E39 kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fastpiksu
    replied
    Originally posted by BMW323 View Post
    mistä cooleri vakio vai joku alumiininen tai sitten jostain toisesta mallista isompi

    Ihan pikkuvaivalla et sinne isompaa välijäähdytintä saa kun ilmastoinnin kennon flektit vie niin paljo tilaa. Muutaman e39:n olen nähnyt johon on isompi cooleri laitettu ja niissä on puskuria joutunu puukottamaan aika rankasti, ja se nyt ei ainakaan omaan silmään ulkonäköä juuri paranna.

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Originally posted by Jri View Post
    ratti ollut pois, akseli näytti mun mielestä pysyvän paikallaan mut ratti heiluu ympärillä, miten sanois fiksusti: näyttää että booreissa väljää.. Rattikin tuntuu ehjältä.. Pitää ottaa joku päivä uudestaan irti ja kuvailla paremmin..
    Eiks tässä kuitenkin oo kartioboorit? :think Tulee mieleen et ratti rikki tai vääränlainen.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Nik-las View Post
    E39 540ia -00 227tkm

    Tasakaasulla pientä nykimistä, vikakoodit : katalysaattorien toiminta, lambda bank1 + bank2

    Tyjäkäynti ok, ei sammuile kuten muilla. Laatikkovikaan en uskalla uskoa.

    Voiko käyttäytyä "nykivästi" pelkästään lambdojen + kattien sököyden johdosta?

    Mistä lambdat halvalla? Järkevällä toimitusajalla (alle viikko)?
    Lähinnä alkuperäiset kiinnostavat, jotta toimisivatkin kerralla.

    -Niklas
    Ei vielä välttämättä katit hajalla.
    Voi olla että lambdatkin toimivat ja siellä on imuvuoto.

    Ihan jo sillä tai risoilla lambdoilla saa nykimistä aikaan.

    Leave a comment:


  • Nik-las
    replied
    E39 540ia -00 227tkm

    Tasakaasulla pientä nykimistä, vikakoodit : katalysaattorien toiminta, lambda bank1 + bank2

    Tyjäkäynti ok, ei sammuile kuten muilla. Laatikkovikaan en uskalla uskoa.

    Voiko käyttäytyä "nykivästi" pelkästään lambdojen + kattien sököyden johdosta?

    Mistä lambdat halvalla? Järkevällä toimitusajalla (alle viikko)?
    Lähinnä alkuperäiset kiinnostavat, jotta toimisivatkin kerralla.

    -Niklas

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Point View Post
    523 kiikarissa ja muuten kaikki jees, paitsi katalysaattori on poistettu. Vehje on siis saksassa. Mitä tuommonen katti maksaa halvimmillaan ja mistä se kannattaa ostaa/tilata? Kyseisessä autossa on vähän spesiaalimmat varusteet, hyvä hinta ja sijainti, joten ei viitsisi jättää ostamatta.

    http://www.fixabildelar.se/fi/bmw/52...996-91998.html ?
    jos ainoa vika on katin puute niin ei sitä välttämättä hylätä tarvi.. 523i on niin yleinen malli että katteja löytyy purkuautoista vaikka millä mitalla eikä varmasti satasta enempää tarvi köyhtyä. kattihan on semmonen vehje että jos se on mekaanisesti ehjä niin se toimii.

    Leave a comment:


  • BMW323
    replied
    pitäis saada vastauksia muutamaan kysymykseen.

    elikkä mun pitäis vaihtaa turbo tuohon omaan 530d:hen 135kW no se tulee kumminki e60 530d:n
    sitten x5 kytkin paketti mut mikä vauhtipyörä kannattais laittaa? ihan vakio vai onko taas x5:ssa parempi/kestävempi vauhtipyörä?
    mistä cooleri vakio vai joku alumiininen tai sitten jostain toisesta mallista isompi

    tuli auto oli säädössä maanantaina niin turbo ei oikeen toiminu niin päivitetään samalla vähän enemmän niin saa paremmin voimaa ku auto menee takas joka tapauksessa penkkiin/säätöön uudestaan

    Leave a comment:


  • Point
    replied
    523 kiikarissa ja muuten kaikki jees, paitsi katalysaattori on poistettu. Vehje on siis saksassa. Mitä tuommonen katti maksaa halvimmillaan ja mistä se kannattaa ostaa/tilata? Kyseisessä autossa on vähän spesiaalimmat varusteet, hyvä hinta ja sijainti, joten ei viitsisi jättää ostamatta.

    http://www.fixabildelar.se/fi/bmw/52...996-91998.html ?

    Leave a comment:


  • Mik@
    replied
    Jep nyt sammuu luuri kun virrat katkaisee. Oli joku turva ajastin 90, minun mielestä luuri ei kyllä sammunut olleenkaan, mutta kyllä tuo nyt ainakin toimii. Kiitos.

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by Reeperbahn View Post
    Osaisko joku jelppiä tämmösessä asiassa:

    M5 7/99 jossa 4:3 näyttö. Näyttö ja radio meni yhden äkkiä mykäksi. Välillä saattavat 10-20 sekuntia näkyä ja kuulua, sitten taas sammuvat. Myöskään napit eivät tällöin toimi. Käytin akun kenkiä ja radion piuhoja kontissa pois, mutta ei ollut apua asiaan. Käytin myös näytön takana olevat 2 piuhaa irti mutta ei vaikutusta. Aiemmin keväällä teki satunnaisesti että radio meni mykäksi muutamaksi minuutiksi, ja palasi itsekseen toimimaan. Näyttö on tähän asti pelannut koko ajan.

    Leave a comment:


  • Reeperbahn
    replied
    Osaisko joku jelppiä tämmösessä asiassa:

    M5 7/99 jossa 4:3 näyttö. Näyttö ja radio meni yhden äkkiä mykäksi. Välillä saattavat 10-20 sekuntia näkyä ja kuulua, sitten taas sammuvat. Myöskään napit eivät tällöin toimi. Käytin akun kenkiä ja radion piuhoja kontissa pois, mutta ei ollut apua asiaan. Käytin myös näytön takana olevat 2 piuhaa irti mutta ei vaikutusta. Aiemmin keväällä teki satunnaisesti että radio meni mykäksi muutamaksi minuutiksi, ja palasi itsekseen toimimaan. Näyttö on tähän asti pelannut koko ajan.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Mik@ View Post
    Ai se osaa suomea vielä kun sanot miten se kieli vaihtuu? edit. puhelin on siis se vanha lankaluuri -96 vuodelta

    Leave a comment:


  • Mik@
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    siihen puhelimeen saa asetettua viiveen sammumista varten. sinne on varmaan joku laittanut pitkän viiveen. laita puhelimen kieli (sprache) suomeksi niin viiveen asetus löytyy helposti asetuksista.
    Ai se osaa suomea vielä kun sanot miten se kieli vaihtuu? edit. puhelin on siis se vanha lankaluuri -96 vuodelta
    Last edited by Mik@; 18-07-2013, 22:49.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Mik@ View Post
    Joo samanlainen se tuossakin on, mutta ei sammu. Liekkö sitten joku asetus päällä, kun ei tosiaan tuosta manuaalista ei ota selvää eikä jaksa kääntää koko opusta. Vie varmasti jonkin verran akkua kun vahvistinkin taitaa olla päällä silloin kun puhelin on päällä, kuuluu pieni "tsup" kun laittaa puhelimen kiinni.
    siihen puhelimeen saa asetettua viiveen sammumista varten. sinne on varmaan joku laittanut pitkän viiveen. laita puhelimen kieli (sprache) suomeksi niin viiveen asetus löytyy helposti asetuksista.

    Leave a comment:


  • Mik@
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Ainakin E38:n puhelin sammuu kun virrat kääntää pois.
    Joo samanlainen se tuossakin on, mutta ei sammu. Liekkö sitten joku asetus päällä, kun ei tosiaan tuosta manuaalista ei ota selvää eikä jaksa kääntää koko opusta. Vie varmasti jonkin verran akkua kun vahvistinkin taitaa olla päällä silloin kun puhelin on päällä, kuuluu pieni "tsup" kun laittaa puhelimen kiinni.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Mik@ View Post
    Saako autopuhelimen sammumaan samalla kun virrat sammuttaa? Käyntiin kyllä lähtee mutta ei sammu vaikka auto menee nukkumaan. Ohjekirja saksaksi niin eipä ole siitäkään hyötyä.
    Ainakin E38:n puhelin sammuu kun virrat kääntää pois.

    Leave a comment:

Working...
X