memebuy23buy

E39 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blindi
    replied
    Originally posted by jannnu78 View Post
    Mistä palstaveljet ovat tilanneet Xenon polttimoita lähivaloille E39 2003vm(motonet,schmiedmann,ebay vai kiinasta ?)

    meinaa pimeni juuri tänään repsikanpuolelta vuoden pimeimpään aikaan

    pareittan nämä kannattaa ilmeisesti aina vaihtaa , ja uskoltaako noita valojen kantoja availla ilman että on ottanut myös akun navan pois ? vai onko vaaraa että saisi tällin jos akun napa on kiinni . kertokaapa te ketkä näitä ovat vaihtaneet missä hinta/laatu/kestoikä olisi kohdallaan .
    Täältä ostin keväällä Philipsin D2S Ultrabluet (pre-faceliftiin), kun vanhoista toinen pimahti. Ei tarvitse akkukenkää irroittaa vaihtoa varten, virrat pois päältä ja ballastilta johto irti vaan. Itse otin ajovalot kokonaisuudessaan pöydälle niin oli helpompi tehdä, kun ekaa kertaa tuli nuo vaihdettua.



    Originally posted by Gedd View Post
    Alkupään auto veivaa ajovalot alas ja takas ylös kun laittaa virrat päälle, välillä taas ei. Tuntuisi että tekee tuon enimmäkseen pimeällä vaikka en ole mistään mitään pimeätunnistinta löytänyt eikä mikään varuste autossa päivänvalon mukaan toimi..? Mikäs idea tässä on?

    Ehkä testaa pimeällä että korkeussäätö toimii, tai joku valmius automaattiselle korkeussäädölle vai mikä?
    Foorumilta olin joskus lukevinani, että valot vetävät ylös alas joka kerta ihan vain siksi, ettei säädön mekanismit pääse jumittumaan ajan myötä. Tämä ei siis tarkoita mitään automaattista korkeudensäätöä, toisin kuin usein luullaan.
    Last edited by Blindi; 13-11-2013, 14:53.

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Originally posted by Maki1 View Post
    Automaattinen korkeudensäätöhän se tuota tekee. Katsoo valoille oikean korkeuden. Näin ymmärtääkseni. Ja päivällähhän sitä ei huomaa?
    Autossa manuaalinen korkeudensäätö, päivällä huomaa seinää vasten kyllä tekeekö vaiko eikö ja kuulee äänestä.. hmm :think

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Originally posted by pexodus View Post
    Jos noinkin hyvän BMW:n on löytänyt ei kannata kyllä vaihtaa, eikä ainakaan siihen E6x korimalliin
    Se voi olla että jonkun nahkahousun excel tulostuksen Deutschland aikana pitäis paikkansa, onhan tuohon vissiin jossain ~200tkm paikkeilla kait tehty kansiremontti, liekö turbo ja suuttimetkin vaihdettu tai ainakin tarkastettu, kun niistä jotain mainintaa oli.

    Kyllähän tuo vähä hytkyyttää sillointällöin käynnistyksen jälkeen, eli ainakin rail-anturis tai sen liittimessä on sanomissa...

    No, ehkä tätä tulee pidettyä vielä, sitte jos kunnolla porsii niin pitää pistää purkuun.

    Ei siinä, jos löytäis faceliftin samal koneel, tai ehkä bensakoneellakin jos tulevaisuudes ajot vähenee, niin vois sellasen alta 200tkm laittaa tilalle, tai sitte vaikka tän kaveriks?

    Leave a comment:


  • xpro
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Eipä sitä oiken pysty kiristeleen. Ettei ois alapalloissa välystä?
    ei ole alapallosakaan. välys tulee mielestäni ohjaus simpukasta vai mikä lie onkaan..:think

    Leave a comment:


  • JuhanaK
    replied
    Tyhmä kyselee

    Meikällä herjaa ajotietokone jarruvalon polttimoa, mutta mä en saa sitä irti millään. Muut polttimot tulee ihan mukavasti paneelissa mukana mutta jarruvalon polttimo keskellä jää umpioon. Malli siis e39 touring vm 2001. Jollakin heittää vinkkiä?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by xpro View Post
    vastausta kenelläkään?
    Eipä sitä oiken pysty kiristeleen. Ettei ois alapalloissa välystä?

    Leave a comment:


  • xpro
    replied
    Originally posted by xpro View Post
    saako 96vm 528:ssa kiristettyä hammastankoa?:think jos saa niin miten? tuntuisi olevan siellä väljää kun renkaista heiluttelee auton ilmassa ollessa. ja välystä ei ole raidetangon ulommissi tai sisemmissä päissä. tarkistettu on.
    vastausta kenelläkään?

    Leave a comment:


  • Maki1
    replied
    Originally posted by Gedd View Post
    Alkupään auto veivaa ajovalot alas ja takas ylös kun laittaa virrat päälle, välillä taas ei. Tuntuisi että tekee tuon enimmäkseen pimeällä vaikka en ole mistään mitään pimeätunnistinta löytänyt eikä mikään varuste autossa päivänvalon mukaan toimi..? Mikäs idea tässä on?

    Ehkä testaa pimeällä että korkeussäätö toimii, tai joku valmius automaattiselle korkeussäädölle vai mikä?
    Automaattinen korkeudensäätöhän se tuota tekee. Katsoo valoille oikean korkeuden. Näin ymmärtääkseni. Ja päivällähhän sitä ei huomaa?

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Alkupään auto veivaa ajovalot alas ja takas ylös kun laittaa virrat päälle, välillä taas ei. Tuntuisi että tekee tuon enimmäkseen pimeällä vaikka en ole mistään mitään pimeätunnistinta löytänyt eikä mikään varuste autossa päivänvalon mukaan toimi..? Mikäs idea tässä on?

    Ehkä testaa pimeällä että korkeussäätö toimii, tai joku valmius automaattiselle korkeussäädölle vai mikä?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Onkos ajossa minkälainen ero 184hp ja 193hp 530d:llä? En oo itse ajanu ku facelift E39 ja sitten E60.

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Säteilijät on mitä on.Mutta jos pakkasta on vaikka tuo mainittu parikypää,niin kyllä se säteilijäkin sitä moottoria säästää.Paree se koneelle on startata moottorin ollessa vaikka nollan seutuvilla,kun siinä aivan lämmittämättä -20c.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Säteilijä on kyllä kuin pieru saharaan
    Kyllä se ero oli selvä käynnistyksessä kovallakin pakkasella. Selvästi se moottoria auttoi kun sitä käytti ja sisällä mulla on 2100w defa pöhisemässä.

    Toki jos kaipaa että se viisari liikkuu siellä mittaristossa, niin sitten webastoa. Joojoo, on se parempi lämmitin mutta moninverroin kalliimpi.

    Leave a comment:


  • N1ksu
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Säteilijä on kyllä kuin pieru saharaan .
    Näinpä. Vanhassa autossa oli säteilijä eikä tehny juur mittää. Mutmut kukin tekee miten tykkää eberi oli vaan oma ehdotus

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Magee onki sijottaa auton hinta lämmittimeen. Säteilijä on kyllä varsin hyvä.
    Säteilijä on kyllä kuin pieru saharaan

    Originally posted by Madduli View Post
    Eberi tai webasto ei taho käynnistyä sillon ku niitä oikeasti tarvittas eli -20 asteen pakkasilla, tai ainaki näin e46:ssa 5kw eber.
    Siinä E46:ssa on sitten huono akku tai rikkinäinen eberi.

    Leave a comment:


  • Madduli
    replied
    Originally posted by N1ksu View Post
    Miks et samantien sijota vähän enempi ja hommaa vaikka webastoo tai eberiä? Asennettuna sellaset 1300-1500 ja paljon enempi hyötyä kun säteilylämmittimistä
    Eberi tai webasto ei taho käynnistyä sillon ku niitä oikeasti tarvittas eli -20 asteen pakkasilla, tai ainaki näin e46:ssa 5kw eber.

    Leave a comment:

Working...
X