Originally posted by ptikkala
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Uffa View PostSaikos tuon penkin tunnistinmaton mitattua? ELi paljonko pitää oomit olla jne?Vikakoodinlukua Vaasassa
Comment
-
-
Sama juttu saiskohan ton tunnistinmaton mitattua? Tai en usko et se olis hajalle mennyt siitä että penkkiä liikutin varmaanki vaa se liitin liikahtanu ja airbägi valo syttyny pitäis varmaa mennä nollauttaa jonnekkin.Nykyinen: Jaguar XF 3.0d
ex: Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro
ex: BMW 523i sedan E39 "ISI"
Comment
-
-
Originally posted by Samppae39 View PostAuto on nyt parina päivänä vatkannu tai siis täristäny koko autoa n. 50-60km/h vauhdissa. Ei tosin vatkaa kauaa. Samoin jossain 90+km/h täristää hiukan rattia. Tuo kovemman nopeuden täristys pieneni jarrujen herkistelyllä. Nettivaraosassa oli myynti-ilmotus takakelkan puslista, jossa mainostetaan, että puslat on syypäänä tuollasiin tutinoihin. Pitääköhän paikkansa? Auto on myös aika kauhea ajaa, kiskoo urissa ja muutenki saa ohjastaa hiukan kokoajan.
Tarkotuksena olis kyllä ehkä nyt vloppuna nostaa auto ylös ja tutkailla koko alustan kunto. Tunteeko nuo puslien väljät jollain kampeamalla vai...?
Itse tilasin Meylen HD puslat ebaystä...Last edited by miccou; 08-11-2011, 18:09.VW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
Comment
-
-
Originally posted by miccou View PostMinulla oli tärinää tuossa 100 km/h vauhdissa ja se hävisi noilla takakelkan puslien vaihdolla. Alemmassa nopeudessa ei ollut niin suurta tärinää. Urakäyttäytyminen myös muuttui rauhallisemmaksi puslien vaihdolla että kyllä nuo sinun oireet viittaisi siihen suuntaan.
Itse tilasin Meylen HD puslat ebaystä...Vikakoodinlukua Vaasassa
Comment
-
-
Originally posted by Whiplash View PostSain nyt nuo diagnostiikkatyökalut ja olisi pari kyssäriä...
a. Onko bemarissa jossakin muuallakin töpseli vikakoodinluvulle kuin konehuoneessa? (sain kaksiosaisen johdon)
b. softacd oli paketissa rikki. pystyykö tätä lataamaan jostain?
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by peltone View Post
Comment
-
-
Originally posted by Whiplash View PostKiitos tästä. Vielä pitäisi se softa jostain pieraista :think
Foorumilla n+1 diagnostiikkasofta-topiccia, lukasepa ne nyt vaikka eka läpi. Alkaa softatkin löytymään
Comment
-
-
Originally posted by mailman View PostMiten tämä liittyy E39 topicciin?
Foorumilla n+1 diagnostiikkasofta-topiccia, lukasepa ne nyt vaikka eka läpi. Alkaa softatkin löytymäänpahoittelen.
Comment
-
-
Oma M52B25 kone on tempassu nyt 9000km ajokilometrillä öljytikun mittausvälin öljyä, eli onko se n.1l?
Normaalia? Vai pitäskö tässä alkaa tilaileen separaattoria ja letkut siihen.
Searchia käytetty ja lueskeltu muita topicceja.
Ei tiputa/vuoda mistään, eikä savuta. Näin syksyn tullen tulee vaaleaa savua aika reilusti kun polokasee, mutta epäilen että vesihöyryä koska ajo on ollut pääasiassa lyhyttä työajoa n.2km joten putkistko ei ole päässy kuivumaan? Jäähdytinnestettäkään ei kuluta joten vahva veikkaus tuoho vesihöyryyn.
Comment
-
-
Originally posted by jiipee- View PostOma M52B25 kone on tempassu nyt 9000km ajokilometrillä öljytikun mittausvälin öljyä, eli onko se n.1l?
Normaalia? Vai pitäskö tässä alkaa tilaileen separaattoria ja letkut siihen.
Searchia käytetty ja lueskeltu muita topicceja.
Ei tiputa/vuoda mistään, eikä savuta. Näin syksyn tullen tulee vaaleaa savua aika reilusti kun polokasee, mutta epäilen että vesihöyryä koska ajo on ollut pääasiassa lyhyttä työajoa n.2km joten putkistko ei ole päässy kuivumaan? Jäähdytinnestettäkään ei kuluta joten vahva veikkaus tuoho vesihöyryyn.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
E39-asiantuntijat hoi.
Siirsin autoa pari metriä, eli auto oli päällä ehkä noin 10 sekuntia. N. tunnin kuluttua koitin startata, mutta mitään ei tapahtunut. Virrat ja mittariston valot menevät päälle ihan normaalisti, mutta startatessa ei tapahdu yhtään mitään. Näin on käynyt pari kertaa aiemminkin, mutta yleensä on lähtenyt muutaman yrityksen jälkeen käyntiin. Nyt ei kuitenkaan kymmenien yritysten jälkeen inahtanutkaan.
Näin on käynyt silloin tällöin ihan normaalien ajokertojen välilläkin, max. kymmenen kerran jälkeen on kuitenkin lähtenyt käyntiin. Virtalukon pohjaa ja starttia on epäilty, mutta virtalukon pohjan tapauksessahan yleensä mittariston valot toimivat epänormaalisti? Ja sitten kun lähtee starttaamaan, niin lähtee ihan nätisti käyntiin.
Akun miinusnapaakin koitin ottaa irti, muttei millään irronnut. Pyöri vain hieman, muttei noussut ylös. Tuskin olisi mitään auttanutkaan.
Onko kokemuksia, voiko tehdä itse mitään, vai onko taas korjaamokäynnin paikka?
Comment
-
-
Originally posted by teek View PostE39-asiantuntijat hoi.
Siirsin autoa pari metriä, eli auto oli päällä ehkä noin 10 sekuntia. N. tunnin kuluttua koitin startata, mutta mitään ei tapahtunut. Virrat ja mittariston valot menevät päälle ihan normaalisti, mutta startatessa ei tapahdu yhtään mitään. Näin on käynyt pari kertaa aiemminkin, mutta yleensä on lähtenyt muutaman yrityksen jälkeen käyntiin. Nyt ei kuitenkaan kymmenien yritysten jälkeen inahtanutkaan.
Näin on käynyt silloin tällöin ihan normaalien ajokertojen välilläkin, max. kymmenen kerran jälkeen on kuitenkin lähtenyt käyntiin. Virtalukon pohjaa ja starttia on epäilty, mutta virtalukon pohjan tapauksessahan yleensä mittariston valot toimivat epänormaalisti? Ja sitten kun lähtee starttaamaan, niin lähtee ihan nätisti käyntiin.
Akun miinusnapaakin koitin ottaa irti, muttei millään irronnut. Pyöri vain hieman, muttei noussut ylös. Tuskin olisi mitään auttanutkaan.
Onko kokemuksia, voiko tehdä itse mitään, vai onko taas korjaamokäynnin paikka?
Comment
-
Comment