E39 kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Täydennetään kysymystä. Mulla ei ole lasivakuutusta eikä climacomfort lasia. Jos otan vakuutuksen ja lasi hajoaa, voinko ottaa tilalle climalasin vai pitääkö olla samanlainen kuin vanha? Entä jos retrofittaan climalasin ja se hajoaa, korvaako se sitten uuden climalasin vaikkei se olekkaan auton alkuperäinen?
    Ei ne minulla ainakaan vakuutusyhtiöstä kysellyt lasin laatua,kun sen lasivakuutuksen piikkiin edellisessä E39:ssä vaihdatin.Ja vielä merkkiliikkeessä.

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by Jookuj View Post
    Minkälainen homma on vaihtaa e39 525 nokka-akselin asentotunnistin? En tiiä vielä onko se imu vai pako puolelle.. Jos joku on vaihtanu kumman vaan niin kerrohan miten tapahtuu? Voiko sen vaihtaa ihan koti konstein ja mistä löytyy?
    Katteleppa tuolta.Viestit 14 ja 15: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=264311

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Terno View Post
    Tuleeko koliysistä ihan paska ajettava noilla hinnat alkaen coileilla? Etuiskarit ihan loppu, niin mietin tommoista vaihtoehtoa...
    Ei niistä paska ajettava välttämättä tule, mutta kestä ne ei vitun mitää Kolinaa ja kilinää tiedossa... Ainakin JOM-merkkiä ei voi suositella, muuta kun mopoautoon... jos siihenkään.
    Itse juuri tänää tilasin eteen TA-technixit säädettävät tolpat, vaikka tiedän, että eivät vältämmättä kauvaa kestä, mutta omapa on asiani

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by Terno View Post
    Tuleeko koliysistä ihan paska ajettava noilla hinnat alkaen coileilla? Etuiskarit ihan loppu, niin mietin tommoista vaihtoehtoa...
    Älä saatana laita. Not worth it!

    Leave a comment:


  • sikatopi 79
    replied
    Originally posted by Terno View Post
    Tuleeko koliysistä ihan paska ajettava noilla hinnat alkaen coileilla? Etuiskarit ihan loppu, niin mietin tommoista vaihtoehtoa...
    En kannata! alkuun saattaa olla ihan ok mutta vähän ikää nii rupee horoileen. koitin itse semmosia.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Terno View Post
    Tuleeko koliysistä ihan paska ajettava noilla hinnat alkaen coileilla? Etuiskarit ihan loppu, niin mietin tommoista vaihtoehtoa...
    Tulee.

    Leave a comment:


  • Terno
    Guest replied
    Tuleeko koliysistä ihan paska ajettava noilla hinnat alkaen coileilla? Etuiskarit ihan loppu, niin mietin tommoista vaihtoehtoa...

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    http://www.autover.fi/fi_FI/content/...valikoima.html
    On näköjään huippusalaista tietoa...
    Niinpä näkyy olevan. Ainakin Pilkkarin luettelo oli aiemmin netistä vapaasti luettavissa, mutta löytyi vasta mutkien kautta.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    No sanotaanko näin, että joku on ehkä joskus tehnyt niin, että on vain lasifirmalle katsonut Pilkingtonin tai Saint-Gobain Sekurit:n luettelosta clima-comfort lasin osanumeron ja pyytänyt hommaamaan valmiiksi. Pojat tekee työtä käskettyä ja lähettää laskun vakuutusyhtiölle.

    On näköjään huippusalaista tietoa...

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Täydennetään kysymystä. Mulla ei ole lasivakuutusta eikä climacomfort lasia. Jos otan vakuutuksen ja lasi hajoaa, voinko ottaa tilalle climalasin vai pitääkö olla samanlainen kuin vanha? Entä jos retrofittaan climalasin ja se hajoaa, korvaako se sitten uuden climalasin vaikkei se olekkaan auton alkuperäinen?
    No sanotaanko näin, että joku on ehkä joskus tehnyt niin, että on vain lasifirmalle katsonut Pilkingtonin tai Saint-Gobain Sekurit:n luettelosta clima-comfort lasin osanumeron ja pyytänyt hommaamaan valmiiksi. Pojat tekee työtä käskettyä ja lähettää laskun vakuutusyhtiölle.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Täydennetään kysymystä. Mulla ei ole lasivakuutusta eikä climacomfort lasia. Jos otan vakuutuksen ja lasi hajoaa, voinko ottaa tilalle climalasin vai pitääkö olla samanlainen kuin vanha? Entä jos retrofittaan climalasin ja se hajoaa, korvaako se sitten uuden climalasin vaikkei se olekkaan auton alkuperäinen?
    Mielestäni riippuu täysin siitä mitä lasifirma ilmottaa vakuutusyhtiölle, molemmissa tilanteissa. :think

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Climacomfort tuulilasi, saako muualta kuin merkkarilta ja missä hinnassa suurinpiirtein?
    Täydennetään kysymystä. Mulla ei ole lasivakuutusta eikä climacomfort lasia. Jos otan vakuutuksen ja lasi hajoaa, voinko ottaa tilalle climalasin vai pitääkö olla samanlainen kuin vanha? Entä jos retrofittaan climalasin ja se hajoaa, korvaako se sitten uuden climalasin vaikkei se olekkaan auton alkuperäinen?

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Jep, noin se menee elokuvissa. Sitten kun olet muutaman tunnin piessyt sitä napaa irti liukuvasaralla, niin alkaa tulla mieleen joku muu tekniikka.
    tai sitten vetarin pää painuu sisään sormin painamalla

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by BreeZi View Post
    Virallinen korjausohjehan on että vetari jätetään paikoilleen laakerin irroituksen yhteydessä. tuohon keskiöosaan
    (mihin pyöräkin tulee kiinni) laitetaan ulosvedin ja vedetään se laakeripesästä irti liukuvasaran avulla. Tämän jälkeen avataan torxit takaa ja koko laakeriyksikön pitäisi irrota nätisti. Sitten vain uutta motiskoa prässäämään kasaan ja takaisin paikoilleen.
    Noin se meni minulla, elämä kai sitten menee kuin elokuvissa?

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by BreeZi View Post
    Virallinen korjausohjehan on että vetari jätetään paikoilleen laakerin irroituksen yhteydessä. tuohon keskiöosaan
    (mihin pyöräkin tulee kiinni) laitetaan ulosvedin ja vedetään se laakeripesästä irti liukuvasaran avulla. Tämän jälkeen avataan torxit takaa ja koko laakeriyksikön pitäisi irrota nätisti. Sitten vain uutta motiskoa prässäämään kasaan ja takaisin paikoilleen.
    Jep, noin se menee elokuvissa. Sitten kun olet muutaman tunnin piessyt sitä napaa irti liukuvasaralla, niin alkaa tulla mieleen joku muu tekniikka.

    Leave a comment:

Working...
X