tiukassa istuu. Vaihdevälinlyhennintä asennan.
Leave a comment:
-
Onko se johto siis takana pidempi? Jäi tuo etupään piuha ylimmääräiseksi ku sain hajottamatta sen vanhan irti etujarruja vaihtaessa, ni mietin että käykö se sit taakse ku alkaa takajarrut laittamaan...Originally posted by eiskalt View PostTaisi olla lähinnä roikan pituudesta kiinni.:think samalta ne muuten näytti kaikinpuolin, kun viimeviikolla ite vaihtelin.
Leave a comment:
-
Kysytään, kun en viitti mennä vielä aukomaan ovipahvia. Eli kuskin oven nuppi menee alas mutta ei aukea ylös mitenkää lukkopesästä kääntämällä/kaukosäätimestä. Aukeaa kyllä sisäpuolelta kahvasta :think Onko siellä vaan rasvan puutetta vai jokin osa paalissa?
Leave a comment:
-
Saa. En tiedä mitä orkkikset maksaa E39 malleihin mutta itse ostin tarvike ballastit tuohon E38:iin koska orkkis rojut olivat vittumaisen hintaisia.Originally posted by Jookuj View PostPitääpä kokeilla.. Saako noita pelkkiä ballasteja uusia? Polttimoitahan saa ainaki...
www.katuauto.fi täältä ostin.
Leave a comment:
-
Taisi olla lähinnä roikan pituudesta kiinni.:think samalta ne muuten näytti kaikinpuolin, kun viimeviikolla ite vaihtelin.Originally posted by JPS01 View PostKäykö etujarrupalojen tunnistinjohto takajarrupaloille? Varaosanumero ainakin on eri, mutta onko johtokin erillainen edessä ja takana?
Leave a comment:
-
Käykö etujarrupalojen tunnistinjohto takajarrupaloille? Varaosanumero ainakin on eri, mutta onko johtokin erillainen edessä ja takana?
Leave a comment:
Leave a comment: