Originally posted by HTK12
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by janke View PostOnko kukaan vaihtanut tuota linkissä olevaa härveliä autoonsa? :think
Eli polttoaineen actiivihiilisuodatin!!Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Originally posted by janke View PostEikö kellään ole kokemusta
Comment
-
En äkkiseltään haulla löytänyt että miten parhaiten onnistun vaihtamaan vesipumpun/tehostimen hihnan kiristimen? Ilmastoinnin kiristin oli helppo nakki, mutta tuo toinen vaikuttaa aika paljon ahtaammalta päästä käsiksi.
Auto: 04/00 530d M57 prefacelift
Comment
-
Onko kukaan kokeillut näitä laakereita?: http://www.ebay.de/itm/2X-RADNABE-MI...item5aeac9a907 esim. nämä: http://www.ebay.de/itm/BMW-525d-530d...item48460fdae7 varmaan olisi paremmat? Vaiko suosiolla orkkis laakerit?E61 520Da
Comment
-
Originally posted by Mik@ View PostOnko kukaan kokeillut näitä laakereita?: http://www.ebay.de/itm/2X-RADNABE-MI...item5aeac9a907 esim. nämä: http://www.ebay.de/itm/BMW-525d-530d...item48460fdae7 varmaan olisi paremmat? Vaiko suosiolla orkkis laakerit?
Comment
-
Originally posted by Mik@ View PostOnko kukaan kokeillut näitä laakereita?: http://www.ebay.de/itm/2X-RADNABE-MI...item5aeac9a907 esim. nämä: http://www.ebay.de/itm/BMW-525d-530d...item48460fdae7 varmaan olisi paremmat? Vaiko suosiolla orkkis laakerit?
ainakin taakse tuo laakerinvaihto on sen verran hanurista että laittaisin laatupalikkaa :thinkLast edited by peto2; 16-11-2012, 16:49.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Originally posted by Ramzez View PostEn äkkiseltään haulla löytänyt että miten parhaiten onnistun vaihtamaan vesipumpun/tehostimen hihnan kiristimen? Ilmastoinnin kiristin oli helppo nakki, mutta tuo toinen vaikuttaa aika paljon ahtaammalta päästä käsiksi.
Auto: 04/00 530d M57 prefacelift
Comment
-
Ei kuullosta että takaa kuuluisi, vielä ainakaan. Pitääkö etutolppaa tai muuta ottaa irti kun vaihtaa etulaakerin? TISsistä katoin mutta eipä oikeen ottanu selvää :think Ja oletko tilannu tuolta linkkien kaupasta mitään?E61 520Da
Comment
-
Originally posted by Mik@ View PostEi kuullosta että takaa kuuluisi, vielä ainakaan. Pitääkö etutolppaa tai muuta ottaa irti kun vaihtaa etulaakerin? TISsistä katoin mutta eipä oikeen ottanu selvää :think Ja oletko tilannu tuolta linkkien kaupasta mitään?
en oo koskaan vaihtanut e39 etulaakeria mutta olettaisin sen olevan samanlainen homma kuin e38:n johon homma menee näin:
1. pyörä pois.
2. jarrusatula pois kannakerautoineen.
3. jarrulevy pois.
4. keskimutteri pois.
5. vedä vanha laakeri pois.
6. työnnä uusi laakeri paikalleen.
7. kohdat 1-4 takaperin.
8. valmis.
kohdat 5 & 6 onnistu ilman työkaluja ja koko hommaan meni 20min
olen tilannut monet kerrat ja homma toimii 100%F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Originally posted by peto2 View Posten oo koskaan vaihtanut e39 etulaakeria mutta olettaisin sen olevan samanlainen homma kuin e38:n johon homma menee näin:
1. pyörä pois.
2. jarrusatula pois kannakerautoineen.
3. jarrulevy pois.
4. keskimutteri pois.
5. vedä vanha laakeri pois.
6. työnnä uusi laakeri paikalleen.
7. kohdat 1-4 takaperin.
8. valmis.
kohdat 5 & 6 onnistu ilman työkaluja ja koko hommaan meni 20min
olen tilannut monet kerrat ja homma toimii 100%
Comment
-
Originally posted by zener View PostEi aivan noin... http://forums.bimmerforums.com/forum....php?t=1705239F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
No helppohan se on vielä noissa kutoskoneissa, mutta teeppä sama kasikoneella olevaan..e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Niin on näköjään kasissa isommat tolpat tai ainakin ahtaampi väli, mutta ei ilmeisesti mahtodon vaihtaa siihenkään. Pitää vaan sorvailla hylsy tosi pieneksi. Taidanpa vaihtaa laakerit keväällä kuhan laitan coilit alle, ei nuo vielä ihan paskana oleE61 520Da
Comment
Comment