Tekee muuten pellin vaihdon jälkeen samaa täälläkin. Suuttimet ja letkut, ym on vanhasta pellistä, joten niiden osalta mikään ei ole muuttunut. Kaikki ehjää ja tehopesukin pelaa mutta, kun viiksen vetää pesuautomatiikalle asti, niin ensin pyyhitään pari kertaa ja sitten vasta nesteet. :think
Ïlmeisesti suuttimissa olevat takaiskuventtiilit eivät pidä, vaan päästävät pesuaineen takaisin säiliöön asti. Et kai vaan sattumalta purkanut niitä osiksi vaihtaessasi nokkapeltiä
Lähteekö keski-suulakkeiden säätöritilät irti koetaulusta kampeamalla vai pitääkö purkaa koetaulu ympäriltä?
Ritilästä lähtevä säätövaijeri pitää ensin ottaa irti hanskalokeron sivussa olevasta vivusta. Sitten työnnetään kaksi muoviliuskaa (luottokorttia) tuon ritilän alareunan väliin niin se irtoaa.
Kiitos tiedoista. Eli säätövaijerikö pitäisi näkyä hanskalokeron alta vasenmalta?
Siitä vasemmalta pitää ottaa vielä kahdella ruuvilla oleva suojalevy pois edestä. Pyöritä läpän rullaa niin huomaat mikä liikkuu/missä vaijeri on kiinni.
Siitä vasemmalta pitää ottaa vielä kahdella ruuvilla oleva suojalevy pois edestä. Pyöritä läpän rullaa niin huomaat mikä liikkuu/missä vaijeri on kiinni.
Ïlmeisesti suuttimissa olevat takaiskuventtiilit eivät pidä, vaan päästävät pesuaineen takaisin säiliöön asti. Et kai vaan sattumalta purkanut niitä osiksi vaihtaessasi nokkapeltiä
eeeeenn... ihan vaan sen verran, että letkut irti ja suuttimien klipsejä painamalla klipsi irti pellistä. että ei niiden ainakaan pitäisi vahingoittua.
mutta uudet suuttimet voisi siis mahdollisesti korjata ongelman? pitääpä joskus yrittää ostaa sellaset, jos ehtii.
kiitokset ideasta, kuulostaa kyllä ihan mahdolliselta, vaikka hellästi käsittelinkin.
Voiko vastaavat jouset asentaa M-sport alustalla olevaan 528:n ns. heittämällä? Eli voiko jättää M-sport iskarit ja laittaa kyseiset jouset.
minä ainaki laitoin -50mm KW jouset m-sport tolppiin ja hyvin on toiminut vuodenpäivät. onhan siitä puhetta ollut ettei kestäis noin paljoa madaltaa mutta mutta...:think
eeeeenn... ihan vaan sen verran, että letkut irti ja suuttimien klipsejä painamalla klipsi irti pellistä. että ei niiden ainakaan pitäisi vahingoittua. Uudet suuttimet voisi siis mahdollisesti korjata ongelman
No ainakin lämmitettävissä suuttimissa irroittamista ahdistaa johtoliitoksen jalka, se kun ei mahdu pellistä läpi. Minä tyhmyyttäni sitten purin osiksi toisen suuttimista huomatakseni, että ahdistava välike irtoaa muutenkin . No eipä purkaminen hukkaan mennyt, tuonkin osan toiminta-ajatus on sitten tiedossa. Suuttimen sisällä on kaksi jousikuormitteista sulkuventtiiliä, jotka toimiessaan estävät pesunesteen valumisen takaisin säiliöön pesukertojen välillä. Ma epäilen, että sinulla horii ilmaa jostakin letkuliitoksesta ja suuttimet on ehjät :think
Voiko vastaavat jouset asentaa M-sport alustalla olevaan 528:n ns. heittämällä? Eli voiko jättää M-sport iskarit ja laittaa kyseiset jouset.
Voi laittaa.ittellä nuo jouset ja lyhyemmät bilsteinin sprintit,putoo muuten sitten aika rajusti ja aivan järkyttävän kova voi tietty johtua noista iskareistakin,jos saisin uusiksi valita ottaisin ne prokitit mieluummin.
Sopiiko tämä setti myöskin M-Sport alustalla varustettuun touringiin?
Käsittääkseni kyllä, mutta jos haluat varmuuden asialle, niin kyseisessä verkkokaupassa on myös eritelty varaosanumerot eri tukivarsille. Harmillisesti niitä ei eritellä tuossa setissä, mutta jos menet katsomaan kyseisiä tukivarsia yksittäin, siellä on mainittuna kunkin tukivarren BMW varaosanumerot. Mene sen jälkeen TÄLLE sivustolle, kirjoita oikealla olevaan laatikkoon autosi VIN-numero ja selvitä, millä varaosanumerolla autosi tukivarret ovat. Jos ne ovat samoja kuin tuolla Car Partsissa olevat, ne käyvät autoosi.
Comment