E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ohhoh View Posthttp://www.alufelgenland.de/store/Fe...-::325250.html
Onkos tossa nyt sitten koko setti, eli etu- ja takajouset? Sikamaisia hintoja suomessa noihin verrattuna, olis e60 530i tulossa.
Mun mielestä on. Lähetys tietty päälle.
Itekkin katsonut alustasettiä tuolta jo pidemmän aikaa mutta kun se kuuluisa valinnan vaikeus...
W201 2,5D
W123 280ce
E21 316
ex-E60 530ia
ex-E53 4,4i
ex-E39 523i
ex-E34 520ia
ex-E21 318i
Comment
-
On siinä koko setti ja lähetyskulut on luokkaa 25 euroa.Originally posted by ohhoh View Posthttp://www.alufelgenland.de/store/Fe...-::325250.html
Onkos tossa nyt sitten koko setti, eli etu- ja takajouset? Sikamaisia hintoja suomessa noihin verrattuna, olis e60 530i tulossa.F11 M550d -13
ex:
E60 535d -08 405/800
E39 M5 -99
E60 530dA -03 302/660
E39 523iA -98
Lada 1600 -91
Ford Escort Sport -72
Comment
-
Mulla on 215 17" nastat ja ovat tosi hyvät verrattuna 225 17" runflat kesärenkaisiin - melueroa ei ole nastoista huolimatta paljoa ja eivät vetele urissa kuten kesärenkaat.Originally posted by heifetz View PostKorkataanpas talvirengaskeskustelu kun tuo kesä näytti loppuvan lyhyeen: onko suurta merkitystä kannattaako talvirenkaiksi valita 215 vai 225 levyiset kitkanakit? Talvivanteet ovat orggikset Trapezoid 16". Ei kai tuo kapeampi rengastus mitenkään merkittävästi paranna lumessa etenemiskykyä?
Ero lienee tapauksessasi vähemmän dramaattinen, kun suurin osa erosta tullee ranflatista renkaan leveyden sijasta. Ehkä silti ottaisin 215:set
Comment
-
Rattiakselin nivelhän näissä on vissiin se klonksumisen aiheuttaja. Myös omassa kulkineessa sama ''ominaisuus''Originally posted by AnttiMH View PostMinulla samaa. Vaihtanut suurimman osan alustan osista edessä, ei vaikutusta. Leimamies, eikä useat mekaanikot ole paikallistaneet eikä todenneet vikaa. Vähäksi aikaa auttoi kun vaihdatutin reaktiotankojen puslat.530dA E60 -orientblau metallic
Comment
-
Pelkkää niveltä ei saa ostettua, eli osa numero 2 kokonaisuudessaan pitää vaihtaa.Originally posted by AnttiMH View PostOk, onko tietoa mitä tuon korjaaminen/vaihtaminen maksaa?
kuva
Ensin tietysti kannattaa tunnustella onko välystä pitämällä kättä ylä ja ja ala nivelessä, samalla kun veivaa rattia.
Esim varaosa.fi näytti hintaa olevan 374€Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Runflatteja ei minun autoon enää ikinä tule. Eikä nastojaOriginally posted by skt View PostMulla on 215 17" nastat ja ovat tosi hyvät verrattuna 225 17" runflat kesärenkaisiin - melueroa ei ole nastoista huolimatta paljoa ja eivät vetele urissa kuten kesärenkaat.
Ero lienee tapauksessasi vähemmän dramaattinen, kun suurin osa erosta tullee ranflatista renkaan leveyden sijasta. Ehkä silti ottaisin 215:set
Nuo 215:set kyllä jää hyllylle jos niistä ei mitään käytännön hyötyä juuri ole.
Ex. E61 525dA LCI Spacegrau Edition Fleet Plus
Ex. E81 118d LCI Bluewater
Comment
-
-
Joskus on ollut forumeilla puhetta että kapeampi rengas leikkaisi lunta paremmin ja täten etenemiskyky olisi parempi. Samoin pienempi mahdollisuus vesiliirtoon yms. Tiedä häntä onko nämä puheet urbaania legendaa..Originally posted by Heguli 31 View PostNiin,miksi edes laittaisitkaan vakiorenkaita (10mm) pienempi halkaisijaiset renkaat ja vielä talveksi?Ex. E61 525dA LCI Spacegrau Edition Fleet Plus
Ex. E81 118d LCI Bluewater
Comment
-
Mulla oli viime talvena 215/55/17 kitkat hyvin mahtuivat. Eipä sillä en minä tuon kokoisia ostaisi jos eivät mukana olisi tulleet, en nää kyllä mitään hyötyä tuosta kapeammasta koosta vrt 225. Edellisessä e61 oli 245/40/18 nastat niin ne nousi ehkä helpommin sohjon päälle mutta muuten oli tukevampi ajaa.E61 520Da

Comment
-
Nyt alkoi apparinpeilinkääntö temppuileen joka kääntää peilit lasia vasten kuskinoven napista(parkkiasentoon). Ekaksi se jäi vähän auki,eikä painunut lasia vasten samallalailla kuin kuskin peili,no sitten sitä ihmettelin ja varovasti painoin lasia vasten, no menihän se, mutta kun painaa sen normiasentoon niin sepä meneekin sitten ylitse normiasennosta ja reilusti. Elikkäs ilmeisesti moottori pyörähti jostain,rajakytkin meni sekaisin tai sitten jotain hajosi tuolta. Kuinkas tuo oikein purkautuu,jos sitä koittas tutkia? onko tietoa kuinka sille saa uudet rajat syötettyä vai tuliko tuosta kerrasta entinen.
Comment
-
Itse mietiskelin pitkin kevättä tällaisia, mutta päädyin kuitenkin Vertinin vanteisiin. Näyttäisi Axe:lla olevan muitakin näyttäviä malleja. Suomestakin taitaa näitä saada, ei tarvitse ulkomailta tilailla.Originally posted by Juso View PostKeksikääs allekirjoittaneelle vanteet, budjetti 1,5k ja 19-20 tuumasta hakusessa. Kaikki käyty läpi, mieli tekis 20" bbs lm replicaa tai jtn concave vannetta?
Comment
-
Wd-40 suihkit sinne mekanismiin voi auttaa. On auttanut mulla kolmen eri auton kanssa samaan vaivaan.Originally posted by Wangel436 View PostNyt alkoi apparinpeilinkääntö temppuileen joka kääntää peilit lasia vasten kuskinoven napista(parkkiasentoon). Ekaksi se jäi vähän auki,eikä painunut lasia vasten samallalailla kuin kuskin peili,no sitten sitä ihmettelin ja varovasti painoin lasia vasten, no menihän se, mutta kun painaa sen normiasentoon niin sepä meneekin sitten ylitse normiasennosta ja reilusti. Elikkäs ilmeisesti moottori pyörähti jostain,rajakytkin meni sekaisin tai sitten jotain hajosi tuolta. Kuinkas tuo oikein purkautuu,jos sitä koittas tutkia? onko tietoa kuinka sille saa uudet rajat syötettyä vai tuliko tuosta kerrasta entinen.Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
Comment