Originally posted by irppa85
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 ostamassa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostOnnistuu ihan nyrkkipajoillakin. Kannattaa tosin itse osien hinnat kilpailuttaa ja hankkia itsePäivittäisessä ajossa: E93 335i DCT -09
Kesäkäytössä: E39 M5 -02
Aiemmin:
@TZ
Nismo-Mule; Nissan March (Micra) 1.0l K11C "Highrise"
Toyota IST 1.5l 1NZ-FE "Tuned by H&R"
@FIN
E39 530dA M-Sport -02
Fiat Croma 2.0ie 8v -92
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostMikä vaikutelma jäi Lamarolle Autokuumeen m5:sta? Ei lähtenyt mukaan?
Comment
-
-
Originally posted by ea_M5 View PostTuosta vaan rohkeasti kauppoja hieromaan:
Ei tartte haaskata touhutonneja OEM-faceliftailuun vaan voi keskittyä rauhassa olennaiseen S62-mekaniikkaan.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by ea_M5 View PostTuosta vaan rohkeasti kauppoja hieromaan:
Ei tartte haaskata touhutonneja OEM-faceliftailuun vaan voi keskittyä rauhassa olennaiseen S62-mekaniikkaan.E39 M5
Comment
-
-
Kojelaudan öljylämpömittarin kalibroinnissa on eroja autojen välillä ja itse sensorikin öljypohjassa yleinen vian kohde. Tarkka tapa on käyttää salavalikon parametrien KTEMP/OELTEMP arvoja tai vastaavasti OBD-portista luettuja arvoja. Itse olisin huolestunut jos jäähdytteen lämpötila kojelaudassa alkaisi 15...20 asteen keleissä ylittää selvästi klo 12 asentoa ja öljylämpötila ylittä samalla 100 astetta. Omassa 25...30degC helteellä kaupunkiajossa liikennevaloissa seisten päästään öljyssä noin 94 asteeseen veden olessa muutaman asteen vähemmän. Tämä siis siten, että ilmastoinnin puhaltimen nopeuspalkeista 2/3 käytössä ja lämpötilasäädöt 18degC. Moottoritiellä vastaavissa olosuhteissa öljylämpötila pysyy alle 87 asteen. Ainakin kaupunkiajon lukemat todennäköisesti tippuisivat muutaman asteen jos jaksaisi puhdistaa ilmastointipiirin lauhduttimen ja vaihtaa auxin. Syyläri on minulla uusi.
M5Boardilla näistä lämpötiloista joku aloittaa threadin vähintään kerran viikossa. Viimeksi eilen siellä vastattiin että 105degC hujakoilla olevat öljylämpötilat ovat normaaleja 25...35degC helteellä. (http://www.m5board.com/vbulletin/e39...mperature.html)2001 Le Mans Blue ///M5
Black/Blue sport interior
Titanium Trim
Supersprint X-pipe
Comment
-
-
Originally posted by peter View PostEn ymmärrä näitä ihme kommentteja hintapyynnöistä. Ei näitä kaikkia tarvitse 15k:lla saada.
kaupat syntyy silloin, kun myyjän ja ostajan halu kohtaa.
Hankintahintahanon ihan sama kun halvempaan saa hakata sen 5-8k huoltoihin ja korjauksiin kun taas noi +20k pyynnillä olevat kaipaa vaan kovaa ajoa. Sit kun halvin m5 maksaa sen 5k€ niin 15k alkaa olemaan sellanen hyvän yksilön hinta.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
Comment