E39 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikäköhän on mittaristosta tai jostain menossa rikki kun tripin ja ulkolämmön taustavalot ovat todella kirkkaalla? Säätörulla vaikuttaa kaikkiin muihin paitsi niihin eikä muita saa edes niin kirkkaaksi. Mitään muutoksia ei ole tehty.
-
Kukas se osaa kylmiltään sanoa mistä ja minne tämä katkottu johto kuuluu?


Eli siis apparin puolella laatikon vieressä ja sisälle päin näyttäs menevän.:think
Leave a comment:
-
Tuoko, osa nro 64538384859 :Originally posted by kmn View PostPerkule! E39 528i ja automaagi-ilmastointi vuotaa.. Vuoto oli helppo paikantaa, koska tuli ilmi täytön yhteydessä. Eli ilmastoinnin kompuran kyljestä sojottava täyttöputki. Nyt.. Eli en löydä MISTÄÄN tuota fakin osaa? Oon tukinut RealOEMia ja BMWFansia tuntitolkulla kohta jajaja voi perse, kun ei osu silmään!!
Apuja arvostaisin!
http://www.ecstuning.com/BMW-E39-530...ning/ES180096/
ETK:ssa on noista putkista sellainen taiteilijan "näkemys"...
Leave a comment:
-
Perkule! E39 528i ja automaagi-ilmastointi vuotaa.. Vuoto oli helppo paikantaa, koska tuli ilmi täytön yhteydessä. Eli ilmastoinnin kompuran kyljestä sojottava täyttöputki. Nyt.. Eli en löydä MISTÄÄN tuota fakin osaa? Oon tukinut RealOEMia ja BMWFansia tuntitolkulla kohta jajaja voi perse, kun ei osu silmään!!
Apuja arvostaisin!
Leave a comment:
-
onko kellään tietoa että minkä kokoista letkua on naftasuodattimen ja korkeapainepumpun välissä.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?...01&hg=13&fg=10
osa nro.3
ajattelin motonetistä käydä hakemassa ja kyhätä itte uudet kun on sen verran jo hapertuneet ja kovettuneet että olis vaihdon tarpeessa.
Leave a comment:
-
Paineanturin piuhassa/kytkennässä häikkää?Originally posted by vilikeri View PostMissähän nyt ois vika, paineventtiilipaketti vaihettu, kun oli vähän hengettömän olonen kampe, ja nyt pukkaa seuraavaa vikakoodia:
565 boost pressure sensor
ja lisätietona:
signal open circuit or short circuit to B-(oost pressure sensor?)
Leave a comment:
-
Missähän nyt ois vika, paineventtiilipaketti vaihettu, kun oli vähän hengettömän olonen kampe, ja nyt pukkaa seuraavaa vikakoodia:
565 boost pressure sensor
ja lisätietona:
signal open circuit or short circuit to B-
:think
Edit:Vika löytyi, oli piuha irti!Last edited by vilikeri; 05-07-2013, 19:54.
Leave a comment:
-
Siis meinasit laakeria navasta vai? Samalla ulosvetäjällä, jolla navankin irroittaa vetarista saa laakerin näppärästi irti. Sisäkooli jää kiinni napaan, mutta sen saa laakerin ulosvetäjällä irti. Sitten sitä vanhaa sisäkooli käyttäen ulosvetäjällä painaa uuden laakerin paikalleen. Todella helposti onnistui tuo vaihe ilman prässiä tai ruuvipenkkiä. Hankalimmat vaiheet itsellä oli kyllä tuo vetarin sisään painaminen ja niiden neljän torx-pultin irroitus ja kiristys. Kasissa on paksumpi vetari kuin bensa kutosessa, joten ahtaampi irroittaa nuo torxit.Originally posted by Fastpiksu View Post13 vuotta ja 300tkm eivät olleet minun autosta vetarin tumppia napaan ruostuttaneet. Se ite napa-osa on ikävä irroittaa vanhasta ja asentaa uuteen, jos ei ole prässiä tai oikeesti hyvää ruuvipenkkiä tarjolla. Lekalla menee äkkiä rikki jotain.
Leave a comment:
-
kylmänä kun starttaa niin hetken pysyy öbaut 1000rpm ja siitä laskee pikkuhiljaa kunnes lämpösenä öbaut 650rpm :thinkOriginally posted by landw View Poste39 528i. mitkä pitäis olla normaali tyhjäkäynti kierrokset ? kylmällä koneella on sen 600 kierrosta mut kun kone lämpenee niin on 1200. onko normaalia ? pitäis käydä leimaamassa ja luulen että on tuo tyhjäkäynti liian korkealla.
Leave a comment:
-
e39 528i. mitkä pitäis olla normaali tyhjäkäynti kierrokset ? kylmällä koneella on sen 600 kierrosta mut kun kone lämpenee niin on 1200. onko normaalia ? pitäis käydä leimaamassa ja luulen että on tuo tyhjäkäynti liian korkealla.
Leave a comment:
-
13 vuotta ja 300tkm eivät olleet minun autosta vetarin tumppia napaan ruostuttaneet. Se ite napa-osa on ikävä irroittaa vanhasta ja asentaa uuteen, jos ei ole prässiä tai oikeesti hyvää ruuvipenkkiä tarjolla. Lekalla menee äkkiä rikki jotain.
Leave a comment:
-
Miten on
Kannattaako laittaa vakio iskareille eibachin pro kittiä? Tuleeko parempi kun vakio jousilla vai miten? Ku saisi hyvvää hintaa nuo..
Leave a comment:
-
Mä jouduin joskus käyttämään 10t hydraulista ulosvetäjää kun laakeria vaihdoin.Originally posted by HTK12 View PostPuhutaanko me nyt ihan samasta asiasta? :think Siis kun se 36mm mutteri on irti niin pitää painaa vetaria sisäänpäin, että saa ne laakerin neljä torx pulttia avattua? Ruosteen määrästä ja tiukkuudesta päätellen epäilisin, että mulla oli vielä ihan tehtaan jäljiltä, joten vetari oli ruostunut kiinni napaan todella tiukkaan. Ennen kasausta kun puhdistin & laitoin CRC:n metal free pastea vetarin ja navan booreihin niin kasaus oli helppo. Jenkki foorumeilla osa ehdotti tuohon 5 tn hydraulista ulosvetäjää
Saatanan hyvä värkki!!
Leave a comment:
-
Puhutaanko me nyt ihan samasta asiasta? :think Siis kun se 36mm mutteri on irti niin pitää painaa vetaria sisäänpäin, että saa ne laakerin neljä torx pulttia avattua? Ruosteen määrästä ja tiukkuudesta päätellen epäilisin, että mulla oli vielä ihan tehtaan jäljiltä, joten vetari oli ruostunut kiinni napaan todella tiukkaan. Ennen kasausta kun puhdistin & laitoin CRC:n metal free pastea vetarin ja navan booreihin niin kasaus oli helppo. Jenkki foorumeilla osa ehdotti tuohon 5 tn hydraulista ulosvetäjääOriginally posted by peto2 View Posterikoista, sillä vetari painui sisään ihan sormin painamalla :think
Leave a comment:
Leave a comment: