Originally posted by BMW323
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Millaset laitteet moiseen tarvitsi ja meneeköhän läpi katsastuksesta? Näillä lakeuksilla vikakoodimiehet vähissä, mutta onnistuisiko perus vikakoodilaitteilla?
-
Mitenköhän mahtaisi onnistua vetää noi facelift angel eyesit, niin että kaukkarista kun avaa ovet niin annelit syttyisivät? Joku on varmasti tämän tehnyt ja muutamat ohjeetki löysin lontooks mutta hiukka on epävarmuutta nii jos joku jaksaisi selittää miten noi johdot vedetää
Ja noissa ohjeissa toisissa laitetaan rele sinne väliin ja toisissa diodi, ota ja tiedä noista sitten
Leave a comment:
-
pystyy koodailemaan.Originally posted by MentalNight View PostHieman epäilen, pystyykö '97 valomoduulia koodailemaan millään tapaa :think kun on vielä tuolla vanhalla 20pin obd:llä ? perhana en ainakaan puhelimella noita moduuleja löydä. Ebay kyttäjää en ole vielä saanut aikaiseksi kun ei tuo lontoo taivu kummoisesti :/
itellä -99 ja vanhalla pistokkeella ja on koodattu jenkkiparkit käyttöön
Leave a comment:
-
Hieman epäilen, pystyykö '97 valomoduulia koodailemaan millään tapaa :think kun on vielä tuolla vanhalla 20pin obd:llä ? perhana en ainakaan puhelimella noita moduuleja löydä. Ebay kyttäjää en ole vielä saanut aikaiseksi kun ei tuo lontoo taivu kummoisesti :/Originally posted by kmn View PostNo fiksuintahan on tilata eBaysta jenkkiparkkimodulit 10e pari ja toteuttaa homma sillä, tai sitten vaihtoehtoisesti vielä fiksummin; koodata tuo suoraa valomoduliin.
En tiedä miten sitten E39:ssä, mutta esim. E36:een vielä on mahdollista tilata US vilkkukannat, liittimet ja kasa liittimiin sopivia piuhoja Schmiedmann:lla ja tehdä homma OEM osilla siten, kuten ne US autoissa ovat oikeasti olleetkin.
Tuolla tavalla hintaa tulee vähän enemmän, mutta onpi sitten OEM-tyyppinen asennus.
Perstuntumani sanoo, että näissä "uudemman sukupolven vehkeissä" US autoihin tuo ominaisuus on koodattu?
Kaikenlainen ylimääräisten polttimien värkkääminen tms. on mielestäni typerää, kun homman saa tehtyä huomattavasti pienemmälläkin vaivalla ja järkevämmin..
Leave a comment:
-
Onnistuukos e39 faceliftiin koodaamaan pitkät palamaan puolitehoisina päiväajovaloina? Bmw scannerilla on vaihtoehdot daytime running light Eu, us, us2 ja danish. Joista mikään ei ole kyseinen setuppi. :think
Leave a comment:
-
Ainakin prefacelift 6v en tiedä onko lisätty aikaa faceliftin myötä..
Meinaatko, että saisit koritakuun piiriin ruosteet?
Leave a comment:
-
Ruosteen perkelettä.
Mitenkäs tuon E39:sin koritakuu meni? Oliko se 12v vai mitenkä?
Sattui nimittäin silmäripsiin pientä röpöstä/ruostetta etulokarissa ja peräkontin luukussa.
Leave a comment:
-
Minusta näyttää kuin sedanissa kelkan yläpuolella olisi vain kolme kiinnikettä ja se osuus on suora, mutkat on sitten vasta iskarien kohdalla. Mutta en ole vielä kunnolla tutkinut..Originally posted by peto2 View PostOrkkis on suora kanki teräsputkea, päät tehtynä. Ei sitä suoraa kankea saa työnnettyä kyllä mitenkään koska käsi ei mahdu mistään välistä ohjaamaan. Lisäksi putki tekee pari 90 asteen kurvia siellä kelkan yläpuolella, en usko että sedanissa toteutus ainakaan kovin paljoa eroaa.
Ostin motonetistä työkalun mutta en kyllä ihan heti keksinyt miten sillä saa tehtyä edes siistin pään, lyttyyn menee kyllä kätevästi
ohjeita kun ei ollu mukana
Minun ostama työkalu on tuollainen:
Tekee kyllä siistiä ja symmetristä jälkeä eikä rautaputken pään tekeminenkään tuottanut ongelmia. Minulla siis on noista vain tuo DIN-työkalu eikä salkkua.
Leave a comment:
-
No fiksuintahan on tilata eBaysta jenkkiparkkimodulit 10e pari ja toteuttaa homma sillä, tai sitten vaihtoehtoisesti vielä fiksummin; koodata tuo suoraa valomoduliin.Originally posted by MentalNight View PostKun tuohon ei toista polttimoakaan mahdu.. Fiksuin olisi varmaan ottaa parkeilta se 12v ja lisätä avautuva rele jolloin vilkkutoimintokin saattaisi erottua.
En tiedä miten sitten E39:ssä, mutta esim. E36:een vielä on mahdollista tilata US vilkkukannat, liittimet ja kasa liittimiin sopivia piuhoja Schmiedmann:lla ja tehdä homma OEM osilla siten, kuten ne US autoissa ovat oikeasti olleetkin.
Tuolla tavalla hintaa tulee vähän enemmän, mutta onpi sitten OEM-tyyppinen asennus.
Perstuntumani sanoo, että näissä "uudemman sukupolven vehkeissä" US autoihin tuo ominaisuus on koodattu?
Kaikenlainen ylimääräisten polttimien värkkääminen tms. on mielestäni typerää, kun homman saa tehtyä huomattavasti pienemmälläkin vaivalla ja järkevämmin..Last edited by kmn; 16-07-2013, 07:29.
Leave a comment:
-
Kun tuohon ei toista polttimoakaan mahdu.. Fiksuin olisi varmaan ottaa parkeilta se 12v ja lisätä avautuva rele jolloin vilkkutoimintokin saattaisi erottua.Originally posted by Clavurion View PostMiksi ihmeessä? Kokeile toki ja muista sitten kertoa meillekin, kuinka siinä kävi.
Leave a comment:
-
Miksi ihmeessä? Kokeile toki ja muista sitten kertoa meillekin, kuinka siinä kävi.Originally posted by MentalNight View PostKukas se osaa sanoa, onko mahdollista toteuttaa jenkkiparkit niin, että kytken kaksi polttimoa sarjaan joista jälkimmäinen on tietysti vilkkupolttimo ja virta ryöstetään suoraan parkeilta. Ymmärtääkseni näin saan syötettyä vilkkupolttimolle 6v jännitettä? poltanko samalla valomoduulin tms? Eikö se lähde pukkaamaan sitä 6v sitten myös valomoduulille vilkun virtpiuhaa pitkin?
Leave a comment:
-
Kukas se osaa sanoa, onko mahdollista toteuttaa jenkkiparkit niin, että kytken kaksi polttimoa sarjaan joista jälkimmäinen on tietysti vilkkupolttimo ja virta ryöstetään suoraan parkeilta. Ymmärtääkseni näin saan syötettyä vilkkupolttimolle 6v jännitettä? poltanko samalla valomoduulin tms? Eikö se lähde pukkaamaan sitä 6v sitten myös valomoduulille vilkun virtpiuhaa pitkin?
Leave a comment:
Leave a comment: