Originally posted by TJJ
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jumalauta, että on putken pätkällä hintaa..
varmaan pitää tutkita, saako vuotokohdan hitsattua tms..
-
Sitä ohjaa myös jäähdytysnesteen lämmöt, ilmastoinnin paineiden lisäksi.Originally posted by Ivl View PostMulla 530-02 bensa automaatti-ilmastoinnilla, jonka sähköflekti elää ihan omaa elämäänsä. Vaikka ilmastointi ei ole päällä, huutaa flekti käynnistäessä täysillä vähän aikaa, asettu normaaliin myöhemmin.
Välillä jää huutamaan täysillä, kun sammuttaa auton, mikä tai mitkä tuota flektiä ohjaa?
Leave a comment:
-
Eikö se ole tästä kuvasta numero 11.?Originally posted by Laastine View PostTietäiskö joku varaosanumeron/hakusanan E39 etupuskurin muoviselle "luukulle".
Omasta on se hävinnyt ja olisin etsimässä uutta. En ainakaan realoem.com räjäytyskuvista löytänyt ko. osaa.
http://laastine.kapsi.fi/lut/etuspoileri.png - kuvasta selvinnee mitä tarkoitan.
osanumero 51112693539
Leave a comment:
-
Tietäiskö joku varaosanumeron/hakusanan E39 etupuskurin muoviselle "luukulle".
Omasta on se hävinnyt ja olisin etsimässä uutta. En ainakaan realoem.com räjäytyskuvista löytänyt ko. osaa.
http://laastine.kapsi.fi/lut/etuspoileri.png - kuvasta selvinnee mitä tarkoitan.
Leave a comment:
-
Mulla 530-02 bensa automaatti-ilmastoinnilla, jonka sähköflekti elää ihan omaa elämäänsä. Vaikka ilmastointi ei ole päällä, huutaa flekti käynnistäessä täysillä vähän aikaa, asettu normaaliin myöhemmin.
Välillä jää huutamaan täysillä, kun sammuttaa auton, mikä tai mitkä tuota flektiä ohjaa?
Terv Jukka
Leave a comment:
-
Työkaverilla ongelmia e39 525tds :n kanssa. Vm 1997 ja sedan, kilsoja 304tkm.
Manuaali.
Liikkeellelähtiessä tärisyttää, erityisesti pakittaessa. Myös eteenpäin lähtiessä, mutta ei yhtä paljon.
Vaihdelaatikko vuotaa öljyä lootan yläpuolelta, siellä missä vaihdevivusto tulee ylös. Onko paha homma korjata?
Leave a comment:
-
Näinhän se on!! ei tullut aikoinaan täältä luettua noista alustoista ja summassa tilailin tuollasen sylttysatsin. No saa nyt uudet syltyt olla toistaiseksi ja ollaan viisaanpia seuraavan projektin kanssaOriginally posted by kaol View PostSiinäpä se justiin onkin, että kolinoita joutuu ihmettelemään, kun laittaa autoonsa kamalaa paskaa.
Nimim. Vaihdoin M-sport alustan uusilla osilla lähes 100tkm sitten ja kolinoita ei ole tarvinnut ihmetellä.
Leave a comment:
-
Siinäpä se justiin onkin, että kolinoita joutuu ihmettelemään, kun laittaa autoonsa kamalaa paskaa.Originally posted by janke View PostTottapuhuen Ihan perseestähän coilit on. Tykkään vain siitä, kun ne saa nopeasti pois, kun pitää ihmetellä että mikä sielä nyt kolajaa!!!
Olisin kyllä monet turhan auton rassaus jumpat välttänyt kun olisi vain M-sport alustan laittanut aikoinaan.
Nimim. Vaihdoin M-sport alustan uusilla osilla lähes 100tkm sitten ja kolinoita ei ole tarvinnut ihmetellä.
Leave a comment:
-
Metallinen ääni
Täytyy koittaa vielä kysyä viisaammilta kun oikeen tahdo löytyä mistään vastauksia :think
Elikästen auto on 530D v. 2003 aj. 260tkm. manuaali.
Ääni on siis suhteellisen metallinen ja ilmenee videossakin kaasupolkimen nosteluna/painamisena. Toki myös kytkyttimen kanssa ääntä lähtee (jokaisella vaihteella).
Käytin auton huollossa ja löysivät ainoastaan vas. takaniveltangon olevan väljä.
Kiitos vastauksista!
Leave a comment:
-
Oliko sedan vai touring?Originally posted by janke View PostNoista en tiedä, mutta kaverilla oli Gts merkkiset säädettävät e39 alla ja oli tyytyväinen niihin, kun ensi hänellä oli vain madallusjouset ja ero niihin oli että auto alkoi joustamaankin. Olisi myytävänäkin noi gts:t jos jotain kiinnostaa? Ajettu joku 10-20tkm.
Leave a comment:
-
Tottapuhuen Ihan perseestähän coilit on. Tykkään vain siitä, kun ne saa nopeasti pois, kun pitää ihmetellä että mikä sielä nyt kolajaa!!!Originally posted by Bmw Master View PostKiilattuna...
Olisin kyllä monet turhan auton rassaus jumpat välttänyt kun olisi vain M-sport alustan laittanut aikoinaan.Last edited by janke; 10-07-2013, 16:37.
Leave a comment:
Leave a comment: