Originally posted by djs^
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by atcc View PostHyvä että tuli kuntoon ja ei tainnut olla hirveen kallis homma . Tuo jännitearvo on vain maksimi käyttöjännite, joten aina voi laittaa isomman pienemmän tilalle.
0,20€ tais olla osa, työstä heitin vitosen.
Historian edullisin E60 korjaus ikinä?
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View PostIskareista tietoo? Ja saanko lyhyempiä käypäsiä iskareita niin ei pääsisi pohjaamaan?olis kiire tällä tiedollaLast edited by ///THe; 06-08-2015, 21:11.X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View PostEli sinne uskaltaa laittaa ihan normaalipituset laatuiskarit..? Kummathan on paremmat konin sport vai bilstein b4 (konit saisin 320e, bilstein 185e)E61 520Da
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View PostEli sinne uskaltaa laittaa ihan normaalipituset laatuiskarit..? Kummathan on paremmat konin sport vai bilstein b4 (konit saisin 320e, bilstein 185e)X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
-
Originally posted by ///THe View PostNoi bilsteinit ovat normi e61 takaiskaria vastaavat. Löysemmät ja pidemmät kuin e61 msport iskarit. Jos nuo on vaihtoehdot niin ehdottomasti konit. Joko kokeilit poistaa stopparin?
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View PostEn oo poistanu stoppareita, ei kait noissa orkkiksissa voi mitenkään riittää vaimennusteho. Konit lähti tulemaanW201 2,5D
W123 280ce
E21 316
ex-E60 530ia
ex-E53 4,4i
ex-E39 523i
ex-E34 520ia
ex-E21 318i
Comment
-
-
Onkohan mun autossa jotain vikaa kun kaasupolkimessa on sellainen puolen sekunnin viive?
Toi M54B25 on muutenkin tehoton E60 kokoisessa autossa, ja toi kaasun viive saa sen tuntumaan vieläkin laiskemmalta.
Ärsyttää kun risteyksistä ei pääse heti liikkeelle vaan joutuu tosi paljon ennakkoimaan.
Onnistuisiko jollain lastulla/ohjelmoinnilla kaasupolkimen herkkyyttä säätämään?
Sen tiedän kyllä että vapaastihenkittävästä bensakoneesta ei saa lastulla mitään ihmeellisiä tehonlisäyksiä, mutta jos sen ärsyttävän viiveen saisi pois niin olisi jo paljon parempi ajettava auto.E60 525i (09/2004)
Exät: Volvo V40 | Nissan Terrano | BMW E39 520i | BMW E34 535i | Honda CRX | VW Caravelle | Fiat Ritmo
Comment
-
-
Originally posted by Kert View PostOnkohan mun autossa jotain vikaa kun kaasupolkimessa on sellainen puolen sekunnin viive?
Toi M54B25 on muutenkin tehoton E60 kokoisessa autossa, ja toi kaasun viive saa sen tuntumaan vieläkin laiskemmalta.
Ärsyttää kun risteyksistä ei pääse heti liikkeelle vaan joutuu tosi paljon ennakkoimaan.
Onnistuisiko jollain lastulla/ohjelmoinnilla kaasupolkimen herkkyyttä säätämään?
Sen tiedän kyllä että vapaastihenkittävästä bensakoneesta ei saa lastulla mitään ihmeellisiä tehonlisäyksiä, mutta jos sen ärsyttävän viiveen saisi pois niin olisi jo paljon parempi ajettava auto.EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
-
Ajovalojen kytkentäkaavio
Katastusukko ei tykännyt kun ajovalojen korkeudensäädöt ei pelannut. Hommaa kun kävi selvittelemään niin joku edellinen omistaja on tehnyt sellaset purukumiviritykset tuonne, että huh huh.. Nyt olisi uudet alkuperäis liittimet odottamassa, mutta pitäisi tietää minkä värinen piuha mihinkin piniin tulee. :think
Pystyisikö joku kellä WDS toimii poimimaan sieltä E60 (-05) tavishalogeeni lyhtyjen kytkentäkaavion?
Comment
-
Comment