Originally posted by Bmw Master
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei ne minulla ainakaan vakuutusyhtiöstä kysellyt lasin laatua,kun sen lasivakuutuksen piikkiin edellisessä E39:ssä vaihdatin.Ja vielä merkkiliikkeessä.
-
Katteleppa tuolta.Viestit 14 ja 15: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=264311Originally posted by Jookuj View PostMinkälainen homma on vaihtaa e39 525 nokka-akselin asentotunnistin? En tiiä vielä onko se imu vai pako puolelle.. Jos joku on vaihtanu kumman vaan niin kerrohan miten tapahtuu? Voiko sen vaihtaa ihan koti konstein ja mistä löytyy?
Leave a comment:
-
Ei niistä paska ajettava välttämättä tule, mutta kestä ne ei vitun mitääOriginally posted by Terno View PostTuleeko koliysistä ihan paska ajettava noilla hinnat alkaen coileilla? Etuiskarit ihan loppu, niin mietin tommoista vaihtoehtoa...
Kolinaa ja kilinää tiedossa... Ainakin JOM-merkkiä ei voi suositella, muuta kun mopoautoon... jos siihenkään.
Itse juuri tänää tilasin eteen TA-technixit säädettävät tolpat, vaikka tiedän, että eivät vältämmättä kauvaa kestä, mutta omapa on asiani
Leave a comment:
-
En kannata! alkuun saattaa olla ihan ok mutta vähän ikää nii rupee horoileen. koitin itse semmosia.Originally posted by Terno View PostTuleeko koliysistä ihan paska ajettava noilla hinnat alkaen coileilla? Etuiskarit ihan loppu, niin mietin tommoista vaihtoehtoa...
Leave a comment:
-
Tulee.Originally posted by Terno View PostTuleeko koliysistä ihan paska ajettava noilla hinnat alkaen coileilla? Etuiskarit ihan loppu, niin mietin tommoista vaihtoehtoa...
Leave a comment:
-
Guest repliedTuleeko koliysistä ihan paska ajettava noilla hinnat alkaen coileilla? Etuiskarit ihan loppu, niin mietin tommoista vaihtoehtoa...
Leave a comment:
-
Niinpä näkyy olevan. Ainakin Pilkkarin luettelo oli aiemmin netistä vapaasti luettavissa, mutta löytyi vasta mutkien kautta.Originally posted by Bmw Master View Posthttp://www.autover.fi/fi_FI/content/...valikoima.html
On näköjään huippusalaista tietoa...
Leave a comment:
-
Originally posted by Clavurion View PostNo sanotaanko näin, että joku on ehkä joskus tehnyt niin, että on vain lasifirmalle katsonut Pilkingtonin tai Saint-Gobain Sekurit:n luettelosta clima-comfort lasin osanumeron ja pyytänyt hommaamaan valmiiksi. Pojat tekee työtä käskettyä ja lähettää laskun vakuutusyhtiölle.
On näköjään huippusalaista tietoa...
Leave a comment:
-
No sanotaanko näin, että joku on ehkä joskus tehnyt niin, että on vain lasifirmalle katsonut Pilkingtonin tai Saint-Gobain Sekurit:n luettelosta clima-comfort lasin osanumeron ja pyytänyt hommaamaan valmiiksi. Pojat tekee työtä käskettyä ja lähettää laskun vakuutusyhtiölle.Originally posted by Bmw Master View PostTäydennetään kysymystä. Mulla ei ole lasivakuutusta eikä climacomfort lasia. Jos otan vakuutuksen ja lasi hajoaa, voinko ottaa tilalle climalasin vai pitääkö olla samanlainen kuin vanha? Entä jos retrofittaan climalasin ja se hajoaa, korvaako se sitten uuden climalasin vaikkei se olekkaan auton alkuperäinen?
Leave a comment:
-
Mielestäni riippuu täysin siitä mitä lasifirma ilmottaa vakuutusyhtiölle, molemmissa tilanteissa. :thinkOriginally posted by Bmw Master View PostTäydennetään kysymystä. Mulla ei ole lasivakuutusta eikä climacomfort lasia. Jos otan vakuutuksen ja lasi hajoaa, voinko ottaa tilalle climalasin vai pitääkö olla samanlainen kuin vanha? Entä jos retrofittaan climalasin ja se hajoaa, korvaako se sitten uuden climalasin vaikkei se olekkaan auton alkuperäinen?
Leave a comment:
-
Täydennetään kysymystä. Mulla ei ole lasivakuutusta eikä climacomfort lasia. Jos otan vakuutuksen ja lasi hajoaa, voinko ottaa tilalle climalasin vai pitääkö olla samanlainen kuin vanha? Entä jos retrofittaan climalasin ja se hajoaa, korvaako se sitten uuden climalasin vaikkei se olekkaan auton alkuperäinen?Originally posted by Bmw Master View PostClimacomfort tuulilasi, saako muualta kuin merkkarilta ja missä hinnassa suurinpiirtein?
Leave a comment:
-
Noin se meni minulla, elämä kai sitten menee kuin elokuvissa?Originally posted by BreeZi View PostVirallinen korjausohjehan on että vetari jätetään paikoilleen laakerin irroituksen yhteydessä. tuohon keskiöosaan
(mihin pyöräkin tulee kiinni) laitetaan ulosvedin ja vedetään se laakeripesästä irti liukuvasaran avulla. Tämän jälkeen avataan torxit takaa ja koko laakeriyksikön pitäisi irrota nätisti. Sitten vain uutta motiskoa prässäämään kasaan ja takaisin paikoilleen.
Leave a comment:
-
Jep, noin se menee elokuvissa. Sitten kun olet muutaman tunnin piessyt sitä napaa irti liukuvasaralla, niin alkaa tulla mieleen joku muu tekniikka.Originally posted by BreeZi View PostVirallinen korjausohjehan on että vetari jätetään paikoilleen laakerin irroituksen yhteydessä. tuohon keskiöosaan
(mihin pyöräkin tulee kiinni) laitetaan ulosvedin ja vedetään se laakeripesästä irti liukuvasaran avulla. Tämän jälkeen avataan torxit takaa ja koko laakeriyksikön pitäisi irrota nätisti. Sitten vain uutta motiskoa prässäämään kasaan ja takaisin paikoilleen.
Leave a comment:
Leave a comment: