Originally posted by toddpacker
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Vanne- rengasfit topikki III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mites
Millä ET:llä porukka on sarhannu alle 9 & 10,5 x 20" vannetta ?
Vanteet hommattu jo ja spacereilla tarttee kikkailla niin tietäs vähän minkälaista lättyä tarvii väliin.
Vanteissa et luvut ilman lättyjä
Edessä et20
Takana et30
Autona siis tuo sigun E61 530d M-SportLeka et Lommo Custom's
Kulkupelit:
-13 F10 535da xDrive M-Sport *carbon schwarz*
-01 Mb Vito 112cdi *piemond red* se ikuisuusprojekti
-20 Tunturi Active *munamankeli*
-Ex Bmw:t 62kpl ja muutama kymmenen muita
Comment
-
-
Originally posted by roobertti View PostMillä ET:llä porukka on sarhannu alle 9 & 10,5 x 20" vannetta ?
Vanteet hommattu jo ja spacereilla tarttee kikkailla niin tietäs vähän minkälaista lättyä tarvii väliin.
Vanteissa et luvut ilman lättyjä
Edessä et20
Takana et30
Autona siis tuo sigun E61 530d M-SportE61 2006 530d m-sport
Comment
-
-
Originally posted by bore^ View PostEteen 5mm taakse en ole aivan varma mutta 10" vanteelle 15 olis oikea eli sinun vanne tulisi siis 1/4 tuuman ulommas et15. Tuskin vaikuttaa mihinkään mutta jos haluut varmanpäälle pelata laita taakse et20
Et:n jos haalaa likelle nollaa niin pitäs kaikenjären mukaan olla suht likellä näin pikaisesti mallailemallaLeka et Lommo Custom's
Kulkupelit:
-13 F10 535da xDrive M-Sport *carbon schwarz*
-01 Mb Vito 112cdi *piemond red* se ikuisuusprojekti
-20 Tunturi Active *munamankeli*
-Ex Bmw:t 62kpl ja muutama kymmenen muita
Comment
-
-
Originally posted by roobertti View Post15mm lätyllä eli 15 et:llä kokeiltu takasta eikä jää kun hät hätää 1-2mm pyöräkoteloon sillon kun auto ilmassa, renkaillaan ottas reilusti pyöräkoteloon kiinni.
Et:n jos haalaa likelle nollaa niin pitäs kaikenjären mukaan olla suht likellä näin pikaisesti mallailemallameinaan nolla et:llä sulla tulis vanne yli sentin yli kaaresta joten tarttisit sillonki aika venyvän kumin.
E61 2006 530d m-sport
Comment
-
-
Originally posted by roobertti View Post15mm lätyllä eli 15 et:llä kokeiltu takasta eikä jää kun hät hätää 1-2mm pyöräkoteloon sillon kun auto ilmassa, renkaillaan ottas reilusti pyöräkoteloon kiinni.
Et:n jos haalaa likelle nollaa niin pitäs kaikenjären mukaan olla suht likellä näin pikaisesti mallailemallae61 535dA LCI M-Sport
ex. 2x e60 530dA
Comment
-
-
Originally posted by roobertti View Post15mm lätyllä eli 15 et:llä kokeiltu takasta eikä jää kun hät hätää 1-2mm pyöräkoteloon sillon kun auto ilmassa, renkaillaan ottas reilusti pyöräkoteloon kiinni.
Et:n jos haalaa likelle nollaa niin pitäs kaikenjären mukaan olla suht likellä näin pikaisesti mallailemalla
Mulla oli kesällä 11"levee vanne takana ET15 mutta tosin 19" ja kaarista nostettu pokkaus ylös niin ihan hyvin mahtu pyörimään. Auto hieman matalempi kuin msportti, tais olla napa kaari mitta 315mm.BMW E61 535dA M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by mattu View PostAuto ilmassa siellä onkin aika tiukkaa, kokeile laskea alas ja katoppas sitten. Mulla oli viime kesän takana 10.5x20" ET 22 ja hyvin sopi pyörimään.Leka et Lommo Custom's
Kulkupelit:
-13 F10 535da xDrive M-Sport *carbon schwarz*
-01 Mb Vito 112cdi *piemond red* se ikuisuusprojekti
-20 Tunturi Active *munamankeli*
-Ex Bmw:t 62kpl ja muutama kymmenen muita
Comment
-
-
Originally posted by roobertti View PostKokeiltu on ja ottaa todellakin pyöräkoteloon 15 et:llä renkaillaan ollessa
Jos nyt tarkoitat pyöräkotelolla sisälokasuojaa vanteen sisälaidalta, niin 11" leveäkään vanne ei ota kiinni sisälaidalta ET-luvulla 15. 10,5 ET20 pyörii varmasti. Sulla on joko sisälokasuojat huonosti paikoillaan (niitäkin voi kuumailmapuhaltimella muotoilla ja painella syvemmälle) tai ilmoittamasi vanteen speksit ei pidä paikkaansa.
Minkalaista rengastusta sulla on tulossa? ET15 vaatii jo 275 leveellä kumilla mankelointia varsinkin, jos meinaat istuttaa ylikokoisena (eli 30-profiililla).X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
-
Originally posted by ///THe View PostJos nyt tarkoitat pyöräkotelolla sisälokasuojaa vanteen sisälaidalta, niin 11" leveäkään vanne ei ota kiinni sisälaidalta ET-luvulla 15. 10,5 ET20 pyörii varmasti. Sulla on joko sisälokasuojat huonosti paikoillaan (niitäkin voi kuumailmapuhaltimella muotoilla ja painella syvemmälle) tai ilmoittamasi vanteen speksit ei pidä paikkaansa.
Minkalaista rengastusta sulla on tulossa? ET15 vaatii jo 275 leveellä kumilla mankelointia varsinkin, jos meinaat istuttaa ylikokoisena (eli 30-profiililla).
Vanteet on pakkauudet Japan racingin Jr23 ni en sit tiedä miten helvetisti nuissa heittää tuo et, en oo mitannu.
285/25R20 kaavailin mut voi olla että mennään tuolla 275/30Leka et Lommo Custom's
Kulkupelit:
-13 F10 535da xDrive M-Sport *carbon schwarz*
-01 Mb Vito 112cdi *piemond red* se ikuisuusprojekti
-20 Tunturi Active *munamankeli*
-Ex Bmw:t 62kpl ja muutama kymmenen muita
Comment
-
-
Originally posted by roobertti View PostSisäloksut on tasan siellä missä pitääkin ja kiinni myös niinku pitääkin, et:llä 20 ei pyöri ja piste, et 15:sta pyörii just ja just
Vanteet on pakkauudet Japan racingin Jr23 ni en sit tiedä miten helvetisti nuissa heittää tuo et, en oo mitannu.
285/25R20 kaavailin mut voi olla että mennään tuolla 275/30BMW E61 535dA M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by roobertti View PostSisäloksut on tasan siellä missä pitääkin ja kiinni myös niinku pitääkin, et:llä 20 ei pyöri ja piste, et 15:sta pyörii just ja just
Vanteet on pakkauudet Japan racingin Jr23 ni en sit tiedä miten helvetisti nuissa heittää tuo et, en oo mitannu.
285/25R20 kaavailin mut voi olla että mennään tuolla 275/30
Mullakin on Japan racing vanteet ja ET-lukema stanssattu itse vanteeseen väärin... Lukee ET15, joka on pienin saatavissa oleva ET-luku kyseiseen vanteeseen, mutta on todellisuudessa ET20 (tilasin vanteet ET20 eli ovat kyllä sen mukaan oikein). Tämä johtuu siitä, että sorvaus ja poraus blankkovanteisiin asiakkaan spekseihin tehdään Puolassa. Eivät stansaa vanteita siellä uudelleen vaikka ET-muuttuisikin.X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
-
Originally posted by Juhani88 View PostOutoa kyllä että menee noin hilkulla tuolla ET15 tuo 10.5" leveä kun tuo 11" leveä samalla ET on puol senttiä syvemmällä ja pyörii... Mutta onhan noissa kyllä varmasti heittoja. Ottaako se muuten sieltä etuosasta kiinni sisäpuolelle? Vakio alustalla sun auto?
Samaa itsekin ihmetellyt
Ei ole vakio alustalla vaan M-Sportista madallettu ( kai ) edellisen omistajan toimesta.
Napa - kaarimitta edessä 325mm ja takana 335mm ( tippune talven aikana lisää )
Täytyy ensi viikolla sovittaa uudelleen ajan kanssa ja katsoa minne hipsii jos hipsii, lähellä se jokatapauksessa on
Originally posted by ///THe View PostMittaappa huvikses ET vanteista. Mulla on epäilys, että ne sun vanteet on oikeasti ET40 (tai 43 joka suurin ÉT-luku kyseiseen malliin), mutta stanssatut ET30 (pienin luku tuohon vannemalliin).
Mullakin on Japan racing vanteet ja ET-lukema stanssattu itse vanteeseen väärin... Lukee ET15, joka on pienin saatavissa oleva ET-luku kyseiseen vanteeseen, mutta on todellisuudessa ET20 (tilasin vanteet ET20 eli ovat kyllä sen mukaan oikein). Tämä johtuu siitä, että sorvaus ja poraus blankkovanteisiin asiakkaan spekseihin tehdään Puolassa. Eivät stansaa vanteita siellä uudelleen vaikka ET-muuttuisikin.
Tätä itsekin epäilin, mutta juuri mitanneena poistui sekin vaihtoehto sillä ET on juurikin tuon 30 niinkuin pitää ollakin koska pienemmällä näitä ei tähän hätään saanut.
Täytyy ensi viikolla ottaa uusintasovitus kun saa auton halliin, tuolla pihalla hangessa ei kiinnosta ropataLast edited by roobertti; 26-11-2016, 08:25.Leka et Lommo Custom's
Kulkupelit:
-13 F10 535da xDrive M-Sport *carbon schwarz*
-01 Mb Vito 112cdi *piemond red* se ikuisuusprojekti
-20 Tunturi Active *munamankeli*
-Ex Bmw:t 62kpl ja muutama kymmenen muita
Comment
-
-
Orkkis 19" vanteissa on taakse ET32 ja renkaat 275/30, eikä nekään ota sisäpuolelta mihinkään kiinni. Toki esim. Triangle sportex on noin 20mm leveämpi mitä on ilmoitettu, niin renkaitten kanssa saa olla tarkkana jos vanne on jo lähellä ottaa kiinni.Last edited by bemu2000; 26-11-2016, 10:23.
Comment
-
Comment