Ilmastoinnin hihna kitisee ku mielipuoli, kiristin kun on snadisti vino. Pelkkä uuden kiristimen osto ei auta, kun on sieltä juurestakin kulunut se holkki, jopa ehkä koko kompuran kiinnityksen runko.
Mietin vaa auttaisko 64557786194 osto, ja mistähän ton löytäis inhimilliseen hintaan?
Tai jos jollaa olis riittävän suora purkuosa, A mallinen...
Mulla oli ihan vastaavanlainen vika aikoinaan, kiristin oli jo niin vinossa että hihna ei pysynyt ehjänä kahta päivää pitempää. Osta tuo uus "teline" vaan, ei maksanut paljoa ja suht helppo oli vaihtaa, muistaakseni 1-2h meni. Kato vaan tarkkaan sit ku hommaat että kiristimen kiinnitys on oikea, kun niitä on kahta eri sorttia, niinku tuossa RealOEM:n kuvassa A ja B. Mäkin katoin RealOEM:stä VINin mukaan mukamas oikean osan, mutta sain silti väärän.
Mulla teki joskus samoin, avasin ovet avaimella ja ajoin kotiin. Kotipihassa kaukosäätö toimi taas normaalisti.
Ja tämän malliset ainakin latautuvat virtalukossa ollessa, toista avainta tulee käytettyä harvoin, eikä se ikinä toimi suoraan laatikosta, ajelujen jälkeen on taas saanu virtaa sen verta että toimii.
Joo auto tosiaan isäni käytössä nyt väliaikaisesti. Oli tänään ajellut n. 60km ja ei ainakaan nyt lähtenyt pelittämään :think Pitää tsekata nyt vielä kumminkin sulakkeet ennenkun rupeaa tuohon akunvaihto-operaatioon. Ei kyllä näyttänyt sekään mahdottomalta, mattoveitellä avain kahtia, akku irti, juotos ja liimalla kiinni... jos nyt oikein ymmärsin
Joo auto tosiaan isäni käytössä nyt väliaikaisesti. Oli tänään ajellut n. 60km ja ei ainakaan nyt lähtenyt pelittämään :think Pitää tsekata nyt vielä kumminkin sulakkeet ennenkun rupeaa tuohon akunvaihto-operaatioon. Ei kyllä näyttänyt sekään mahdottomalta, mattoveitellä avain kahtia, akku irti, juotos ja liimalla kiinni... jos nyt oikein ymmärsin
Käy ensin avain liikkeessä testauttamassa lähettääkö signaalia. Helppoa eikä ne siitä mitään veloita.
Projektit: BMW E36 328i Cabriolet
BMW E34 535i & Toyota Hiluiksi! kysy osia:
BMW E34, E36, E39 & E30,
Paljonko M62B44 jakopää remppa kustantaa tehdä sekä kauanko aikaa suunnilleen menee?
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Mulla on ollut suuria vaikeuksia löytää kuivaimen ja höyrystimen välinen kylmäaineputki 64 53 8 378 602 syystä että sitä on käytetty vain välillä 9/97-9/98.
Lauhdutin ja höyrystimen liitosputketputket näyttäisi olevan samoja ainakin välillä 9/97-3/00. Jos vaihdan kuivaimen, höyrystin-kuivain ja kuivain-lauhtutin putket esim. vm.99 osiin niin sopiiko ne oikeasti tuohon vm. 98:iin ja mikä mahtaa olla oikea kylmäainetilavuus muutoksen jälkeen?
Mulla on tommonen sininen inpa kaapeli, niin pystyykö sillä lukemaan mersusta vikakoodit carsoftilla jos hommaan lisäks obd2->38 pin pyöreäliitin johdon
Mulla oli ihan vastaavanlainen vika aikoinaan, kiristin oli jo niin vinossa että hihna ei pysynyt ehjänä kahta päivää pitempää. Osta tuo uus "teline" vaan, ei maksanut paljoa ja suht helppo oli vaihtaa, muistaakseni 1-2h meni. Kato vaan tarkkaan sit ku hommaat että kiristimen kiinnitys on oikea, kun niitä on kahta eri sorttia, niinku tuossa RealOEM:n kuvassa A ja B. Mäkin katoin RealOEM:stä VINin mukaan mukamas oikean osan, mutta sain silti väärän.
Mä oon koittanu sitä telinettä vähä metsästää, mistäs ite hommasit?
Netistä oon kattonu, tämä on ollu halvin paikka löytää tuo. Mutta tuossakaan ei tule sitä kompuran telinettä, vaan kiristin ja sisäholkit kaiketi mukana. Varmaan melkein sentin rako jo kiristimen yläpuolella mulla...
Ebayssä oli kyllä myynnissä kompuran se "jalka", ois pitäny vissii huutaa...
Tai sitte ottaa kylmien kelien saavuttua jalan irti ja kompuralle joku ripustus sinne ja aletaan kattoo mitä sille voi tehdä.
BMW 520d Touring '06 314tkm BMW 530D Touring '99 552tkm BMW 320da Touring '02 427tkm Volvo V70 D5 '02 Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Onko oikea lämppärin puhaltimen varaosanumero64 11 8 382 305 ?Vai käykö sama moottori kuin automaatti-ilmastoidussa eli 64 11 8 372 493,vai tulkitsenko varaosalistoja väärin? Ihmettelen vain kun tuolla 305 loppuisella ei ebaystäkään oikein löydy mitään.
Alkuperäismerkki taitaa noissa olla Siemens, mutta hellaakin sinne taitaa uskaltaa laittaa.
Noniin, painelin niitä mittariston kahta mustaa nappia ihan vaan kokeilu mielessä (en yhtä aikaa) ja nyt en saa vaihdettu vilkun päästä mitään tekstiä siihen ajotietokoneen näytölle.:think
Kyseessä siis isolla ajotietokoneella varustettu e39 ja muuten toimii ajotietokone hienosti, eli kun vaihdan esim radiokanavaa tulee siihen hetkeksi kanavan nimi. Mutta en voi siis käyttää valikkoa viiksen päästä,
miten onko kukaan laittanu meylen laakereita?? miten ne kestää??
pitäis melkeen taakse vaihtaa ja tuli auton mukana uudet takalaakerit mut vähän arvelluttaa ku on meyleä
miten onko kukaan laittanu meylen laakereita?? miten ne kestää??
pitäis melkeen taakse vaihtaa ja tuli auton mukana uudet takalaakerit mut vähän arvelluttaa ku on meyleä
Minä laitoin ainakin taakse tarvikelaakerin. En vain muista merkkiä, ja on ainakin 30tkm ollut ehjänä.
Pistä Meyleyt vain paikalleen.. kyllä ne kestää.
Comment