Eeei kun siinä luurin alla. Sielläkö on myös paikka? pitää sinne kokeilla sitten.
Edit Jopa nyt toimii muuten mutta dna puh vastaaja ei älyä että painoin nro 1, mitä kysyy enää kertaa korttia käyttäessä. Oli kyllä niin vttumainen survoa kortti modulin ollessa paikallaan ettei jaksaisi ottaa pois, toisekseen pitäisi teipata kortti tuohon isoon korttiin takaisin jos sen irroittaa.. pitääkö siinä painaa jotain nappia 1:n jälkeen vai mitä?
Jos vaihtamassa olet,niin huuhtelumenetelmällä automaattilaatikkoon helposti yli 10 litraa.Tuolla reilulla litralla voi automaatti jäädä "vähän" vajaaksi.
Ruvettiin lauantaina vaihtamaan moniurahihnan kirstimen hihnapyörää, mutta räjäytyskuvista löytyvällä varaosanumerolla tilattu pyörä ei ollutkaan samanlainen. Kuvissa vasemmalla vanha ja oikealla uusi. Millähän numerolla löytyisi oikeanlainen pyörä?
Jos sulla on se hihna mekaanisella kiristimellä, niin siihen ei saa erikseen noita rullia, vaan pitää ostaa kokonaan uusi kiristini. Itsellä kävi oman M54B25 kanssa samalla lailla, että ostin samanlaiset rullat kuin nyt sulla tuo uusi eikä se käynyt.
ilmastoinnin paineanturilla vika päällä, meinaako se että anturi paskana vai että liian vähän mehuja tms? konsteja saada ilmastointi päälle / varmistua viasta..
ja jos anturissa vika niin pystyykö vaihtaa ilman että tulee mehut ulos? kai se on siinä apparin puolen etuvalon takana?
kiitos jo... on muuten pirun kuuma auto nyt..: D
ilmastoinnin paineanturilla vika päällä, meinaako se että anturi paskana vai että liian vähän mehuja tms? konsteja saada ilmastointi päälle / varmistua viasta..
ja jos anturissa vika niin pystyykö vaihtaa ilman että tulee mehut ulos? kai se on siinä apparin puolen etuvalon takana?
kiitos jo... on muuten pirun kuuma auto nyt..: D
antaako se vikakoodin itse anturista vai paineesta? mutuna heittäisin että livedatan puolelta näkee hetkellisen paineen :think
jos anturin vaihdat niin tietysti tulee aineet pihalle.
antaako se vikakoodin itse anturista vai paineesta? mutuna heittäisin että livedatan puolelta näkee hetkellisen paineen :think
jos anturin vaihdat niin tietysti tulee aineet pihalle.
bmw scannerilla katoin, siinä on se punanen laatikko et vika päällä ja teksti on a/c pressure sensor.. pitää huomisissa yrittää josko saisin jotakin livedataa siitä luettua.. hiukka alottelia vikakoodin luvussa...
ps kiitos nopeasta vastauksesta=)
jos säädättää pyöräkulmasäädössä vaan takapään, niin ottavatko silloin automaattisesti myöskin etupään?
ja minkälainen todennäköisyys on, että pultit aukeaa?
*528iA -96, talvirenkaat ok kulmilla ja nuo 225-45-18 ovat jonku verran kallellaan sekä auraavat ehkä muutaman pykälän liikaa*
Kyllä nelipyöräsuuntauksessa säädetään automaattisesti kaikkia kulmia. Ensi takapää ja sitten etupää, vaikka useissa paikoissa ei paljon kiinnosta alkaa laittaa kulmia kohdalleen, saatika informoida asiakasta, että mitä pitäisi uusia, että halutut kulmat saadaan säädettyä.
Jos vaihtamassa olet,niin huuhtelumenetelmällä automaattilaatikkoon helposti yli 10 litraa.Tuolla reilulla litralla voi automaatti jäädä "vähän" vajaaksi.
Paljonkas sitä nyt menisi sillä menetelmällä että vanhat ulos ja samantien uudet sisään?
Tämä nyt sai yllättävän käänteen, koska eilen juttelin asentajan kanssa joka teki nelipyöräsuuntausta ja hänen mukaansa kaikissa touringeissa on uutena ilmajousitus.
Että en nyt sitten tiedä enää itsekkään mikä on totuus. Omassa kuitenkaan tuota ei ole listattuna varusteissa, eikös se pitäisi olla joku Nivearegulierung tjsp.
Tämä nyt sai yllättävän käänteen, koska eilen juttelin asentajan kanssa joka teki nelipyöräsuuntausta ja hänen mukaansa kaikissa touringeissa on uutena ilmajousitus.
Että en nyt sitten tiedä enää itsekkään mikä on totuus. Omassa kuitenkaan tuota ei ole listattuna varusteissa, eikös se pitäisi olla joku Nivearegulierung tjsp.
Eikö se nyt selviä vaikka tältä sivulta, että sekä rautajousia, että tasonsäätöperää on ollut saatavilla:
Comment