memebuy23buy

E39 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ///JATKE
    replied
    Eli TDS on täyttä paskaa? Mikä siitä tekee huonon, kansiongelmat? Eiköhän nekin saada kuriin kunnon tiivisteellä, isolla alusyylärillä ja kunnon sähköflektillä? Pumpöuu isompi nestepää, itsetehty pakosarja ja switcher s2b, isoo cooleria ja avaraa putkee tyyppinen setti houkuttelis vaan niin perkeleesti... entäs vakiona, eikö se muka sillonkaan kestä? kaikki näyttäis olevan 400-500tkm ajettuja, eikai se ihan niin huono kone ole?:think

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    no tuota tuon nimenomaan TDS:n kanssa kädet uppoaa erittäin syvälle paskaan.

    UNOHDA
    On kyllä kaikin puolin hirveä moottori ja aiheutti itselleni kauhean diesel kammon. M57 olikin sitten aivan toista maata. Tykkäsin väännöstä. :think

    Leave a comment:


  • Fastpiksu
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    no tuota tuon nimenomaan TDS:n kanssa kädet uppoaa erittäin syvälle paskaan.

    UNOHDA
    Juu bemaria kun ostaa niin kannattaa tarkistaa ensimmäisenä tämä asia:
    1: kurkista pellin alle, ja varmista ettei siellä ole TDS moottori

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Edit:

    Poistettu ettei kukaan polta autoaan oikosululla..
    Last edited by Gedd; 17-11-2013, 23:11.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by ///JATKE View Post
    Moro! Huomenna pitäis käydä vaihtomielessä kurkkaamassa tollasta E39 525tdsssää(tds lähinnä "viritysaihio" ominaisuuksien takia, mut ei puhuta siitä sen enempää. )
    Mistä kannattaa olla erittäon tarkkana kolmeysin suhteen, onko jotai tiettyjä tyyppivikoja, mitä huomaa koeajolla? Kaikki muutki vinkit koneen ja auton koeajosta ja kuuntelusta olis kiva tietää, että ei tuu vaihettua nykystä kasifarkkua johonki paskakasaan. Kiitoksia jo valmiiksi!
    no tuota tuon nimenomaan TDS:n kanssa kädet uppoaa erittäin syvälle paskaan.

    UNOHDA

    Leave a comment:


  • ///JATKE
    replied
    Moro! Huomenna pitäis käydä vaihtomielessä kurkkaamassa tollasta E39 525tdsssää(tds lähinnä "viritysaihio" ominaisuuksien takia, mut ei puhuta siitä sen enempää. )
    Mistä kannattaa olla erittäon tarkkana kolmeysin suhteen, onko jotai tiettyjä tyyppivikoja, mitä huomaa koeajolla? Kaikki muutki vinkit koneen ja auton koeajosta ja kuuntelusta olis kiva tietää, että ei tuu vaihettua nykystä kasifarkkua johonki paskakasaan. Kiitoksia jo valmiiksi!

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Originally posted by arpuC View Post
    Katsotaan mitä tuleman pitää. Diskoilu johtunee väärin asennetuista ledeistä. Niitä kantojahan joutuu hieman painamaan yhteen jotta diskoilu loppuu. Sen sijaan tuo E39:n karttavalon suunnittelija pitäisi pahoinpidellä.
    Kyl johtuu siitäkin, että etuvastus on liian pieni, jolloin ledi hajoaa ja alkaa diskoamaan, ellei ihan jopa pala täysin.

    Mitäs rikollista siinä karttavalossa on?

    Leave a comment:


  • arpuC
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Kyllä ne parin viikon päästä diskoilee, ei oo enää nii hyviä.
    Katsotaan mitä tuleman pitää. Diskoilu johtunee väärin asennetuista ledeistä. Niitä kantojahan joutuu hieman painamaan yhteen jotta diskoilu loppuu. Sen sijaan tuo E39:n karttavalon suunnittelija pitäisi pahoinpidellä.
    Last edited by arpuC; 15-11-2013, 21:52.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Kyllä ne parin viikon päästä diskoilee, ei oo enää nii hyviä.

    Leave a comment:


  • arpuC
    replied
    Hyvin mystistä. Olin tunnin poissa autolta ja lähdin asentamaan koko ledipalettia paikalleen uudestaan ja kaikki toimii taas toimi kuin mitään ei ole tapahtunut :think Hyviähän nuo SMD 6050 kiinaledit on, taisi koko 18 ledin setti maksaa posteineen 30e. Sama suomessa taisi lähennellä 100 euroa

    Leave a comment:


  • E.K.
    replied
    Originally posted by Harju View Post
    Kiitos tästä täytyy tutkia.

    Toisena tuli mieleen että missäköhän ulkolämpötilan anturi sijaitsee. Sekin olisi rikki.
    pohjamuovissa oikean etupyörän edessä,( jos ei ole jo tippunut kyydistä)

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    9/98 -> http://www.bmw-planet.com/diagrams/r...9new/index.htm

    E:näkyy niin huonosti että laitan vaan linkin.
    Last edited by peto2; 15-11-2013, 18:25.

    Leave a comment:


  • Hebbu ///M3
    replied
    39 Ois vissiin meikkipeili valo, oisko niitten kanssa? Eikö näissä vehkeissä oo valoille sulakkeita, vai onko ne muualla ku hanskalokerossa?

    Olihan siellä jarruvalolle.
    Last edited by Hebbu ///M3; 15-11-2013, 18:19.

    Leave a comment:


  • Harju
    replied
    Originally posted by arpuC View Post
    LCM on muistaakseni apukuskin kick-paneelin takana.
    Kiitos tästä täytyy tutkia.

    Toisena tuli mieleen että missäköhän ulkolämpötilan anturi sijaitsee. Sekin olisi rikki.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by arpuC View Post
    Mikähän mahtaa sitten ohjata pääkattovaloja ja oven alapuolisia valoja? Ne kyllä toimii mainiosti, mutta tosiaan hanskalokeron valo ja karttavalot pimeänä.
    Tuohon karttavalohommaan olen törmännyt ennenkin ilmeisesti huonolaatuisilla ledeillä jotain tekoa asian kanssa. Koitappa laittaa halogeenit takas paikalleen, veikkaan että toimivat normaalisti :think

    Leave a comment:

Working...
X