no sehän tässä onkin ongelma, kun valuuttaa löytyy vaan se 200-300e laittaa alustaan.. Eli vaihtoehdot on joko pelkät jouset tai halppis coilit :think
E39 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
-
Tarinat kertto, ettei sillä enää voi ajaa. Tulee todella pintakova pompotin.Originally posted by Bemmi523 View Postmutta mites ajettavuus?
Jos rahat on vähissä niin ei niitä kannata auton madallukseen käyttää.Originally posted by Bemmi523 View Postno sehän tässä onkin ongelma, kun valuuttaa löytyy vaan se 200-300e laittaa alustaan.. Eli vaihtoehdot on joko pelkät jouset tai halppis coilit :think
Comment
-
Tuo peittää koko etuosan, varmaan noin 5-10 litaa tilavuus.Originally posted by TheRipper View PostItselläkin tuollainen boxi on matkustajan jalkatilassa, joku sähköjohtonippu siihen tulee, muttei muuta...olisikohan about 7cm/12cm/5cm kokoinen...itsekin olen kovasti ihmetellyt mikä se lienee. Oikeassa reunassa juuri ovenaukon etupuolella...
Comment
-
Voi olla että muistan väärin: mulla olisi päässä joku mielikuva että siellä olisi jotain suolaliuosta.Originally posted by Fastpiksu View PostEikö näihin ole saanut lisävarusteena lämpöakun joka sijaitsee juurikin vänkärin jalkotilassa. Käsitykseni mukaan vaan säiliö joka lisää jäähdytysnesteen tilavuutta ja näin lämmintä alkaa puhaltamaan heti vähän pidemmänkin seisonnan jälkeen?
Jos se tämmönen on, niin varmastikkin juuri ilmaamisen takia ko. venttiili.
Oli mullakin taukolämmitys muttei kyseistä varustetta.Last edited by Muurahainen; 16-02-2014, 12:19.
Comment
-
Onko ihan oma kohtasta kokemusta ko. setistä? Ja nuori ja tyhmä kun vielä olen niin jollain sitä pitäisi matalammaksi saada :thinkOriginally posted by Bmw Master View PostTarinat kertto, ettei sillä enää voi ajaa. Tulee todella pintakova pompotin.
Jos rahat on vähissä niin ei niitä kannata auton madallukseen käyttää.
Edit: tai oliskohan joku ton hintaluokan kiintee setti yhtään järkevämpi, eli sellanen missä tulee madallusjouset ja iskarit ilman korkeudensäätöä.Last edited by Jondis; 16-02-2014, 14:33.MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
Ahaa! No sitten ei ole samasta ainakaan kysymys. Kyllä tuo sinun pönttösi sitten varmaankin tuo lämpöakku sitten on.Originally posted by jukkae View PostTuo peittää koko etuosan, varmaan noin 5-10 litaa tilavuus.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Kyllä nuo halvat coilit melkosta kuraa on, JOM, TA-technix yms..Originally posted by Bemmi523 View PostOnko ihan oma kohtasta kokemusta ko. setistä? Ja nuori ja tyhmä kun vielä olen niin jollain sitä pitäisi matalammaksi saada :think
Edit: tai oliskohan joku ton hintaluokan kiintee setti yhtään järkevämpi, eli sellanen missä tulee madallusjouset ja iskarit ilman korkeudensäätöä.
Laita jotku H&R madallusjouset niin jonkinlaiset ajo-ominaisuudet voi säilyä.
Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Comment
-
Sitten kun purat tolpat jousien vaihdossa, huomaat iskarien olevan kaput. Mulla on 2v vanhat Sachsin super touring iskarit, täysin toimivat. Saat satsella. Siihen jouset vajaa pari sataa niin selviät alle 300€ ja tulee hyvä.Originally posted by Fastpiksu View PostKyllä nuo halvat coilit melkosta kuraa on, JOM, TA-technix yms..
Laita jotku H&R madallusjouset niin jonkinlaiset ajo-ominaisuudet voi säilyä.
Comment
-
Originally posted by suppari View PostOta silti tasoanturin piuha irti, ja katso poistuuko käynnistymisvika..
Elikkä nyt tuli sitä öljyntasonanturia tutkittu joka oli valomoduuliin antanut vikakoodia. 2 johtoa 3:sta oli poikki ja tuli ne korjattua kolvattavilla jatkoliittimillä. Tämän jälkeen johto kiinni anturiin ja koittamaan autoa käymään.
Ei tapahtunut mitään avaimesta ja mittaristosta nousi lämpöviisari toiseen laitaan ja moottori ei inissyt virrat päällä. testeri kiinni auton kylkeen ja mittaristo ei enää herjannut valomoduulin sisäistä vikaa vaan oli tullut taas uusi vikakoodi: Can lukuvirhe
Mistäs seuraavaksi osaisi alkaa vikaa etsimään :think
Comment
-
Kuinka teillä toimii tuo Latent heat accumulator? Tuleeko kopissa kuuma kylmilläkin keleillä? Entä aamuisin kun starttaa, niin tuleeko heti "lämmintä" puhaltimesta?Originally posted by jukkae View PostTuo peittää koko etuosan, varmaan noin 5-10 litaa tilavuus.
Tuollahan noista on keskusteltu:http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=92250
Jos latentti löytyy, niin sen verran ilmaamisesta, että se ei ole mikään yksinkertainen juttu.
Vasenmanpuolen etulokasuojan sisältä löytyy latentin oma kiertovesipumppu ja venttiilit. Ja vasenman raikkarin alla on yksi ilmausruuvi kyseistä härveliä varten.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Mulla on edessä Ta-technixit ja takana sach/H&R-setti. Jos mukavaa ajettavuutta haluat, niin noi jälkinmäiset joka kulmaan niin hyvä tulee ja madaltuu mukavastikkin. Ta:t ovat pintakovat varsinkin vahvan profiilin kumeilla tuo korostuu entisestään, mutta mua se ei ole yhtään häirinnyt.Originally posted by Bemmi523 View PostOnko ihan oma kohtasta kokemusta ko. setistä? Ja nuori ja tyhmä kun vielä olen niin jollain sitä pitäisi matalammaksi saada :think
Edit: tai oliskohan joku ton hintaluokan kiintee setti yhtään järkevämpi, eli sellanen missä tulee madallusjouset ja iskarit ilman korkeudensäätöä.
Jom-tolppia ei kannata MISSÄÄN nimessä laittaa, ne eivät kestä montaa päivää!!Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Sachsin tolpat varmaan maksaa hujanaa? Voi olla, että ta-technixit ostan jos en mitään muuta järkevää löydä.MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
Joo sinun hintahaarukkaan Ta:t ovat ehkä paras vaihtoehto. Jos ei löydy käytettyä settiä mistään laadukkaammasta sarjasta.:think Käytetyt iskarit pitäisi aina nähdä varsinkin taka-iskareiden osalta, ettei kiinnikepuslat ole antaneet jo periksi jos muuten ovat vielä kunnossa.Originally posted by Bemmi523 View PostSachsin tolpat varmaan maksaa hujanaa? Voi olla, että ta-technixit ostan jos en mitään muuta järkevää löydä.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Alustan osat on kyllä sellasia, joita en lähtis koskaan käytettynä ostamaan. Niistä kun ei voi koskaan tietää miten pitkään kestää, vaikka ostohetkellä oliskin vielä kunnossa.MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
Comment