Oot siis ilmeisesti JR10 mallia tilaamassa? Eteen löytyy näköjään 9,5x19 ET20 ja ET22. Vakio tolpallakin vaatii ohuen spacerin molemmat kaveriksi.
Taakse näyttää löytyvän 11x19 ET15, ET20 ja ET30. Noista ET20 voi juuri ja juuri sopia pyörimään ilman, että ottaa sisälaidalta kiinni ja vakio Msportti korkeudella jopa ilman mankelointia (tai kevyen mankeloinnin knassa). ET15 sopii sisälaidan puolesta varmasti, mutta vaatii reilumpaa mankelointia (ottaa varmasti isossa joustossa kiinni).
EDIT: ET20 onkin näköjään OUT OF STOCK... Eli sitten ET15 ja mankelia kaveriksi. =)
Jep jr10 katellu... Mitenkä lie kestää alla (edellisessä autossa oli inter actionin saman tyyliset ja meni kesässä soikeeks) ei kait se auta ku laittaa tilaukseen ja kahtoo millanen hirvitys siitä syntyy
Tällaiset vanteet olivat juuri ostetun kuuskymppisen alla, osaisiko joku kertoa tarkan mallin ja arvioida ulkonäön perusteella ovatko OEM vai tarvikkeet?
Tällaiset vanteet olivat juuri ostetun kuuskymppisen alla, osaisiko joku kertoa tarkan mallin ja arvioida ulkonäön perusteella ovatko OEM vai tarvikkeet?
Renkaat päällä 245/40/18.
Style 234 ja ihan OEM:ltä näyttää.
F10 530d xDrive///M Sport
Audi S4 B5 2.7 BiTurbo
Ex F31 320d xDrive///M Sport
Ex E60 530dA
Ex E61 520d ///M Sport
Kaverin puolesta kyselen.. E61 vm 2005 335d kaipailee uusi vanteita. Style 128 vanteet hakusessa. Yhdet löytyi, mutta nelivedon ET:llä. Kannattaako noita alkaa edes yrittää saada lättyjen avulla kaarelle? Jotain stancen tynkää pitäisi alkaa metsästää. Tuleeko järjettömät leepuspacerit?
Vielä speksit eteen 8.5" arvio et 46 ja taakse 9.5" et 51.
Taitaa olla toivoton Helpompi odotella ja etsiä kivoja vanteita.
Kaverin puolesta kyselen.. E61 vm 2005 335d kaipailee uusi vanteita. Style 128 vanteet hakusessa. Yhdet löytyi, mutta nelivedon ET:llä. Kannattaako noita alkaa edes yrittää saada lättyjen avulla kaarelle? Jotain stancen tynkää pitäisi alkaa metsästää. Tuleeko järjettömät leepuspacerit?
Vielä speksit eteen 8.5" arvio et 46 ja taakse 9.5" et 51.
Taitaa olla toivoton Helpompi odotella ja etsiä kivoja vanteita.
Ei kannata laittaa. Ihan jo pelkästään senkin vuoksi että nelivedon 128:ssa ei ole niin paljon concavea. Ja ne spacerit kans.
Kaverin puolesta kyselen.. E61 vm 2005 335d kaipailee uusi vanteita. Style 128 vanteet hakusessa. Yhdet löytyi, mutta nelivedon ET:llä. Kannattaako noita alkaa edes yrittää saada lättyjen avulla kaarelle? Jotain stancen tynkää pitäisi alkaa metsästää. Tuleeko järjettömät leepuspacerit?
Vielä speksit eteen 8.5" arvio et 46 ja taakse 9.5" et 51.
Taitaa olla toivoton Helpompi odotella ja etsiä kivoja vanteita.
Onko tuossa 10" ET24 ja 9" ET14? Minulla on takana 10x19" ET25 ja 12mm spaceri välissä. 15mm spacer raapi paikoin.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Just toisin päin: eteen 9x19 et24 ja taakse 10x19 et14.
Ok, no sitten ymmärrän.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Millä ET:llä kestääpi olla jos on tällainen vanne- ja rengassetti:
8,5" -> 235/30R20
10" -> 275/30R20
Kaarimitat edessä ja takana 30-31cm tasossa. Voin mankeloida kaaria jotta saa hyvin renkaat kaarelle.
Onko muuten oikean kokoinen rengastus tällaiseen pirssiin?
Ei ole oikean kokoiset renkaat. Eteen pitää laittaa 235/35/20, jotta kehä on sama tuon takarenkaan kanssa. ET:ssä neuvokoot viisaammat.
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment